Cheryl p.o.v
,,Vážne musíte ísť?" spýtaka som sa. Práve sme na letisku a chalani odchádzaju do Európy na druhú časť turné.
Za tu dobu čo boli doma sme sa strašne vybláznili. S Harrym sme dobrý kamaráti. Bellu si začal všímať a teraz s ňou spáva v posteli. Strašne sa na neho naviazala za tieto dva týžne.
,,Ani mi nechceme," povedal Liam a pozeral sa na svojcho dvojtýždňového syna.
,,Už musíme," povedal Louis.
Na nič som nečakala a skočila som mu okolo krku. 4 mesiace zase bez nich.
,,Budeš mi chýbať braček," povedala som. Louis sa vážne stal takým mojím bratom.
,,Aj ty mne strašne moc," povedal mi a silnejšie ma objal.
Hneď po objatí s Lousim som išla k Niallovi.
,,Kto mi bude variť?" hneď sa ma spýtal keď som ho objala.
,,Popros Harryho.vNeboj ja to s ním vybavím," povedala som mu.
Pozrela som sa na Liama. Už neobímal Cheryl ani malého len tam stál a slzy mu tiekly po tvári. Lukas bol v kočíku a Cheryl sa lúčila s chalanmi. Presnejšie s Louisom.
,,Li," povedala som a skočila na neho.
,,Neplač," povedala som a utrela mu slzy.
,,To nejde. Ja ich nechcem opustiť. Uvidím ich až za 4 mesiace. Neuvidím základné mesiace Lukasa. Ja tam nechcem ísť," povedal a plakal mi do ramena.
,,Liam. Neboj sa, budete spoli stále volať. Ste v Európe to nie je zas až tak veľký časový posun ako v Amerike. Hoci kedy môžeš zavolať," povedala som mu a rukou som mu zašla do vlasov.
Všimla som si ako sa na nas Cheryl pozerala. Usmievala sa. Vedela, že s Liamom nič nemám a ani nechcem. Nie, že by bol škaredý ale určite nechcem rozbiť jeho rodinu, ktorú najviac miluje.
,,Ja viem. Dobre idem ešte za svojou priateľkou," zasmial sa ale stále bolo počuť v hlase, že plakal.
,,Utekaj, ja idem za Harrym," pobedala som.Pozrela som sa na neho. Objímal sa tam s Bellou.
Preška som k ním. Videla som na Belle, že bude plakať. Tak strašne si na neho zvykla. A nie len ona. Ale aj ja.
,,Nie neplač," povedal Harry a zotrel mi slzu, ktorá mi vyška z oka.
,,To nejde, za tie dva týždne si mi zase prirástol k srdcu. Bol si pri mne keď som plakala kvôli Jakeovi za to, že sa mi za tie dva skurvené týždne ani raz neozval," povedala som. Áno, Jake sa ani raz neozval. A čo mi hovoril Hazz tak ani jemu Kendall.
,,Však aj ty mne. A bol som kokot keď som sa k tebe správal ako najväčší idiot," povedal a položil Bellu na zem.
Obmotala som svoje ruky okolo jeho krku. O proti nemu som bola strašne malinká. Hlavu som mala na urovni jeho hrude. Zaborila som hlavu do jeho hrude a tam plakala. Cítila som sa o kolo mojich nôch obmotala decká ručička. Bella. Objímala mňa a Harryho za nohy. Neviem ako dlho sme tam stáli ale asi dlho.
,,Harry už musíme," ozval sa Niall.
,,Dobre," povedal. Zohol sa a zobral Bellu na ruky.
,,Zlatíčko poslúchaj maminu a ja sa o pár mesiacov vrátim. Sľubujem, že už potom neodídem," povedal a dal jej pusu.
Bella potom išla ku mne na ruky a plakala mi do ramena. Na to, že ma len rok a osem mesiacov strašne rozumela všetkému. Harry ma ešte pobozkal na líce a potom už odišli.
Ja, Cheryl a Bella sme plakali. Lukas sa v kočíku na niečom smial. Ale mal ešte dva týždne takže to skoro nebolo ani počuť.
Keď sme videli, že lietadlo odletelo tak sme sa pomaly odobrali domov. Bella celu cestu plakala a objímala maca od Harryho, ktorého jej dal so slovami, že to je jej darček na narodky. Ale viem, že on vymyslí určite ešte nejakú blbosť.
,,Bell, poď vystúp," hovorila som jej keď som ju odpútala z autosedačky a ona stále plakala.
Zobrala som ju na ruky lebo stale nechcela vyjst z auta. Cheryl už bola s Lukasom vnútri. Malý sa po ceste rozplakal. S Bellou skm išla do mojej izby. Bol večer takže by sme mali ísť spať.
,,Zlatko, čo ty na to kebyže spíne u tatina celý jeho vylet?" spýtala som sa jej.
,,Áno pjosím," povedala a pozrela na mňa so psími očami. Toto majú s Harrym spoločné.
,,Poď ideme sa prezliecť a ideme si k nemu lažkať," povedala som.
V jej izbe som jej vytiahla veci a nechalu nech sa prezlečie.
Išla som dole Belle spraviť ešte kakao.
,,Už spí?" spýtala sa ma Cheryk keď bola v kuchyni a robila malému mlieko. Musela mu dávať takto mlieko lebo jej došlo mlieko. Neviem kvôli čomu ale došlo.
,,Nie. Hore sa prezlieka. Strašne je na Harryho naviazaná," povedala som.
,,A nie len ona na neho, ale aj on na ňu," povedala mi.
,,Idem hore. Keby niečo sme u Harryho v izby kvôli malej," povedala som jej a utekala som hore aj s kakaom.
,,Mami telefón," zakričala Bella z mojej izby.
Prišla som rýchlo do svojej izby a zdvihla telefón.
,,Prosím," spýtala som sa kedže som nevedela kto mi volá.
,,Ahoj," počula som jeho krásny chraplavý hlas.
,,Ahoj Harry," pozdravila som ho.
,,Ako sa máte?" spýtal sa.
,, Ale, Bella stále plače a objíma toho maca od teba. Strašne je na teba naviazaná," povedala som a aj mne po tvári stiehla slza.
,,Však aj mňe. A nie len ona na mňa ale aj ja na ňu," povedal a bolo počuť, že sa usmieva.
,,No a tak som jej slúbila, že počas toho ako budeš na turné tak budeme spať u teba v izbe," povedala som.
,,Jasné, v pohode len mi tam neurobte bordel," povedal a zasmial sa.
,,Neboj sa," zasmiala som sa tiež.
Volali sme potom asi eše hodinku. Na konci Harry zaspieval Belle pesníčku a ta zaspala. Počas hovoru sme sa presunuli k nemu do izby. Keď sme dovolali tak som išla pozrieť ešte instagram. Ale to čo som videla ma zabolelo.
Taaak a je tu nová časť.Trošku dlhšia kedže včera nebola časť.
Čo myslíte, že Chloe uvidela na ig? 😁😈
Prepáčte za chyby 😀😀
YOU ARE READING
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanfictionChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...