Yine sana yazıyorum ey Sevgili.Ey güzel gözlüm...
Yine aklıma geldin.Aslında hiç çıkmamıştın.Bir anım bile seni düşünmeden geçmiyorkii.Kalbimin sahibi,sol yanım...
Sen tatlı,güzel gözlü ve iyi kalpli bir hırsızsın.Kalbimi çaldın.İlk defa bir hırsızlığa göz yumuyorum.Ama ben bu hırsızı çok sevdim.Beni benden alsada, gözleri bir ömre bedel.Şimdi kendi kendime diyorum;Acaba ben mi onun kalbini çaldım? Yoksa o mu benim kalbimi çalmıştı? Ve bitmek bilmeyen hasret.Biz aynı yerde olmasakda kalbimiz hep aynı yerde vuslata eriyor.Son aşkımsın ve hep öyle kalacaksın.Aşk çiçeğimsin güzellik dolu otağımda.Dokunmaya,koklamaya kıyamadığım sevdam.Şunu unutma biz senle hep aynı gökyüzünü paylaşacağız.Ve sen gözlerine kurban olduğum güzel.Kalbimin tek sahibi...
Ben paramparçayken, çölde bir başımayken beni feraha,mutluluğa,huzura götüren kadın iyiki varsın...
Bu satırlarımı yazarken yüzümden dökülen her damlada sen varsın.KORKUYORUM!!!!
3.kez hayal kırıklığını kaldıramam.Kalbim paramparça.Nolur bu öksüz kalbime sahip çık ve onu kırma.Gerekirse gözyaşlarınla sula ama terketme...
Merak etme ben kimseyi üzecek ve terk edecek kadar zalim bir hayatla büyümedim...Benim kitabımda yoktur;sevdiği kadını terk etmek...Şimdi gidiyorum gene geleceğim...
~Fatih Karabel~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Kalanıma Mektuplar
Roman pour AdolescentsSen bende herşeyken, Galiba ben sende hiçbirşeyim.