5- Podvod

1.2K 29 4
                                    

"Probuď se mi, holčičko," slyším vlídný hlas, ale nejsem zatím schopna otevřít oči. Co je vlastně za den? Kde to ležím?

Všechno mám přeleželí a bolí mě děsně hlava.
"Co... Co se děje?" blekotám aniž bych otevřela oči. Něčí ruka mě začne hladit po stehně a já najednou otevřu oči.

Kassius.

"Promluvíme si," oznámí mi a já jsem pořád ještě mimo.
"Co se stalo?" řeknu tiše, skoro neslyšně.
"Až se osprchutješ tak přijď, je z tebe cítit víno," podotkne s úsměvem.

Víno? Já nic přece nepila. Zamračím se na něj a on odchází kamsi.

"Kassi..." řeknu ale on mě ignoruje. Jdu se tedy osprchovat a potom se převléknout do minisukně a tílka.

"Večeře se podává..." řekne Kass a u stolu s ním sedí ještě nějaký další muž. Ten vypadá trošku starší. Ale pohledný a elegantní.

"Večeře? kolik je vlastně hodin?" zeptám se zmateně. Potom se podívám ven a vidím, že je tma. Co se stalo?  "Co je za den?" 

"Měla bys přestat tolik pít, Perličko," šeptá Kass.

Pít? To už jsem tak mimo?

"Kassiusi..." řekne opovrženě ten muž.

"Co si o ní myslíš?" poví nadšeně Kass. "Perlo, to je můj bratr, Camilius. Came, to je moje Perla," představí nás.

Jeho bratr?

"Odpovíš mi už konečně?" dožaduji se odpovědi.
"Sobota, osmnáctého," poví Cam mile. Pozoruje mě jak budu reagovat.

"Co prosím?" zarazím se.

Jak to, že je sobota? Jak může být sobota? Kam se poděli ty tři dny mezitím? Ty tři dny od té hrozné bouřky? Ta byla před třemi dny. Co to sakra je?

"Já..." řeknu zaraženě a nejsem schopná více slov.

"Říkal jsem ti ať tolik nepiješ..." upozorní mě Kass.

Asi jsem toho vypila víc než jsem měla.
"Kassi? Můžu s tebou mluvit?" řekne opovrženě Cam a potom se zvedne a jdou spolu vedle do místnosti. Neměla bych poslouchat, ale nemůžu si pomoct.
"Už zase Kassiusi?" vyjede na něj Cam.

"Nic se neděje jasné?" uklidňuje ho.

"Už né, jasné? Už jsi toho udělal dost, bratře. Tentokrát ti nepomohu. Ale ty pomůžeš mně. Potřebuji tu na pár dní, možná týdnů zůstat." 

Zůstat tady?

"Není problém. Řeknu to Perle."

Potom se vrací do jídelny za mnou. "Promluvíme si u večeře zlatíčko, ano?" řekne mi mile Kass a já s úsměvem přikývnu.

Posadím se s Camem ke stolu a Kassius nám podá večeři. k tomu nám nalije bílé víno. "Já mám pocit, že už jsem tě někde viděl," přemýšlím Cam.

"Šlapat..." podotknu bezzájmu a čekám na jeho reakci.

"Prostituce?" zeptá se mě tiše. Ale jeho hlas zní vyrovnaně a nijak vyčítavě. Toho jsem se bála. Že mě bude brát jako spodinu společnosti, jako to dělají úplně všichni v mém okolí. Ale nestalo se tak. Měl pochopení a snad jsem zahlédla i soucit v jeho očích?

"Jo.. Přesně to.."

"Perla je teď ale už jiná." řekne Kassius a usmívá se na mě a potom mě políbí na čelo.

Zazvoní mi telefon a jsem si jistá, že je to někdo z mých zákazníků, který jsem měla na stálo... Právě kvůli tomu, že je sobota.

"Omluvte mě," řeknu a zvednu se od stolu. Zatím jsem se ani nenapila a ani nesnědla ani jedno sousto.

"Coje?" ozvu se do telefonu, když už jsem o patro víš, aby mě nikdo neslyšel.

"Mám pro tebe úžasnou nabídku. Co kdybys přišla, hvězdo moje." 

Adriana. co chce?
"O čem to mluvíš?"
"Mám tady jednoho krásného a bohatého, který si sem zavolal. Co kdybys hejbla svojí krásnou prdelí a přijela?" 

Hmm. Krásnej a bohatej? 

"Budu tam do půl hodiny. Dobře?" řeknu jí a ani ne obtěžuji s převlékáním.  Jen si vezmu botičky na podpatku a ještě kabátek a sejdu dolů.

"Musím nutně odejít, zvládnete to tady beze mě?" zeptám se jich. Zvědaví pohled Kassiuse a smutný pohled Cama se mi nelíbí.

"Kam jdeš?" řekne Kassius pohrdavím tonem.

"Moje kamarádka mě potřebuje." řeknu vyhýbavě.
"Vrať se brzo," řekne mi opovrženě. Jen se usměju a odcházím.

***

"Ach, tak tady je ta nejkrásnější. Konečněs dorazila!" vyjekne nadšením nějaký muž v baru Tunel, do kterého chodim nejradši s Adri. Je úplně opilej, ale je to fakt kus!

"Tohle je on. Neříkala jsem to snad? Tak... na co čekáš? Jsem dobrá ne? Užíj si ho !" křikne na mě když si mě ten muž vede do svého auta. Do auta, které jen tak mimochodem je limuzína a má vlastního řidiče.

Ty vole.

"Vykuř mi ho!" nařídí mi a já se s radostí sehnu a udělám co mi říká. 

________________________________

- Nahoře fotka StripBaru Tunel. :) 




Perla✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat