Ενα παιδί...

2.2K 284 314
                                    

Ελευθερία

Οχι! Δεν το πιστεύω!
Πάλι θα φύγει.
Χριστέ μου γιατι τωρα?!

Το ηξερα οτι η πολυ χαρα δεν θα μου έβγαινε σε καλο.
Πότε δεν μου βγήκε.
Πάντα καταλήγω να ποναω.

        Μόλις διάβασε το γράμμα και μας ειπε οτι τον καλούν να παει φαντάρος εχασα την γη κατω απο τα πόδια μου.
Ειμαι 6 μηνών, σε 3ης μηνες γενναω και αυτος θα ειναι στα σύνορα να φυλάει την πατρίδα?!

     Αν με κανει εγωιστρια που τον θελω διπλα μου, να μου κρατάει το χέρι την ωρα του τοκετού, τοτε ναι!
Ειμαι εγωιστρια!

  
         Το στρώμα βουλιάζει δίπλα μου και τα χεριά του με τραβάνε πανω του.
Θελω να ειμαι εδω για πάντα αλλα συνέχεια κατι με διώχνει.

        Γιώργος<< Μην κλαις κοριτσάκι μου. Ολα θα πανε καλα>> μου χαιδεύει τα μαλλιά.
<< Ελα μην κλαις, δεν κανει καλο και στον γιο μας.>> το μωρο μας.
Το 2ο καλο που έχει συμβεί στην ζωη μου.
Δεν απαντάω.  Προσπαθώ να ηρεμησω  για το καλο του παιδιού και θαβω περισσότερο το κεφαλι μου στο στερνο του.

    Δεν ξερω για ποση ωρα μείναμε ετσι
Εκει, στο κρεβάτι, αγκαλιά.
Να μου χαιδεύει τα μαλλιά και να με φιλάει στο κεφάλι.
Μέχρι που χτύπησε το κινητό του.

      Γιώργος<< Παρακαλώ?!....Τι τωρα?!
Εντάξει Εντάξει που είστε..... ωραία σε 10 θα ειμαι εκει>> απο την συζήτηση που ειχε κατάλαβα ότι θα πρέπει να φύγει....
   
      Γιώργος<< Ουρανε μου πρεπει να φύγω, αλλα πρώτα θέλω να με ακούσεις. >> σηκώνει το πρόσωπο μου να τον κοιτάω.
<< θυμάσαι που ειχα παρει αναβολή απο τον στρατό τοτε ετσι?! >> ρωταει και γνεφω.
<<Λοιπόν μετα που έφυγα συνεχίστηκε με την προϋπόθεση οτι θα ήμουν στο εξωτερικό. Ομως γυρισα και τώρα διακόπηκε και πρεπει να παω.
Στο τηλέφωνο ηταν ο πατέρας μου, ειναι μαζί με τον δικό σου και θα παω να βρούμε μια λύση.
Δεν θελω να ανησυχείς για τίποτα.
Μην κουράζεις το μυαλουδακι σου και το μωρο μας με αυτα.
Θα βρω μια λύση. Στο υποσχέθηκα οτι θα ειμαι εδω για σας και θα είμαι.>> λεει και με φιλάει στο μέτωπο.
Εγω τυληγω τα χέρια μου γυρο του.
Οχι αυτη την φορα θα παλεψουμε μαζι, θα παμε κόντρα στην μοίρα που μας θελει χώρια.
      Ελευθερία<< Σ' αγαπάω.>> λεω ξαφνικά και με κοιτάει.
Σίγουρα δεν περίμενε να του το ξανα πω σε τοσο μικρό χρονικό διάστημα αλλα ειναι η αλήθεια και θα του το λεω για οσο είμαστε μαζι.
     Γιώργος<< Εγω να δεις ποσο σ' αγαπώ ζωη μου.>> χαμογελαει και με φιλάει στα χείλη.
<< Τωρα θελω να κοιμηθείς. Πρέπει να ξεκουραστεις το χρειάζεσαι και εσυ και ο πιτσιρίκος.>> λεει καθως σηκώνεται και με σκεπαζει με το παπλομα.

Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz