Λυδία
Ελισάβετ<< Αλέξ τι ταινία έφερες?! >> ρωταει η μικρή στην αγκαλια του.
Πότε πρόλαβε να την κάνει να τον συμπαθησει?! Δυο φορές τον εχει δει.
Αλέξανδρος<< Μμμ εφερα Ζουμπεο και Ιουλιέτα>> λεει και την αφήνει κάτω.
Ελισάβετ<< Ναιιι! Παω να φερω τον κυριο Ροντι>> πηδαει απο την αγκαλιά του και τρεχει στο δωμάτιο μας να φέρει τον αρκούδο της.
Και με αφήνει μαζί του. Ελεος!
Λυδία<< Δεν... δεν ήταν ανάγκη να έρθεις. >>
Αλέξανδρος<< Της το ειχα υποσχεθεί οποτε ηταν!
Έφερα και πατατακια.>>μου δείχνει την σακούλα. Πατατακια με ρίγανη, τα αγαπημένα μου.
Λυδία<< Ωραία, εχω ποπ κορν>> λεω και το σκαω στην κουζίνα.
Καλα οχι και πολυ μακριά αλλα τουλάχιστον δεν μπλεκω σε μια αβολη συζήτηση.
Ο Αλέξανδρος κάθεται στον καναπέ και η Ελισάβετ ειναι ξαπλωμενη στο στήθος του και μιλάνε
Μα τι λενε?!Λυδία<< Λοιπόν αντε βάλτε την ταινία >> παω και κάθομαι διπλα τους
Ελισάβετ<< Μου ειπε οτι θα με πάρει μαζί του στο γήπεδο.>> μου ψιθυρίζει οσο ο Αλέξανδρος βαζει το DVD.Ααα δεν παμε καλα.
Δεν μπορει να της υπόσχεται πράγματα που δεν μπορεί να κάνει.Το παιδικό ξεκινάει και οι δυο τους έχουν χαζεψει στην τηλεόραση.
Απλά κάθονται αγκαλιά με ενα μπολ πατατακια και κοιτάνε προσυλομενοι
Ο Αλέξανδρος κανει σαν 6 χρονο.
Αλέξανδρος<< Γιατι γελάς?!>> με βγαζει απο τις σκέψεις μου
Λυδία<< Εεε....τι - τίποτα>> λεω ντροπιατικα και γυρίζω μπροστά μου.
Τέλεια τώρα εχω κοκκινησει μπροστά του!
Ελισάβετ<< Πφφ...>>
Λυδία<< Τι ειναι μωρο μου?!>>
Ελισάβετ<< θέλω πιπι.>> μου ψιθυρίζει και καλα για να μην ακούσει ο Αλέξανδρος και γελαω.
<< Μην γελας!>> με μαλωνει
Αλέξανδρος<< Τι έγινε?!>>
Λυδία<< Χαχαχα τίποτα. Μπορείς να το σταματήσεις λίγο?!>> λεω δείχνοντας την τηλεόραση.
Μολις το σταματάει η μικρή πετάγεται πανω και τρέχει στην τουαλέτα.
Αλέξανδρος<< Εε... πως σου φαίνεται η ταινία?!>>
Λυδία<< Καλη... απλα.... πολυ παραμύθι και προπαγάνδα για τα μικρα κοριτσάκια..>> λεω σκεπτομενη την ζωη μου.
Αλέξανδρος<< Τι εννοείς?!>> ρωταει χωρις να καταλαβαίνει.
Λυδία<< Εννοώ... οτι είναι ενα παιδικό που δείχνει μια κοπέλα να αψηφα τα πάντα για εναν άντρα που δεν αξίζει τελικά! Ωραιο πρότυπο για ενα μικρό κορίτσι.>>
Αλέξανδρος<<Γιατί να μην αξίζει?!>>
Λυδία<< Γιατι πολυ απλα εμεις οι γυναίκες αυτοκαταστρευομαστε ετσι.
Ο ερωτας ειναι το χειρότερο που μπορει να μας συμβει. Δίνεις τα παντα και ο άλλος το εκμεταλλευετε.
Και φτάνεις να τον εχεις πανω και απο τα πιο σημαντικά πράγματα της ζωης σου... χα... πανω και απο την ιδια σου την ζωη βασικά>>
Ετσι ειναι του έδωσε τα παντα.
Τον ειχε πανω και απο εμάς και αυτος την κατέστρεψε. Την ισοπεδοσε.
Αλέξανδρος<< Μην το λες αυτο! Οχι! Ο ερωτας ειναι οτι πιο υπέροχο υπάρχει σε αυτη τη ζωη. Ναι σίγουρα καμία φορα πονάει αλλα... εχει και καλα....>> έρχεται διπλα μου και μου πιάνει το χέρι
Λυδία<< Χα... φαίνεται πως δεν έχεις γευτει τον πονο που συνοδεύει. Εσυ έχεις ζήσει μονο τα καλα...>> κατεβαζω το κεφαλι μου γιανα μην δει τα δάκρυα στα ματια μου.
Αλέξανδρος<< Λυδία τι..?!>>
Ελισάβετ<< Ηρθα ηρθα... Βαλτη!>> Ευτυχώς γύρισε η μικρή και μπήκε παλι ανάμεσα μας.
Σκουπιζω τα δάκρυα μου για να μην με δει.
Αυτη δεν ξερει τίποτα.
Ηταν ενός τοτε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!
Lãng mạnΓιωργος και Ελευθερια Ο Γιωργος φευγει για αλλη μια φορα ομως τωρα υποσχεται την επιστροφη του και στην Ελευθερια αλλα και στην κορη τους. Ωστόσο τι θα γινει με το μυστικό που του κρυβει η Ελευθερια?! θα το μαθει εγκαίρως ?! και πως θα το παρει?! Α...