Her beden ikinci bir kalbe ihtiyaç duyar.Duyar duymasınada o kalp o bedene uyar mı?Benim kalbim ikinci bir kalbe ihtiyaç duydu. Senin kalbindi.O kadar saf ve temiz.Seni bana çok gördüler.Aşkımızı imkansız görüp,istemediler.Bilmiyorlar sana olan sevgimi.Bilmiyorlar aşkımızı.Bilseler böyle yapmazlar zaten...
Kalbim kalbine hasret.Kalbim sensizlik denizinde kerbela yaşıyor.Çok özledim kokunu,elimi sımsıkı tutuşunu ve en çok da gözlerime bakışını.Sensizlik yankı yapıyor ve en çok gözlerime bakışın.Çığlıklar gözlerime vurup yaş akıtıyor.Sensizlik ve sessizlik var yüreğimde.Hissedip göremediğim bir film gibi...
Çok zormuş sensizlik.Harbiden kolay değilmiş.Çekilmez bir çile sanki.Şairin de dediği gibi"Hasterinden yandı gönlüm.Yandı yandı söndü gönlüm." İstemiyoryum senden başkasının gözlerine bakmayı.Eğer sana aşkla,sevdayla bakan bu gözler başkasına bakarsa kahrolsun...
Boğuluyorum sensizlik denizinde.Can simidim senin gözlerin olacak.Vuslatımız olacak.Beni kurtaracak tek kişi sensin.Başkası kurtaramaz.Yüreğim kanıyor ama ne garip ki sensizlik denizinde boğuluyorum.Ve bu içimdeki asil ruhun sana karşı hissettikleridir.Yani sana olan HASRETİN...
"MUSTAFA ENES TOK" KATKILARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM...
~Fatih Karabel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Kalanıma Mektuplar
Teen FictionSen bende herşeyken, Galiba ben sende hiçbirşeyim.