Ελευθερία
6:30 η ωρα πατήσαμε το πόδι μας στην Ρόδο.
Ποτε πρόλαβε να τα κανονίσει ολα αυτα και χωρίς να καταλαβω τίποτα?!Ελευθερία<< Πως ήξερες οτι ο Ντίνος εχει σπίτι στην Ρόδο?!>> ειναι το πρώτο πράγμα που ρώτησα μόλις παρκαρε εξω απο το σπιτι.
Γιώργος<< Well... τα παιδιά ήξεραν οτι κανονιζα κατι και μου ειπε οτι μπορούσα να ερθω..>> βγάζει τις βαλίτσες μας.
Ελευθερία<< Οργανωμένο το έγκλημα δηλαδή..>> σχολιάζω πιάνοντας την βαλιτσα μου.
Γιώργος<< Εϊ Εϊ Εϊ.... δεν κουβαλάς τίποτα! Πάρε τα κλειδιά και θα φερω εγω τις βαλίτσες.>> με φιλάει στο μάγουλο.
<< Καλα για τρεις μερες είπαμε τι κουβαλάς εδω μεσα?!>> παραπονιεται
Κανω πως δεν τον ακουω και προχωράω μπροστά.Το σπίτι του Ντίνου είναι υπεροχο.
Καλα δεν περίμενα και τίποτα αλλο απο τον κυριο τέλειο!
Είναι τεράστιο, με υπερ εξελιγμένη κουζίνα, πολλα δωμάτια, πισίνα και υπέροχη θέα... Βασικά το σπίτι βρίσκεται σε λόφο οπότε φαίνεται ολη η Ρόδος απο εδω.Γιώργος << Τι σκέφτεστε κυρία Ιωάννου?!>> με αγκαλιάζει και ακουμπάει το κεφαλι μου στην καμπύλη του λαιμού μου.
Ελευθερία<< Τίποτα... Σ' ευχαριστώ για ολο αυτο.>>
Γιωργος<< Για σ' ενα τα πάντα !
Η ωρα ειναι 7:00.
Τι λες να φάμε κάτι?!
Εγω μαγειρεύω!>> λεει και γελαμε
Ελευθερία<< Το ξέρεις οτι αυτο ειναι γελοίο ετσι?! Εγω ειμαι η σεφ!>>
Γιώργος<< Ναι αλλα μου αρεσει να σε υπηρετω! Παμε μεσα τωρα>>Ο Γιώργος δεν ξερει να μαγειρεύει πολλά. Τα βασικά μόνο αλλα μου αρεσει να τον παρακολουθώ να προσπαθεί.
Φοράει ενα τζιν ξεβαμενο με σκισηματα και εχει σηκώσει τα μανίκια του πουκάμισου του.
Εχει και τα τρία πρώτα κουμπιά του ξεκούμπωτα...
Nιαρρρρ !!Ελευθερία<< Είσαι πολυ σεξι ετσι>> παω πισω του και βάζω τα χέρια μου στις πισω τσέπες του παντελονιου του.
Αφου ειναι ρε παιδια τι να κάνουμε?! Και αυτο το παντελονι του κάνει ενα κωλαρακι... αχ βαχ!
Γιώργος<< Εε.. μμμ... Ελευθερία... μην τα κανεις αυτα γιατι δεν πρόκειται να φαμε...>> τραβάει τα χέρια μου γυρο απο την μεση του.
Ελευθερία<< Δεν με πειράζει και πολυ ξέρεις...>> λεω αισθησιακα μπας και τον καταφέρω αλλα...
Γιώργος<< Ναι αλλα πειράζει τον γιο μου πήγαινε στρώσε τραπέζι μέχρι να βαλω την καρμποναρα στα πιάτα>> με φιλάει στο μάγουλο.
Πφφ... τωρα που το λεει.. καρμποναρα είναι αυτη... δεν πειράζει θα ξανα προσπαθήσω μετά...!
BẠN ĐANG ĐỌC
Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!
Lãng mạnΓιωργος και Ελευθερια Ο Γιωργος φευγει για αλλη μια φορα ομως τωρα υποσχεται την επιστροφη του και στην Ελευθερια αλλα και στην κορη τους. Ωστόσο τι θα γινει με το μυστικό που του κρυβει η Ελευθερια?! θα το μαθει εγκαίρως ?! και πως θα το παρει?! Α...