Volám sa Chloe mám 18 a žijem v Londýne.Rodičov nemám.Zomreli keď som mala 13.Do teraz sa o mňa starala babka.Ale rozhodla som sa osamostatniť.Babka mi požičala peniaze aby som si mohla kúpiť byt.Dohodla som sa, že keď si zarobím, tak jej to vrátim.Teda už som jej to vrátila.Sama už bývam o kolo dvoch mesiacoch.
Už od svojich 16 sa starám o deti.Som opatrovateľka.Niekdy sa starám o deti iba tak na jeden den/noc ale dakedy aj na týždne aj viac.
---------------------------------
Sedím doma pri telke.Nudim sa.Večer idem strážiť jednému pánovi dieťa.Emily má 3 roky takže to nebude také ťažké.U nich som už veľa krát bola.Pozrela som sa na hodiny.Bolo pol šiestej.O šiestej tam mám byť.Išla som sa hore do izby prezliecť a potom som išla k pánovi Smithovi.Nasadla som do auta a išla som pred tak známu vilu.Vystúpila som z auta a išla som zazvoniť.
Keď som zazvonila privítal ma pán Smith s Emily na rukách.
,,Dobrý deň," povedala som..
,,Ahoj Chloe.Dneska ťa potrebujem iba do ôsmej.Takže to robí 50 dolárov," povedal a položil na zem Emily.Ta sa ku mne iba rozbehla a objala moje nohy.Z vrecka si vytiahol peňaženku a podal mi 50 dolárov.Čo si myslím, že na dve hodiny je veľa ale on mi vždy platil za stráženie veľa.
,,To je veľa pán Smith," povedala som.On sa na mňa iba usmial.
,,Zaslúžiš si toľko." povedal.Zobrala som Emily na ruky lebo sa pýtala sa ruky.Pán Smith sa rozlúčil so Emily a odišiel.Ja som s malou išla do obývačke kde sme pozerali rozprávku.
Pohľad Harryho...
Stále nechcem uveriť tomu, že moji rodičia umreli a na krku mi nechali moju malú sestričku.Mám ju veľmi rád ale ja neviem ako sa mám postarať o malé dieťa.Vôbec nebudem mať na ňu čas keď pôjdeme na turné.Áno, mám kapelu.One Direction.
Žijem s mojimi kamarátmi v spoločnej vile.Moje izba je už úplne prerobená.Mám v nej postieľku a všetky tieto blbosti. Doniesol som to sem od rodičov.Ten dom som predal.Toľko spomienok čo tam bolo.
Mala Isabella začala plakať.Vyskočil som z postele a pribehol k postieľke. Zobral som ju na ruky a išiel s ňou dole.Dole bol Liam.
,,Prosím zohreješ mi mlieko pre malú," povedal som milým hlasom.Od kedy mám na starosti Bellu tak som milší a už ani do barov nechodím.Chcem ju chrániť ale viem, že to sám nezvládnem.
Liam mi podal fľašku s mliekom a ja som vyskúšal či nieje moc teplé.Bolo akurát.Začal som kŕmiť Bell.
,,Harry, vidím, že to nezvládaš a my ti pomoc nevieme nijak, bude dobre keď si nájdeš opatrovateľku pre malú.Bude to tak lepšie.Budeš s ňou stále ale nebudeš na to sám," povedal.Úprimne aj ja som nad tým rozmýšľal.
,,Liam ja viem.Aj ja som nad tým rozmýšľal len som sa k tomu ešte nedostal.Mala stále plače a keď spí tak skúšam alebo niečo vybavujem," povedal som a prázdnu fľašku som položil na stôl.Bell som si dal tak aby si odgrgla.Po chvíľke si odgrgla.Aspoň niečo máme spoločné.Pomyslel som si.
,,Páni ta je celá po tebe" zasmial sa Liam.
,,Pozri dneska ideme so Cheryl na prechádzku.Na jeden deň ti ju postrážime.Ty skús niekoho nájsť," dodal a zobral mi Bellu z rúk.Ta sa začala na neho škeriť.Ďakovné som sa na neho pozrel.Odišiel ju hore prezliecť ja som sa zatiaľ najedol.
,,Tak mi ideme," povedal za mnou Liam kde už bol s Bellou v kočíku a so Cheryl.
Prišiel som k ním a nahol sa do kočíka.
,,Ne, Že budeš plakať.Braček ťa ma veľmi rád a strýko Liam tiež.Poslúchaj ho," povedal som. Bella sa na mňa usmiala a potiahla za moje vlasy.Dal som jej pusu a narovnal sa.
,,Dávajte na ňu prosím pozor.Asi by som neprežil keby sa jej niečo stalo," povedal som.Liam ma chytil za rameno.
,,Neboj sa ideme len do parku," povedal.
Rozlúčil som sa s nimi a odišiel do svojej izby.Trošku som poupratoval po malej hračky.Mala ma 8 miasiacov.Takže už lozí.
Ľahol som si na posteľ a zobral si notebook. Do googlu som napísal opatrovateľka.Ako prvá mi vybehla Chloe O'daniel.Boli na ňu dobré ohlási.Zobral som telefón a hneď som jej zavolal.
,,Prosím pri telefóne Chloe O'daniel čo si prajete," jej hlas bol milý milý príjemný.
,,Dobrý deň, pri telefone Harry Styles.Na internete som vás našiel ako opatrovateľku," povedal som.Bol som dosť nervózny.
,,Áno.Potrebujete postrážiť dieťa?" spýtala sa.
,,Áno, ale nie na jeden deň alebo na týždne.Potrebuje vás dlhodobo," povedal som.
,,Jasné, čo kebyže sa stretneme o pol hodinu v Starbucks na oxford street?" spýtala sa.
,,Jasné budem tam," povedal som a zložil.
Rýchlo som sa osprchoval a prezliekol do čistého.Zobral som si peňaženku,kľúče od auta a slnečné okuliare.Išiel som dole.
,,Chalani hneď som späť," zakričal som na Louiho a Nialla.Ani som nečakal na odpoveď a odišiel som.Nastúpil som do auta,
Došiel som tam o niečo skôr tak som si objednal perníkové latte a sadol si.Po 5 minútach ku mne prišla drobná bruneta.Bola vážne ku pekne.
,,Dobrý deň ja som Chloe O'daniel," predstavila sa mi.Ja som sa postavil a podal jej ruku.
,,Harry.Harry Styles," povedal som.Sadli sme si.V ruke mala svoje latte.
,,Tak by som vás chcel poprosiť aby ste mi pomohli," povedal som zo zúfalstvo v hlase.
"Rada vám pomôžem, len musím vedieť pár informácií," povedala.Ja som jej začal všetko rozprávať.Aj to, že moji rodičia zomreli.
,,To je mi ľúto.A ešte jedna vec," povedala.
,,Chcete aby som k vám odchádzala alebo sa nasťahovala k vám?" spýtala sa.Rozmýšľal som.Asi bude lepšie keď sa k nám nasťahuje.
,,Bude lepšie keď sa k nám nastahuje.Len bývam z chalanmi zo skupiny," povedal som.
,,Ja viem," povedala a sklopila zrak.
,,Naša fanynka?" spýtal som sa.
,,Tak trosku," povedala.
,,To nevadí.Mohli by sme si týkať?" spýtal som sa.Iba jemne prikývla.
,,Chloe chcem aby si sa k nám nasťahovala už dnes," povedal som.
,,Dobré.Ja sa pôjdem domov zbaliť. a dôjdem k tebe," povedala.Dal som jej našu adresu a išli sme domov.
Som tu s novým príbehom❤
Tento je o Harrym❤
Prepáčte za chyby❤Saja❤❤
YOU ARE READING
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanfictionChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...