-23-

2K 115 6
                                    

Akurát sme s chalanmi na letisku. Včerajšok aj dnešok som si s chalanmi užila aj s Harrym aj keď ma ignoroval. Bol s nami aj Jake a je teraz aj so mnou na letisku. Bella je v kočíku a spí.

,,Let do LA je prichystaný môžete nastupovať," povedal hlas v reproduktoroch.

,,Tak a je čas," povedala som so smutným hlasom.

,,Neboj sa prejde to rýchlo sľubujem," zašepkal Louis a ako prvý ma objal.

,,Nech už ste naspäť," povedala som a odtiahla sa od Louisa.

,,Keby niečo stačí mi zavolať. Pre teba tu budem v deň aj noc," povedal mi Louis.

,,Ďakujem," povedala som a prešla som na ďalšieho člena skupiny. Niall.

,,Blondiačik, budeš mi neuveriteľne chýbať. Komu budem robiť veľa jedla?" spýtala som sa ho zo smiechom aj keď mi po tvári stekali slzy.

,,Neviem. Chalani ma zase nechajú na diéte. Louis zase bude do mňa pchať každé ráno jednu mrkvu," povedal na oko smutne.

,,To zvládneš.A keď dojdete na tie dva týždne domov tak sa pôjdeme spolu niekam dobre najesť," povedala som a usmiala sa na neho.

,,Tomu ver," povedal a odtiahol sa odomna. Na rade bol Liam, ktorý sa doteraz lúčil s priateľkou.

,,Liam. Ja vás tu potrebujem. Všetkých. Ja to nezvládnem bez vás," šepkala som mu do hrude.

,,Ale no ták. Budeme si stále písať. Budeš pozerať live prenosy koncertov. Budeš tu mať Bellu a Jakea, ktorý ťa miluje najviac na svete," povedal mi a silno ma objal.

,,Budem. Budem pozerať každý deň vaše fotky a všetko proste," povedala som a jemne sa odtiahla od neho.

,,Ideš sa rozlúčiť aj s Harrym?" spýtal sa ma jemne.

,,Neviem. Ako vidíš nemá záujem sa so mnou nejak extra baviť," povedala som a hlavou kývla k Harrymu. Kendall ide s nimi, lebo si to vydupala u Harryho.

,,O 10 minút lietadlo do LA odlieta," povedal zase hlas z reproduktoru. 

,,Tak ahojte," povedala som a išla som naspäť k Jakeovi. Harry nečakal ani na chalanov a s Kendall ruka v ruke išli do lietadla.

,,Ahojte vidíme sa a pol roka," povedal Louis keď už odchadzali do lietadla. Otočila som s Jakeovi a objala ho. Plakala som mu do hrude.

Keď som z okna vydela, že chalani už odleteli sme sa s Jakeom a s Bell v kočíku, ktorá stále spala, odobrali do auta. Bell som jemne dala z kočíka do auto sedačky a ja som si sadla do predu k Jakeovi. Po 20 minútach cesty sme boli doma. Bella už bola hre takže ju na ruky zobral Jake a ja som išla rýchlo do svojej izby. Budu mi neuveriteľne chýbať tí idioti. 

,,Bell zase zaspala. Asi bude chorá lebo mala nejaké horúce čelo," povedal Jake, ktorý došiel do mojej izby.

,,Super ešte to mi chýbalo," povedala som.

,,Ale no zlato nebuď protivná," povedal a ľahol si ku mne. Hneď som mu hlavu položila na jeho hruď .

,,Nie sú tu ani hodinu a už mi chýbajú," povedala som.

,,Ja viem zlato. Pozri, keď chceš ostanem tu tých šesť mesiacov s tebou," povedal mi a dal mi pusu do vlasov.

,,Budem ti veľmi vďačná za to," povedala som a zavrela som oči.

Bolo už veľa hodín. Bolo pol dvanástej. Postavila som sa z postele a prezliekla sa do pyžama ktoré sa skladal s Liamovho trička a kalhotiek. Pozrela som sa na Jakea a ten bol tiež už prezlečený. Teda no prezlečený ako prezlečený. Ležal na mojej posteli iba v boxerkách prikrytí do pol pása mojou perinou.Ľahla som si k nemu tak, že som mu bola otočná chrbtom.

,,Dobrú noc zlato," povedala som a otočila hlavu na neho aby som ho mohla pobozkať.

,,Dobrú aj tebe," povedal a obmotal ruku o kolo môjho pása.

Taaak a je tu ďalšia čast 😁😁

Trošku kratšia a depresivná ale tak nevadiii....

Harry je podla mňa strašný idiot, že sa nerozlúčil s Chloe....

Ich "kríza" bude trvať ešte pár častí 😂😂

Teraz v častiach budú veľke časove skoky lebo kebyže mám písať každý deň tak som tu snáď sto rokov a už by ma to po pár prestalo baviť 😂😂

To je asi všetko....

Milujem vás 💕💕

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now