Ayrılmadık biz biliyorum.Sadece küçük bir vedaydı seninki.Elveda deme bana.Nasıl dayanırım ayrılığa.Aşkımızın üzerine sadece sis indi.Senin göremeyip benim göreceğim bir sis.Bu benim içimi yaksada buna dayanmaya mecburum.Zaman herşeyin ilacı derler ya hani,bizimde ilacımız olacak mi sanki?Eğer bir aşk yarıda kalmışsa,herşey bitmiş demek değildir.Şuna iyi inadır kendini.Geri döndüğünde bıraktığın gibi olmayacak.Herşey sana bağlı.Ya daha iyi olacak ya da eskisi gibi olmayacak.
Ne acı değil mi seven bir insanın sevilmeyeni olmak.Karşılık beklemeden sevdim seni.Sen beni sevmesende ben sana hala aşığım.Ilan verdim her yere.Kaybettiğim sevgini bulana bir ömür kendimi vermek üzere.Mutluluk uğruna ödediğim bedeller,kavgalar ve senin bana karşı olan soğukluğun.Bende bir boşluk yarattı.Çok ağır bir bedel insanın sende kaybolması."Ben körüm herkese.Bir tek seni görürüm" dedim.Sen gözlerimi açmaya çalıştın.Ben artık çok yoruldum.Ben istemiyorum bir kez daha acı çekmek.Aslında ilk acım bu.Zaten sen varken çekiyorum bu acıyı.Bende sakladım seni.Kimsenin bulamayacağı yere hapsettim. Kimsenin asla giremeyeceği yere.Kalbimin en kırık yerine sakladım seni.Bende kaybettim seni.Şimdi kendi içime gömüyorum.Senin sevgini pişmanlık meşalesiyle aramaya çıkıyorum.Bekle beni YARIM KALANIM.Bulacağım seni...
~Fatih Karabel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Kalanıma Mektuplar
Teen FictionSen bende herşeyken, Galiba ben sende hiçbirşeyim.