Rozmowa #4

695 18 0
                                    

Popatrzyłam w stronę prefektów. Chłopak. Kojarzyłam go z skądś. Bliźniacy to najwyraźniej zauważyli że mu się przyglądam.

[F] To jest...

[G]Nasz...

[Bliź] Brat. Percy.

[Ja] Okej.

(Ja znam ich nazwisko) Jak sobie tak spokojnie szłam z bliźniakami nagle Fred przerzucił mnie przez ramię i zaczął biegnąć, a za nami George. Śmiali się.

[Ja] Rudzielce co wy robicie?! – krzyknęłam obojętnie.

[Bliź] Tylko nie rudzielce. Idziemy skrótami. – powiedzieli śmiejąc się.

Zrezygnowałam i tak nic nie wskóram. Po jakiś 5 min. Doszliśmy. Pokój wspólny był naprawdę ładny. Tylko ja jak to ja żadnej reakcji. Bliźniacy mi powiedzieli co i jak. Więc poszłam do mojego pokoju. Rzeczywiście tam były moje rzeczy. A obok jakiejś innej dziewczyny. * Ciekawe z kim mi przypadnie mieszkać* Jak na zawołanie drzwi się otworzyły, a w nich Juliet. Widać zdziwiła się że ma ze mną pokuj. Pogadałyśmy. Zobaczyłam na zegarek była 18:55

[Ja] Ja muszę iść do PW ( Pokój Wspólny)- powiedziałam.

[J] Spoko.

Zeszłam zobaczyłam Harry'ego, Rona i Hermione siedzących na podłodze przed kominkiem. Nie było nikogo więcej. (Poznałam ich w Wielkiej Sali)

[Ja] Cześć- powiedziałam i usiadłam obok nich.

[Oni] Hej- odpowiedzieli.

[Ha] Jak zamierzasz mi udowodnić że jesteś moją siostrą? –powiedział z zaciekawieniem

[Ja] Hermiono znasz zaklęcie maskujące wygląd?

[He-Hermiona] Tak.

[Ja] A przeciw zaklęcie?

[He] Oczywiście.

[Ja] No, właśnie. To nie jest mój prawdziwy wygląd.

[Oni]Co?!- krzyknęli

Wyciągnęłam różdżkę i wypowiedziałam zaklęcie. Zmienił się mój wygląd. Miałam rude włosy, brązowe oczy i bladą cerę.

[Oni] WoW. – zdziwili się i to strasznie.

[Ha] Dalej nie mam pewności że jesteś moją siostrą.

[Ja] Eh, no patrz.

Pokazałam mu czoło też miałam taką błyskawice jak on.

[Ha] Teraz Ci wierze. – przytulił mnie. Oddałam uścisk.

[Ja] Wiesz że jesteś strasznie podobny do taty, ale oczy masz po mamie?

[Ha] Na serio?- kiwłam na tak.- A ty do kogo jesteś podobna?

[Ja] Bardziej do mamy ale oczy po tacie.

[Ha] A wiesz kto jest moim chrzestnym itp.?

[Ja] Może kiedyś Ci powiem. Teraz na to nie jest odpowiedni moment.

[Ha] Ale obiecaj że od ciebie się dowiem.

[Ja] Obiecuje.

Ron i Miona się przysłuchiwali naszej rozmowie.

I w tym momencie weszli do PW a kto?! Oczywiście że bliźniaki.

Co powiedzą? Czy mnie rozpoznają ? To w następnej części. Do zobaczenia.

(To ja.Tylko o rok starsza. P.S. Mam tą błyskawice pod grzywką i mam brązowe oczy)

**********************************************************************

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

**********************************************************************

Hej

Część 4 no można powiedzieć że 5 xd. Dobra już kończąc. Do zobaczenia! (373 słów)

Mój Drugi Świat | Fred Weasly [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz