Her gün biraz daha iyileşiyor yaram. Bugün dünden daha iyiyim. Dostlarımın tesellileri ile ayakta kalıyorum. Bu sana olan son sözlerim. Yol bildiğim gözlerinde yürümeyi beceremedim. Artık sana yarım kalanım demiyorum,sol yanım da... İkiside bende kalmadı çünkü. Öldürdün bendeki seni. Aşkta giden mi kazanır yoksa kalan mı? Ben bir şiir kaybettiysem sen de bir şairinden oldun katilim. Giderken "Mutlu ol,hep gül" demiştin ya hani ben hala o sözlerin nöbetini tutuyorum.. Sana hesap sormaya geldim. Bana verdiklerinle aldıkların bir değil. Seni içimde bu kadar var eden alacaklarımdır. Aşk yolunda gasba uğradım sen tarafından. Kalbimi çaldın onu anladıkta içinde kimliğim vardı. Onu ver hiç olmassa. Onu almaya geldim senden. Alınca geriye senden sadece adın kalacak bende. Hatırladığın gibi değilim artık. Çünkü bıraktığın gibi kalamadım.
Ben başkalarının gözlerine bakınca bile seni görebiliyordum. Soruyorum sana katilim;Sende olmayan aşk bende neden kanıyor? Artık kanamıyor emin ol buna. Acılarım ayakkabım,senden kalanlarda bana hayat merdiveni oldu. Artık rahat çıkıyorum hayat merdivenlerini. Muhtaç kalacan bu aşka. Geri döndüğün zaman göreceğin tek şey;sadece ölçüsüz sevdiği için aşkından viran olmuş bir aşık değil,bunlardan ders çıkarmış hatta hayata daha iyi tutunan koca yürekli bir insan olacak. Hani sana demiştim ya yaramı saracam diye. Artık sarmayacağım. Çünkü,zehirli bir yarabandı imiş gözlerin. Sardıkça kanıyor.O yüzden bende sarmayı bıraktım. Kanasın dursun. Şimdi sana gelelim 2017. Geliyorsun ya hani sadece gelme biraz hoş gel birazda bir avuç mutluluk getir. Derler ya hani yeni yıla nasıl girersen öyle geçer diye. Ben sensiz gireceğim.Tüm yıl sensiz ve acısız geçsin diye. Sakın geri gelme .Bir yaraya daha yer yok bu kalpte. Aşk sana benzer diyordum ya hani benzemiyormuş. Şimdi AŞK seni nasıl sevsin? Artık senden gidiyorum. Birazda bizden tabi ki. Gitmeyi istediğimden değil,sende kalmayı artık beceremediğimdendir gidişim. Ve sen mavi gözlü kız sen. Başkasının dokunduğu ellerinle bir daha bizim hikayemizi asla yazamayacaksın asla...
"Allahım kalbimdekini kaderime,kaderimdekini kalbime yaz"
(Kahraman Tazeoğlu)~Fatih Karabel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Kalanıma Mektuplar
Teen FictionSen bende herşeyken, Galiba ben sende hiçbirşeyim.