9- zmatená Perla

800 21 3
                                    

"Úžasná si byla, čiči," pleskne mě přes zadek a pak odchází jiným směrem než já.

U baru najdu sedět Adrianu samotnou jak pije vodku. "Fuj," řeknu jí a rozhodnu se pro objednání tequli.

"Jakej byl?"
"Ochablej a slizkej."

"Jo? Zdál se v pohodě."

"Nebyl v pohodě. nechápu proč chlapy co maj malý péro a neuměj si ho postavit, tak proč lezou za mnou? Atˇsi ho postvěj a pak teprve s nim můžou něco dělat bože."

"To jako fakt? Vypadal, že je docela nadrženej."
"Jo. To on byl, ale péro si stavěl dvacet minut."
"Připlatil?"
"Na mojí žádost teda jo, protože sem mu řekla, že když si ho neumí ani postavit, tak za ty prachy ztrácim zákazníky. Dal o dva tisíce víc."

"Tak aspoň, že tak."

Kopneme do sebe další dva panáky a jdeme tančit.

"Čus kočko, dáš si další drink?" zeptá se mě nějakej chlap a já přijmu pozvání. O chvíli později už mi kupuje třetího panáka a já se cítím mírně opilá.

Jdu na chvilku na čerství vzduch před Tunel a tam jsem nemile překvapena.

"Musíš odejít Perlo, hned." řekne naléhavě Camilius, který se tam z ničeho nic objeví.

"O čem to mluvíš? Jak si mě tady našel?" vyptávám se zmateně.
"Myslím to vážně, kde máš věci?" ukážu směrem do baru. "Pojď...." vezme mě za ruku a já ho vedu ke svým věcem.
"Perlo?" volá na mě Adriana, když mě Cam táhne pryč.
"Zadní východ?" naléhá Cam.

"Dozadu a doleva." odpovím prostě.
Co to sakra vyvádí?

"Unášíš mě?" zeptám se ho se smíchem. Neodpovídá tak to zkusím znova. "Heledˇna těhle botičkách nemůžu tak rychle chodit broučku," pokusím se o naléhavý a krásný ton hlasu. V tom mě zvedne nečekaně do náruče a odnese mě ven z budovy. Zastavíme se až v parkovišti kousek od tunelu, kde vidím Camovo auto.

"Came?" řeknu tedˇuž trochu vážně. Posadí mě přímo do auta na zadní sedadlo a sám si sedne na místo řidiče. on řídí?

"Tiše, prosím." řekne úplně klidně a okamžitě vyjíždí pryč. Kam to jedeme? "Zapni si pás prosím," řekne ustaraně a já se dívám do zpětného zrcátka v naději že mu uvidím do obličeje, ale kvůli tmě stejně nic nevidím.

***

Asi o čtvrt hodiny později poznávám místo, kde zastavíme. Je to před Camovou prací. A ani tam na mě nepromluví. Pořád mlčí, okamžitě vystoupí a tase mě za sebou táhne směrem k budově.
"Už mi kurva řekni, co je," řeknu naštvaně.

"Tiše," řekne zdvořile a vejdeme do budovy. Cam jen pokývne směrem k recepci a zacházíme do výtahu. "Dobře. Takže. Rozhodně bys nechtěla, aby tě tam viděl Kassius," řekne mi klidným hlasem.

"Co to?" vyjeknu hrůzou.
"Byl na cestě přímo tam. Takže znova, asi bys to nechtěla, že ne? Doufejme že tvá přítelkyně není hloupá a nic neřekne."
"Ona by mě nepráskla. Ale nechápu čemu pomůže tohle místo?"

"Tady tě hledat nebude, neví o tomhle místě. Až se zítra ráno sebereš a přijdeš do Vily Kassius bude doma čekat na tebe, ale ty řekneš, že si byla tady. Budeš dělat, že ho nechápeš a pak mu nadhoď to, atˇsi sem klidně zavolá. Oni mu to potvrdí."
Začíná se mi motat hlava. Co se to sakra děje?

"vou, vou-" řekne hlasitě Cam. "Nepadej mi k nohám, Perlo." chytí mě pod rameny ve chvíli kdy se mi hodně zamotala hlava.

***

Perla✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat