12-záskok

752 20 1
                                    

*O dva týdny později*

"Perlo! Mohla bys prosím zaskočit teď za Loran?" volá na mě Derek dozadu.

Přijdu do popředí k baru, kde Derek míchá vodku s džusem pro nějakýho frajera, co na to čeká. "Jak jako zaskočit?" zeptám se ho hlasitě, tak aby mě přes tu hudbu slyšel.

"Loran musela nutně odejít domů, něco s dítětem a já nemám nikoho u tyče a nadrženci se budou nudit," vysvětlí mi, dá vodku s džusem chlapíkovi a ten s olíznutím rtů a hnusným pohledem na mě odejde pryč.

Zatřesu hlavou. "Mám to zakázaný, nemůžu to dělat," řeknu mu. Snažim se dělat tu hodnou a pravdou je, že sem to doteď vydržela, už dva týdny sem s nikym nic neměla. Proste frajerka.

"Perlo, jen tančit, prosím, jinak to tady zavřem a tvoje směna bude k hovnu, protože si nic nevyděláš. Žádný chlapy, žádný prachy," přesvědčuje mě, pak mě plácne přes zadek, natlačí mě na dveře k šatnám od kterých sem přišla, sevře mi v dlaních kozy a nahne se mi k levýmu uchu. "Jen tanec, bejby. V červený skříni v šatně je oblečení, můžeš si nějaký zkusit vybrat," zavrní mi do ucha, otevře za mnou dveře a já jako pitomá se jdu podívat do červený skříně s oblečkama na pole-dance. 

Vybrala sm si podprsenku koženkovou se čtyřma šnůrkama na zádech a k tomu jsou kalhotky, koženýho vzhledu, od nich vede provázek na každou nohu a to jsem si omotala okolo každé nohy. Trochu jako podvazky. Potom co jsem se s tim vyřádila, tak sem si na sebe vzala podpatky, které jsou černé stejně jako všechno ostatní, co mám na sobě.

"No krása," řekne Derek když vyjdu z šatny.

Necítím se v tom uplně nejlíp, alep odprsenka krásně ukazuje moje ňadra a kalhotky krásnej tvarují rysy mýho zadku.

"Zvládneš to?" zeptá se mě po chvíli.

"Jasně, že to zvládnu, přece se umím kroutit okolo tyče," řeknu přesvědčeně a vyrazím ke svojí tyči.

No, možná to bude těžší než sem si myslela. Tohle se nesmí Cam nikdy dozvědět.

Postavím se k tyči a začnu se u ní vrtět. Pár chlapů okolo mě hvízdaj a cosi křičí, ale nejsou moc slyšet přes hlasitou hudbu, takže se snažím je ignorovat. Vzpomínám si na jednu věc, kterou jsem dřív v baru dělala na tyči, když sem ještě měla kámošku, která na ní tancovala. A konečně pro ně začala show.

***

Po hodině tancování konečně slézám z tyče dolů a mám zaslouženou pauzu. Ještě seberu prachy, který na mě naházeli magoři okolo mě a chystám se je dát Derekovi.

"Ty jsou tvoje," řekne s údivem. "Asi se jim líbíš, i mně," podotkne.

"Díky," řeknu nenuceně ale opatrně. Potom i s prachama jdu na šatnu.

"Kde si to vzala?" řekne dostatečně hlasitě Cam, který stojí opřený ramenem o skříň predemnou. On je tak kurevsky sexy!

"Z tyče, Came," řeknu tiše. "Ale nech mě to vysvětlit. Kdybych nešla na tyč, bylo by teď zavřeno," vysvětlím mu.

"Kde je Loran?" zeptá se mě.
"No, tak ta prej musela nutně domů. Nikdo jinej tady není, a krom toho, já s nima nic neměla, jen sem byla na tyči. Nic víc Came."

"Fajn," řekne naštvaně.

"Rušim?" vrazí do šatny Derek. Zavrtím hlavou. "dobře, už můžeš jít domů, přijela ségra Loran," oznámí mi.

"Paráda," řeknu nadšeně. "vidíš?" řeknu Camovi.

"Odvezu tě domů." nebyla to otázka, ale nařízení, tak jsem jen přikývla a převlíkla se.

V autě si sednu vedle něj a on se na mně podívá a mně je jasný, že se mám připoutat. Je to jen deset minut cesty, tak co je, bože? Nepřestane na mě koukat dokud to neudělám. Fajn.

"Hodná," řekne tiše. "Pravidla znáš, Perlo," řekne mi a vyjíždíme. Jen mlčím a nechám ho řídit.

***

"Na té tyči ti to slušelo," řekne mi Cam, když jsme u něj v obýváku. Podezřele se na něj podívám a on má takovej, podivnej výraz ve tváři. 

"Co je to za výraz?" zeptám se ho.
"Výraz, kterým sám sobě zakazuju, to na co myslím."

"Cože to?" řeknu zmateně.
"Ano," odpoví prostě. 
"Pořád tě nechápu," odpovím mu a jdu k němu blíž.
Cítím k němu hroznou přitažlivost, né jako ke Kassiosovi. Ale Cam se nikdy o nic nepokusil a myslim si, že ke mně cejtí odpor. A nedivim se mu.
"Jsi nádherná, Perlo," řekne bolestně. Co je to za ton hlasu? O co mu vlastně de?

Dívám se na něj zmateně a on mě obejme okolo pasu a dívá se mi do očí. Přesune jeho dlaně na můj zadek a políbí mě něžně na krk.
"Co to děláš?" ujede mi tiše z pusy a on se pozastaví.
"Je to nepříjemné?" zašeptá mi do ucha. Zavrtím hlavou a on pokračuje. Sundá mi tílko a položí mě na gauč. Líbá mě na břichu a potom na podbříšku. Záhy mi sundá sukni a sjede polibkama na stehna, na třísla a pomalu se vkrádá do mých kalhotek. Políbí mě na kalhotky a pak se vrátí zpět k mému krku. Dýchám strašně rychle a vůbec nevím, jak se mám chovat. Co to dělá? Tohle vůbec není dobrý znamení, určitě mě taky vyhodí, jako každej co se se mnou vyspal.
"Nepřemýšlej," řekne tiše Cam. Jak to kurva poznal?

Sundám mu tričko a zareju mu nehty do zad, vydechne a ladně mi rozepne a sundá podprsenku. "Nádhera," utrousí a začne mi sát bradavky.

Nedočkavě, nadrženě a bezcitně se zvednu sundám mu kalhoty a začnu mu ho kouřit, už dávno mu stojí a já už kouřim úplně tvrdý péro. Všimla jsem si jak protočil oči a dýchá naprosto nepravidelně.

"Chci tě," šeptá nadrženě. Při kouření mu přes péro přejedu zoubkama a ona nedočkavě zavrčí.  "Hned," řekne velitelským tonem. Nedovolím si neposlechnout. Sundá mi kalhotky, otočí si mě zezadu, chytí mi vlasy, rukama se opřu o opěradlo gauče a on do mě vrazí péro. "Bože," unikne mi sten.
____________________________________________

____________________________________________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Perla✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat