Παμε Δημαρχείο?!

2.5K 256 638
                                    

Ελευθερία

     Πενυ<< Ποοο αυτο το φόρεμα είναι υπέροχο...>> λεει αρπαζοντας ενα κοντό, κόκκινο φόρεμα.
Γενικά ολες τρέχουν απο κρεμαστρα σε κρεμαστρα και διαλέγουν φορέματα για τον...γάμο μου...
       Κ.Ασπασία<< Γενικά εχει πολύ ωραία φορέματα εδω.... Ε Ελευθερία μου?!>>
      Ελευθερια<< Ε τι?! Ναι.. Ναι..>> μουρμουρίζω κοιτώντας αδιάφορα τα φορέματα.
Δηλαδή τώρα εγώ παντρευομαι?!
      Κ.Αντιγόνη<< Κορίτσι μου είσαι καλα?!>> έρχεται διπλα μου .
      Ελευθερία<< Ναι μια χαρα κυρία Αντιγόνη...>> χαμογελάω ψεύτικα. Οσο ψεύτικος ειναι και αυτός ο γάμος.
      Κ.Αντιγόνη << Κορίτσι μου μαμα θα με λες... πάνε τα τυπικά>>
      Κελλυ<< Καλε αγχωμενη είναι που παντρεύεται...>> με αγκαλιάζει.
Μακάρι να ηταν αυτό.
Μακάρι ολα να ηταν μια χαρά και ξεκάθαρα και η μονη μου εννιά να ηταν ο γάμος αλλα...
     Άντρια<< Ελα κορίτσια πρέπει να βρούμε φορέματα. Έχουμε 2 μερες για τον γάμο. >> δύο μερες μονο.
Τέλεια εμείς και ο Παπακαλιατης.

Οσο αυτές διαλέγουν εγώ περιφερομαι στο μαγαζί και κοιτάω.
Ενώ ειναι το όνειρο μου να παντρευτω τον Γιώργο, αφού ειναι ο άντρας της ζωής μου, δεν.... δεν αισθάνομαι οτι αυτό θέλω.
Ειχα ονειρευτει πολλες φορες αυτη τη στιγμή πριν χρόνια αλλα...
Οχι έτσι...

  Πενυ<<Κοριτσαρα μου είσαι καλα?!>> ειμαι?!
      Ελευθερια<< εε...ναι...>> λεω αδιάφορα
     Πενυ<< Ρια... σε εμενα μιλάς.
Είμαστε ξαδελφες. Σε αντέχω μια ζωη και σε ξέρω καλα. Μιλααα>> λεει και γελαμε.
Αχ.. αυτη η κοπέλα ειναι η αδελφή που  δεν ειχα.
    Ελευθερία<< Καλα είμαι... αλήθεια απλα... ξερεις τώρα ορμόνες και δεν σημαζεύετε. Ρε Πενυ... παντρευομαι... τον Γιώργο>> χαμογελάω.
    Πενυ << Ναι... τον ένα και μοναδικό. Που ειναι τέλειος και φοβερός και....>> αρχίζει να με κοροϊδεύει λέγοντας τα λογια μου οταν τον είχα πρώτο γνωρίσει.
    Ελευθερία<< Είσαι ηληθια. Εγω  τουλάχιστον δεν τον εβριζα.>> της λεω και γελαμε.
      Κελλυ << Εεε νυφουλα... πρεπει να βρεις φόρεμααα...>> έρχεται και αυτή.
Με τι τρελές εχω μπλέξει?

Η αλήθεια είναι οτι το να βρεις φόρεμα στα κυβικά μου ειναι απίθανο.
Δηλαδή το μωρό τι κανει εκει μέσα και εχω φουσκωσει τόσο?!

Με μια γρήγορη ματιά το βλέμμα μου πεφτει πανω σε ενα φόρεμα.
Ειναι γκρι, με δαντελα στα χέρια και στο μπούστο.
Είναι... ειναι ωραίο...

Αφήνω τα πράγματα μου και το παίρνω απο την κρεμαστρα.
Στο κάτω κάτω πρεπει να βρω και φόρεμα για τον γάμο...μου...
Οι αλλες μιλαγαν μεταξύ τους και δεν με παρατήρησαν που μπηκα στο δοκημαδτηριο.

Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt