Μου έλειψες...

2.1K 257 271
                                    

1ας  μήνας  μετά . . .

Ελευθερία

     Κέλλυ<< Ελα σκουπισου και παμε στο γραφείο>> μου δίνει ενα χαρτί και φεύγει.
     Ελευθερία<< Μμμ για λεγε...>> ρωταω καθώς κατεβαζω την μπλουζα μου.
     Κελλυ<< Τι να πω?! Νομίζω τα ξέρεις. Μπήκες στον 8ο μήνα πια οπότε θέλει προσοχή, ξεκούραση, οχι άγχος και προ πάντων ηρεμία.
Ααα και θα σου γράψω και κάτι εξετάσεις να κάνεις, ποτε μπορείς να έρθεις απο εδώ να κάνουμε και κατι έξτρα υπέρηχους, έναν 3D... >>
     Ελευθερια<< Και... γιατι..?! Εννοώ γιατι να κάνουμε έξτρα εξετάσεις?!>> Αρχίζω να αγχωνομαι.
Την προηγμένη φορα δεν χρειάστηκε να κάνω τόσα πράγματα...
      Κελλυ<< Κοιτα Ελευθερία θα σου μιλήσω ανοιχτά... θελω να είμαι σίγουρη οτι... οτι ολα θα πανε καλα.
Μετα τις επιπλοκές της προηγούμενης εγκυμοσύνης πρεπει να προσέχεις πολυ περισοτερο.>> μου εξηγεί.
    Ελευθερία<< Κελλυ εννοείς οτι...
Υπάρχει περίπτωση να έχουμε επιπλοκές?!>> ρωταω εντρομη.
Νομίζω οτι άρχισα να τρέμω και να φοβαμαι πολυ.
Δεν θελω να πάθει κάτι το παιδί μου.
     Κελλυ<< Δεν εχω δει κατι περίεργο μέχρι τώρα... και ολα κυλανε φυσιολογικά αλλα... εε οσο πλησιάζει η γέννα θελω να ειμαι σίγουρη.
Δεν είναι κάτι να σε ταράξει... πάρτο σαν απλές εξετάσεις.. Εντάξει?!>> τι να μην με ταράξει....
Γνεφω και χαμογελάω ψεύτικα.
Αφου δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι τώρα  άρα ολα θα πανε καλα...σωστά ?!
      Κελλυ<< Ολα πάνε μια χαρά... αλλα δεν θα μας βλάψει να κάνουμε και κάποιες εξετάσεις παραπάνω...
Ξεχασε το τωρα και μην ανησυχείς!
Για πες τωρα πως πανε τα πράγματα σπίτι?!>> αλλάζει εμφανος θεμα.
     Ελευθερία<< Καλα, η μικρή ξετρελαμενη γενικά με το μωρο, με το σχολείο με τους φίλους της...>>
   Κελλυ<< Και εσυ?! Πως είσαι εσυ?!>> καλη ερώτηση... Εγω?!
     Ελευθερία<< Καλα... μου λείπει πολύ αλλα μιλάμε καθε μερα... Εναν μηνα εχω να τον δω!>> λεω παραπονιαρικα.
     Κελλυ<< Ελα υπομονή θα πάρει άδεια σε λιγάκι και θα ερθει>> μου λεει.
    Ελευθερία<< Αυτό ελπίζω... λοιπόν κορίτσι φεύγω γιατί εχω τραπέζι στους γονείς μου και στα πεθερικα μου και πρεπει να μαγειρεψω>> σηκώνομαι και μαζεύω τα πράγματα μου.
     Κελλυ<< Οοο κακοο... θα τους αντέξεις και τους τέσσερις μονη σου>> γελάει
    Ελευθερία<< Και τι να κάνω?!! Αντε Bye.>> την φιλάω κει φεύγω.

     Σήμερα κάνει πολυ κρύο στην Αθήνα. Μπορε να ειναι καο η πιο κρύα μερα του φετινό χειμώνα.
Ειναι 12 Φεβρουαρίου και ολοι περιμένουν να έρθει ο κατασπρος χιονιας.
Εγω πάλι δεν πιστεύω οτι θα χιονισει, αλλα και παλι δεν με νοιάζει και πολυ.
Ενα μονο με νοιάζει...
Εχω εναν μήνα να τον δω απο κοντά...
Να τον αγκαλιασω... Ενα τηλέφωνο την μερα δεν μου αρκεί πια...

Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!Where stories live. Discover now