Merhaba unutulmayanım.Kalbimin içinde bir yanlışlık var.Aşk sokağımda yoksun.Sadece anılarım adını duvarlara yazdı,okunmayacağını bile bile.Bir tek sözünle bin yıl daha sevebilirim seni.Gözlerimdeki yaş ha yağdı ha yağacak.Hatırlar mısın aşkımız o şarkıyla başlamıştı."SEN YANIMDAYKEN"diye başlıyordu.Evet sen sadece sol yanımdaydın unutulmayanım.Ne zaman aklıma gelsen,ne zaman o şarkıyı dinlesem gözlerim senin için buğulanıyor.Yüreğimde ateşin varken için için üşüyorum.İyi bilirim içimdeki sensizlik patlamalarının hasarını.Yaralarım kanıyorken"Sen" gittiğim yolların bana hesap sorduğunu sakın unutma!!! https://www.instagram.com/p/BO2inVaAPin/ .Okuduklarını boşveriyorum,benim için aklında kalanlar önemli.İnan senin kadar zehirlemedi beni içimdeki nefret yılanları.
Senden sonra kış geldi gönlüme.Sen gittikten sonra...Peki unutamadığın o adam seni benim kadar sevdi mi? Ya da sevecek mi? Kim seni bu kadar sevdi.Eğer birileri sana"Seni kimse ben gibi sevemez" derse onlara benim seni nasıl sevdiğimden bahset.Senin için neleri göze aldığımdan.Şimdi gidiyorum sensizlikten yalnızlığa.Gitmeye sebeplerim olduğu için değil kalmaya nedenlerim kalmadığı için gidiyorum.Yeni aşklara değil,aşk acısı ile dolu anılarımızı unutmaya gidiyorum UNUTULMAYANIM...Ben giderken geride kalanları değil senden kalanlarla yaşayarak gidiyorum.Sol yanınla...Senin kalbini o yaktı ama acı külllerini bana attın.Sen fark etmesende inanmış gibi yaptım onu unutamadığını unutmamıştım zaten.Bunu biliyordum çünkü...Aşkından gözüm kör olmuştu.Tecrübelerim ihanet yemiş aşkımızın sargı bezi olacak,sarılan yara iyileşsede izi hep kalacak hep.Bu yarayı kalbimden alıp sırtıma gömüyorum.Çünkü bir insanın sırtından yarası olursa kendisi asla saramaz asla...O yara bende kalsın istedim bil UNUYULMAYANIM bil...
~Fatih Karabel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Kalanıma Mektuplar
Ficção AdolescenteSen bende herşeyken, Galiba ben sende hiçbirşeyim.