Λάθος Συναγερμός....Part 2o

2.2K 259 263
                                    

Αντρια

       Μαρίνος<< Ελα ρε μωρό μου θα αργησουμε!>> φωνάζει απο το σαλόνι.
Εύκολο να το λέει αυτός! Δεν έχει να ντυσει μια κοιλιά σαν την δικιά μου.
Μμμ φακελάκι και κολλαν. Μια χαρά είναι. Παίρνω τα παπούτσια και το μπουφάν μου παω να τον βρω γιατί εγω είμαι έγκυος αυτός θα γεννήσει.
      Αντρια<< Τωρα ρε αγαπη μου.
Δυο λεπτακια να βάλω παπούτσια και φύγαμε>> κάθομαι στον καναπέ και παω να σκυψω αλλα με σταματάει και παίρνει το παπούτσι απο το χερι μου.
Ελεος!
      Μαρίνος<<Ρε αγάπη μου δεν είπαμε δεν θα σκυβεις?!
Δεν κανει!>> με μαλωνει γλυκά και μου βαζει τα παπούτσια.
Δεν λεω.. μου αρέσει που με περιποιειτε αλλα ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΆΛΛΟ!

    Μην κάνεις αυτό, μην κάνεις το άλλο, μην οδηγείς, μην πίνεις, μην τρως ανθηυγειηνα, και το κυριότερο
ΟΧΙ ΣΕΞ !
6 μήνες πρέπει να ζήσω έτσι.
Δεν γίνεται το παιδί μου θα μείνει ορφανο απο πατέρα!

     Αντρια<< Μαρίνο μου για να μην τσακωθουμε, πάμε να φύγουμε...
Αντε μπράβο>> φοράω το μπουφάν μου. Δεν το σχολίασε...για το καλο του.

    Έχουμε ξεκινήσει 2 βδομάδες τώρα μαθήματα ανοδυνου τοκετού και έχει καταφέρει να γίνει το καμάρι της δασκάλας!
Ναι το μωρο μου... είναι ο καλύτερος εκει μεσα... και κανει και συνέχεια ερωτήσεις...
Και ολες οι λισαρες τον κοιτάνε σαν ξερολουκουμο.
Αμα τους βγάλω τα μάτια θα σου πω εγω τι θα κοιτάνε μετα!

      Μαρίνος<< Μωρο μου... τι σκέφτεσαι?!>> μου πιάνει το χέρι καθώς μπαίνουμε στο κτήριο.
Εδω κάνουν μαθήματα ανασων, ειδικές ασκήσεις γυμναστικής για τις έγκυες, κολύμπι για τις έγκυες, μαθήματα θηλασμού...
Και μαντέψτε πια τα κάνει όλα....
Εγωωωω!!! Ναι σωστα σκεφτηκατε.
Ο καλός μου θέλει να τα παρακολουθούμε όλα!
Αντρια<< Τίποτα αγάπη μου. Πάμε γιατί έχουμε αργήσει>> του λεω.
Σήμερα έχουμε ασκήσεις γυμναστικής με μπάλα.

 
     Ρε πάτε καλά?! Ποιος σας ειπε οτι οι έγκυες θέλουν γυμναστική?! Μια τουρτα μπουενο θέλουν και την ησυχία τους ! A Και Σεξ !

    Μπήκαμε στην αίθουσα και πήραμε θέση. Αρχικά κάναμε κάποιες ανάσες και μετα καθε ζευγάρι πήρε απο μια μπάλα και ξεκίνησε το βασανιστήριο!

     Ποτε δεν μου άρεσε η γυμναστική!
Ουτε καν στο δημοτικό. Ολα τα παιδάκια παίζανε παιχνίδια και εγω το έπαιζα άρρωστη. Κάθε Τρίτη και Παρασκευή την 3η ώρα εγω ήμουν άρρωστη. Τελος!

     ?!<< Και τώρα οι μπαμπαδες μπορούν να βγουν έξω για διάλειμμα.
Να μιλήσουμε με τις μανούλες>> λεει αυτή που κάνει τα μαθήματα.
     Μαρίνος<< Παω εξω. Σ' αγαπώ>> χαϊδεύει την κοιλιά μου και με φιλάει.
     Αντριας<< Κι εγω>> του χαμογελάω πριν φύγει.
Εντάξει όσο σπαστικός και αν έχει γίνει... τον αγαπώ.

Για Την Καρδια Ενος Αγγελου 2 : Μαζι?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin