GECELER

86 24 6
                                    

Geceler diyorum. İyi geçmeyen gecelerim. Hasret bize kalsın geriye kalan ne varsa size. İyi geceler diyenimizin olmadığı için iyi geçmeyen sırdaş geceler. Size yazıyorum geceler. İçinde birçok acı barındıran hüzünlü geceler. Sarıpta bırakmayan geceler. Yazdığım herşeyi onun için olduğunu görüpte gözyaşı döken geceler. Böyle zalim bir hayatın içinde,terk edilişlerin,aldatmaların olduğu hayatın içinde  büyümüşken ve hepsini yaşadığımı bilipte yoluma yoldaş olan geceler. Kimseyi üzemediğimi bilipte beni üzenleri bilen geceler. Ahhhh geceler ahhhh. Sen olmasan kimsesiz kalırdı acı dolu yaşayan kalpler. Gündüzü hasret bırakan geceler. Sensizlik ve sessizlik içinde yazdığımı bilen geceler. Oysa senden tek istediğim, kalbimi ısıtacak biraz sıcaklıktı.Kalbimin sana güneşin verdiği sıcaklığın iki katını vermişken. Bunları bilipte halime yanan,yanıpta bitmeyen geceler. Kimse görmesin diye gözyaşlarımla seni düşünerek adını kalbime yazdığımı bilen geceler.

Bir gece gökyüzündeki yıdızlara bakıyordum.İçlerinde bir güzellik vardı. Kocamandı ve çok güzel parlıyodu. Dedim ki ; "Adın ne?" dedi ki "Ay". "Niye geceye sığındın?" bana hüzün dolu bir şekilde baktı ve dedi ki
"Gerçekten seven koca yürekli insanların kalbinin;sevdiği insana olan aşkını yansıttığım tek yer gece" dedi ve benim gözlerim senin için buğulandı.

Bir gecede senin kalbin, benim için parlayacak mı? diye hergün Ay'ı izliyorum BEKLEDİĞİM hergün..

Geceye bir umut bırak herşey o umutla yeşersin...

~ Fatih Karabel ~

Saklı Kalanıma MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin