4 μήνεςμετα. . . .
《 Μια φορά κι έναν καιρό ηταν μια πολυ όμορφη Βασιλοπουλα, που όμοια της δεν υπήρχε σε ολη την βασιλευουσα.
Την έλεγαν Πουλια.
Μια μέρα που είχε βγει στον κήπο του παλατιου γνώρισε ενα νεαρό, φτωχό ιππότη, τον Αυγερινο ο οποιος μαγευτικε απο την ομορφιά της Βασιλοπουλας.
Τα δυο παιδιά ερωτεύτηκαν και αγαπηθηκαν πολυ από την πρώτη στιγμή.
Ωστόσο η ομορφιά της Πουλιας δεν περασε απαρατήρητη ουτε και απο το θεϊκό περιβολο.
Ο ίδιος ο θεός Δίας είχε θαμποθει απο την ομορφιά της και κατέβηκε στην γη να την πάρει μαζί του στον Όλυμπο.
Η Πουλια αμέσως αρνήθηκε. Η αγάπη της για τον Αυγερινο ηταν πάνω απο την αθανασια που της προσφερε ο Δίας .
Ο Μέγας και τρανος θεός θυμωσε πολύ τότε. Πως μπορούσε να τον αρνηθεί, αυτόν, έναν θεό, για έναν κοινό θνητο που δεν είχε τίποτα να της προσφέρει?!
Έτσι για να τους τιμωρησει, ο Διας τους μεταμόρφωσε σε αστέρια, τον έναν απέναντι απο τον άλλον, να βλέπονται αλλα να μην μπορούν να ειναι μαζι...
Αυτο το έμαθε η θεα Ηρα και για να εκδικηθεί τον θεο αποφάσισε τα δυο παιδιά, ο Αυγερινος και η Πουλια, συναντιουνται δυο φορές τον χρόνο.
Για αυτο τα δύο αστέρια, δυο φορές τον χρόνο συναντιουνται στην μέση του Ουρανού !! 》Ελευθερία<< Λοιπόν αυτο ήταν...
Ύπνο τώρα..>>την σκεπαζω και την φιλάω για καληνύχτα.
Μαριλια << Τι τέλειο.. μαμα θελω κι εγω έναν ιππότη σαν τον Αυγερινο>> λεει και γελάω.
Ελευθερία<< Μπα παει ο Αχιλλέας?!>>
Μαριλια<<Ναι!>> μουτρωνει
Ελευθερία<< Μμμ και γιατί παρακαλώ?!>>
Μαριλια<< Γιατι χθες μιλάμε στην Αλεξια και της έδωσε και τα μπισκότα του!>> Αλεξια θανάσιμη εχθρός της κορης μου... οσο μπορει να θεωρηθεί εχθρος..
<< Μαμα... που έμαθες αυτό το παραμύθι?!>> ρωταει...Εμείς οι δύο δεν θσ χωρίσουμε ποτέ μωρο μου.
Οτι και να γίνει θα καταλήγουμε μαζί, σαν την Πουλια και τον Αυγερινο...Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που μου ειχε πει εκείνο το βράδυ...
Ελευθερία<< Απο τον μπαμπά μωρό μου... Απο τον μπαμπά>> της λέω.
<< Ελα καληνύχτα >>
Μαριλια<< Καληνύχτα μαμα μου... καληνύχτα αδελφουλα>> χαϊδεύει την πολυ φουσκομενη πλέον κοιλια μου.Χαμογελάω αχνα και βγαίνω απο το δωμάτιο.
Οχι δεν είναι κορίτσι, απλα δεν θέλω να της χαλάσω το χατήρι.
Για την ακρίβεια δεν ξερω τι είναι.
Δεν θελω να μάθω αν δεν είναι και αυτος εδω.Ξαπλωνω στο κρεβάτι μου και χαϊδεύω την κοιλιά μου.
Πριν δυο βδομάδες μπήκα στον 6ο μηνα και η εγκυμοσύνη πανω μου δεν κρύβεται με τίποτα.
Ο Γιώργος δεν έχει επιστρέψει ακόμα, και απ' οτι κατάλαβα δεν θα είναι εδω ουτε τα Χριστούγεννα.
Οι τρεις μήνες γίνανε τέσσερις... και τωρα έγιναν επ' αόριστον.Πρώτα η μεταπτυχιακη εργασία, μετα το συμβόλαιο με την δουλειά του εκει... και τωρα δεν ξερω κι εγω τι τον κρατάει εκει.
Με την μικρή μιλάνε συνέχεια και καθε μέρα.
Και στο τηλέφωνο και μέσω Skype.
Εγω απλά φροντίζω να μην φαίνεται η κοιλιά μου και να μην ξεφύγει τίποτα στην μικρή.Να μην της ξεφύγει?!! Χμ!
Που φτάσαμε...
Ειχα πει οτι θα του το έλεγα με το που γυριζε αλλα... δεν εχει γυρίσει ακομα...Μου λείπει... πολυ... αλλα πρέπει να είμαι δυνατή για τα παιδιά μου...
Αυτα πρεπει να είναι η προτεραιότητα μου...
Ελευθερία<< Ααχ...>> βγαζω ενα επιφωνημα ξαφνιασμου.
Κλωτσισε! Είναι πολύ ζωηρό τωρα τελευταία..!Ελευθερία<< Μην αγχώνεσαι μικρούλη... ολα θα πανε μια χαρα>> χαμογελαω.
Ναι ολα θα πανε καλα.
Η ζωή συνεχίζεται κανονικά, και ήδη η ρουτίνα του χειμώνα έχει γυρίσει..Η Μαριλια ξεκίνησε προνηπιο και ευτυχώς της αρεσει πολύ..
Η Αντρια και ο Μαρίνος ειναι μαζί.
Η μικρη μένει σπίτι του τωρα και μαλλον το πανε σοβαρά.
Μακάρι..Η Πενυ με τον Σπύρο παντρεύονται.
Ναι οι δυο φανατικοί κατα του γάμου βαζουν κουλουρα!
Απίστευτο?!!Η Κελλυ και ο Δημήτρης φύγανε επιτέλους για μήνα του μέλιτος.
Το αξίζουν. Και οι δυο τρελάθηκαν στην δουλειά και ουσιαστικά δεν χάρηκαν τον γάμο τους.
Και ο γλυκος μου την πήγε στο Παρίσι.
Η πόλη του έρωτα...Και ετσι μπήκε το φθινόπωρο...
Και φτάσαμε και στα Χριστούγεννα...Ο χρόνος κυλάει και εμεις ούτε που τον καταλαβαινουμε.
Μένουμε στην ρουτίνα μας να περιμένουμε να μας βρει η αλλαγή που αποζητάμε...
Γειααα
Να το πρώτο κεφάλαιο
Δεν λεει και πολλα μονο τις βασικές πληροφορίες των 4ρων τελευταίων μηνώνΤο παραμύθι δικο μου😉
Δεν ξερω ποτε θα μπει το επόμενο
Σιγουρα θα αργήσειΚαληνύχτα
~ Kisses Bitches ♡ ~
YOU ARE READING
Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!
RomanceΓιωργος και Ελευθερια Ο Γιωργος φευγει για αλλη μια φορα ομως τωρα υποσχεται την επιστροφη του και στην Ελευθερια αλλα και στην κορη τους. Ωστόσο τι θα γινει με το μυστικό που του κρυβει η Ελευθερια?! θα το μαθει εγκαίρως ?! και πως θα το παρει?! Α...