"Tak co je za problém, Dereku?" zeptá se majitel baru a ve chvíli kdy přijde tak zůstanu stát jako přimrazená k zemi.
Co to kurva?
"Komplikace," vylítne z toho muže jménem Derek. "Sexy komplikace," dodá nadrženě."Vyřídím to."
"Came?" vylítne ze mě a mám pusu dokořán. "Ef jako Francesco," zašeptám spíš pro sebe.
"Vysvětlím ti to," řekne klidně.
"Co to kurva?" vylítne ze mě."Pojď si sednout. Co tady vlastně děláš?" zeptá se mě zmateně.
"Já? Co tady děláš ty?" zeptám se ho, ale ještě pořád na něj civím jak na zjev z čistého nebe. "Kde je to tvoje: Já bez lásky nešukám?" zeptám se ho.
"Pro bůh, Perlo. Co si o mně myslíš? Všechno co jsem řekl, byla pravda. Tohle jen vlastním. Ale to ti Derek určitě řekl." Nachvíli se zamyslí. "Tak co tady teda děláš? V tuhle chvíli mám vážně plno holek, Perlo."
"Já potřebuju někde bydlet, Came. Prosím, nech mě tady pracovat. klidně za polovinu ceny..." nabídnu mu.Chvíli přemýšlí, jakoby něco chtěl říct, ale bojí se, nebo nechce.
"Je to jen nápad," řekne po chvíli, "ale co kdybys na chvíli byla v mém bytě, než to s Kassem urovnáte?" nabídne mi.
Zamračím se. "Neurovnáme, nemáš ponětí co mi ukázal," řeknu tiše. Cam pozvedne obočí.
"týká se to sexuálního života?" zeptá se mě. Já jen přikývnu. "Play Room," vydechne. "Já věděl, že ti dával ty zkurvený prášky," zakleje. Takhle ho neznám. Sprostě nemluvil a ještě k tomu rozhodně nikomu nenadával.Potom mi něco dojde. "Co? Jaký prášky?" vyjede ze mě tak rychle, že ani nevím, jestli mi rozuměl.
Mlčí, mne si čelo, jakoby hluboce přemýšlel a nervozně si poklepává nohou. Co se to děje?
"Dereku? Vyřídím si to, pravidla znáš a kdy máš zavřít tak taky. Kdyby byl nějaký problém, volej Pamele, ona mi to předá, ano?" zavolá na Dereka a ten mu vše odsouhlasí. "Nesahej na ní," řekne a myslí tím, aby nesahal na mně. Protože se k tomu právě chystal. Nejsem zvyklá na to, aby mě někdo bránil. Ale líbí se mi to.
***
U Cama v bytě mě posadí na pohovku a klekne si přede mně na zem. "Perlo, kolik času z toho, co si byla u Kasse si nepamatuješ?" zeptá se mě nejistě.
Musím se nad tím hodně zamyslet. Nepamatuji si toho hodně, vůbec nevím, kdy jsem spala, nebo minimálně rozhodně nevím kdy jsem chodila spát, pokaždé si pamatuji jen probuzení někde, kde jsem nevěděla, že jsem byla. jako bylo v jiné místnosti, na gauči, v jiné posteli a tak. Tak co si vlastně pamatuji?
"Já vlastně ani nevím, nějak to mám zamlžený," přiznám nakonec.
"Jsou to nějaký speciální prášky, který přimíchává do vína. Věděl jsem, že se k tomu vrátil," řekne smutně. Nechápu ho. "Jsou to prášky, které vůbec nevím, kde sehnal, ale oni omráčí dotyčnou osobu na tolik, aby si s ní mohl dělat co chce. Každopádně, pokud člověk ví, jaké jich má dát množství, tak to nenavodí spánek, ale jen jakýsi tras, kdy dotyčný neví co dělá, udělá v podstatě cokoliv, ale nebude si to potom pamatovat. Dával ti ty prášky, jsem si tím jistý," vysvětlí konečně. Pane bože.
"Říkal, že to mám z toho chlastu!" vyjedu na něj.
"Ano, taky že ano, dává to do pití, takže teoreticky nelhal," vysvětlí mi.Opřu se o pohovku a položím hlavu, tak že vidím na strop. Hluboce se nadechnu a hluboce vydechnu. Tohle se mi zdá. Přece bych se nenechala zdrogovat?
"Ale já si pamatuji první sex," řeknu protestně, když se nad tím vším zamyslím.
"Ano, pamatuješ, ale to je tak všechno. On totiž nepotřebuje prostitutky na sex, ale na to, aby si s nimi mohl dělat úplně všechno co chce. A k tomu má ty prášky."
"Ukázal mi suterén," řeknu tiše.
"Kurva," ujede mu."Co?" řeknu tiše.
"Znám ho z minulosti, Perlo. Nechci ze sebe dělat svatého, ale on opravdu není dobrý. Myslel jsem nejdříve, že nic nebude dělat. Ale když jsem tě tak pozoroval a poslouchal, jak si nic nepamatuješ, bylo mi to divné, on není dobrý, Perlo.""Nevím, co na to mám říct," hlesnu.
"Perlo, můžeš zůstat tady, ale chci pravidla, protože nemůžu trpět nějaké tvoje zákazníky nebo něco takového."
Chvíli přemítám co jiného mi vlastně zbývá. Když se vrátím do vily nebudu moct být už nikdy sama sebou, chce mě jako otroka. A když zůstanu tady, budu se muset vzdát zákazníků. Ale těch bych se musela vzdát i kdybych byla ve vile."Dej pravidla na stůl," řeknu obrazně.
"Nechci ti nařizovat, Perlo. Ale žádní zákazníci, rozhodně ne tady v tomhle celém domě, ano?" řekne jediné pravidlo a to mě překvapí.
"Potřebuju nějakou práci Came," řeknu tiše. "Nemůžu bejt bez peněz a tedy, potřebuju i sex," řeknu provinile. Já to potřebuju.
"Ale ne tady," řekne mi.
"Dobře," souhlasím s ním. "potřebuji práci, Came, nemůžu bejt bez peněz..."
"Můžeš dělat tady v době, nebo ve strip baru mým. Ale jedině tanečnici, žádné vslékání, žádný sex," nabídne mi.
"dobře, hlavně že mám kde bejt," konstatuji a dívám se na něj.
"Perlo," řekne tiše a dívá se mi do očí. Jen přikývnu a vidím ty jeho zelený oči jak se na mě pronikavě dívají. "Cítím se vinný," zašeptá smutně.
"Dost," řeknu tiše a dám mu dlanˇna tvář. On zavře na chvilku oči a potom se na mě zase podívá.
"Ty jsi byla jediná, která se si to opravdu nezasloužila..."
"Tohle byla ta tvá práce u něj doma? Zjistit tohle?" šeptám."Ano," přikývne.
"Něco potřebuji," řeknu naléhavě.
"Cokoliv, Perlo."
"Uhm. Já potřebuju lidskej dotek, tělo na tělo." vyblekotám. "Myslím tím, objetí, ale... Bez trička a prostě, tělo na tělo," koktám.Cam si sundá tričko, nic neříká. Potom ho sundá mně, podívá se mi do očí a záhy na to mě obejme. Je to tak uklidnující pocit. Ty doteky, po těch jsem prahla.
_____________________
ČTEŠ
Perla✔️
Teen FictionPříběh o šestnáctileté dívce, Perle Sky, která byla životem donucena aby si vydělávala sexem. Jediné co doteď má je muž Roland, který jí u sebe nechá za sex bydlet. To se ovšem později změní a ona začne chápat jaký je život. Postavy: Ženy- P...