SEN

76 23 3
                                    

Artık iyiyim. Gecelerim geç bitmiyor artık. Yaram da iyileşti zaten. Biri olmalı insanın hayatında. Önce seviyorum deyip sonra terk eden biri değil. Ben galiba o insanı buldum. Benim kurduğum hayallerin aynısını kuran, herzaman yanımda olacak birini. Artık benim yanımda "Ben ve Sen" varsın. Aynaya baktığım zaman gördüğüm mutluluk için teşekkür ederim. Acılarımı aldın sevginle küle döndü. Artık kim için de yazdığımı biliyorum. Sen de anlarsın zaten senin için yazdığımı.Cümlemde "SEN" kelimesi geçiyorsa bil ki " SENSİN"
Kısacası beni hayata bağlayan cümle "SEN"

Herşeyin başına döndük senle. Yine yeniden mutluluğa. Aslında içimde sebebini bilmediğim bir burukluk var biraz da kırgınlık. Arada içimi huzursuzluk kaplıyor. Uzun sürmüyor  "SEN" yanımda olunca insan üzüntüyüde unutuyor,huzursuzluğu da. "İyiki varsın" kelimesinin en çok yakıştığı insan "İYİKİ VARSIN" İnşaallah senli kurduğum hayaller üzerime benli bir şekilde yıkılmaz. Kendi kendimin başına döndüm. Belki de senle tekrardan hayata. Hayallerimi,umutlarım seninle olsun diye sıfırlandım. Sil baştan hayata diye başlayan hikayemiz umarım "Sen ve Ben" değil  de "BİZ"  olarak biter. Elveda  geçmişim. Seni içimdeki senle terk ediyorum ELVEDA...

~ Fatih Karabel ~

Saklı Kalanıma MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin