-28-

1.8K 124 10
                                    

Harry p.o.v.

Dnes by mala dojsť domov Cheryl. Keď som videl Liama v nemocnici aký bol šťastný tak som bol aj ja. Po dlhej dobe sice ale bol. Kendall je na nejakom fotení a na mesiac musela odísť do Austrálie.

Keď sme došli domov na mňa hneď skočila Bella so slovami 'tati'. Ja dobil som si ju nevšímal a nemal o ňu záujem 6 mesiacov. Po čas celého turné som sa nezaujímal o to čo robí alebo ako sa má. A ja si hovorím brat.

,,O chvíľku sú tu," zakričal Niall. Ja som bol do teraz u seba v izby.

Pomaly som išiel dole kde sa mi hneď na nohu zavesila Bella. Zobral som ju na ruky. Určite som jej chýbal. Šesť mesiacov sa o ňu stará iba Chloe. Musím sa jej ospravedlniť.

,,Chloe môžeš na chvíľku?" spýtal som sa jej keď išla okolo mňa.

,,Zase mi chceš vynadať ako minule keď sme sa rozprávali?" spýtala sa a bolo na nej vidieť, že je jej to ľúto.

,,Nie. Chcem sa ti ospravedlniť. Od tej dovolenky som sa k tebe správal hrozne. Viem som totálny kokot. A chcem sa ti poďakovať, že si sa starala o Bellu aj keď si nemuseala, za to ako som sa k tebe správal," povedal som a pri tom som sa jej pozeral do očí.

,,Harry, ty vieš, že by som neodišla aj keď som rozmýšľala, že sa presťahujem vedľa lebo ma bolel pohľad na to ako Bellu ignoruješ. Chcela som sa tam odsťahovať s ňou. Lenže nikdy by som nedokázala zobrať tebe najbližšiu osobu," povedala a po tvári jej stekali slzy.

,,Už sa to nestane. Sľubujem," povedal som a objal ju. Aj keď to bolo trošku ťažšie keďže som mal Bellu stále na rukách.

,,Už sú tu," zakričal Louis.

Zotrel som Chloe slzy a usmial sa na ňu. Úsmev mi opätovala a chytila ma za ruku. Ruka v ruke sme išli do obývačky kde už bol Liam so Cheryl a malým Lukasom na rukách.

,,Vitajte," povedal som.

,,Uniklo mi niečo za tu chvíľku čo som išiel pre Cheryl?" spýtal sa hneď po tom ako sa pozrel na naše prepletené ruky.

,,No len to, že som sa jej ospravedlnil" usmial som sa.

,,Bolo na čase Harry," povedal Louis.

Položil som Bellu na zem a prešiel som k Liamovi.vChcel som si pochovať malého.

,,Liam dovolíš mi zobrať si na ruky tvojho syna?" spýtala som sa.

,,Nie, ešte ti spadne," povedal Liam s vážnou tvárou.

,,Bože Liam prestaň. Veď ma malú sestru," povedala Cheryl a padala mi malého.

,,Ahoj drobec. Ja som ujo Harry ten najväčší idiot pod slnkom," povedal som mu na čo sa on hneď zatvári veľmi vtipne.

,,To teda si ale, že veľmi veľký idiot," ozvala sa Chloe a pristupila ku mne aby si mohla pochovať Lukasa.

---------------------

Práve je deväť hodín večer a Bella mi zaspala na rameni. Postavil som sa a išiel s ňou do jej izby. Položil som ju na postel a zakryl ju. Dal som jej pusu do vlasov a išiel do svojej izby aby som mohol zavolať Kendall. Lenže tá mi to nezdvíhala. Keď som vyšiel z izby tak akurát vychádzala aj Chloe a bolo na nej vidieť, že je smutná.

,,Hej, čo sa stalo, že si smutná?" spýtal som sa jej.

,,Ale len Jake mi nezdvíha. Sľúbil mi, že dnes večer si zavoláme," povedala a povzdychla si.

,,A kam vlastne išiel?" spýtal som jej.

,,Do Austrálie na služobnú cestu na mesiac," povedala a pozrela sa na mňa. Do teraz pozerala do zeme.

,,To je zaujímavé lebo aj Kendall išla na mesiac do Austrálie a tiež mi nezdvíha" rozmýšľal som nahlas. Bolo to strašne zaujímavé.

,,Nie Jake by ma nepodviedol. A nie k tomu s ňou," povedala a mala slzy v očiach. Sama tomu neverila čo teraz povedala.

Je tu nová časť 😀😀

Tak čo si o nej myslíte? 😅😅

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now