Pohľad Liama.....
Už prešlo pár dni a Harry sa doma ukázal maximálne sa tak prezliecť a vypadol zase niekam s Kendall. Ani raz nebol za Bellou ani za Chloe. Viem, že dve noci Chloe plakala, len si to nechce priznať. Musím sa porozprávať s Harrym.
Teraz všetci, no všetci okrem Harryho a Kendall,a pozeráme ako sa mala Bella hrá s hračkami, ktoré dostala od nás na narodeniny. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel Harry s Kendall a ťahal ju za ruku. Posledné dva dni nás ani nezdravý. Dôjde až v noci keď my už všetci spíme. Mal by som sa s ním porozprávať.
,,Harold, poď sem na chvíľku," zakričal som na neho a postavil sa z gauča a išiel do kuchyne.
,,Ježiš čo chceš?" spýtal sa ma otrávene.
,,Môžeš mi povedať prečo nás ignoruješ a prečo ignoruješ BELLU," zdôraznil som Belline meno.
,,Aj tak je s ňou stále Chloe, tak načo tam budem," odfrkol si.
,,A neuvedomuješ si prečo je s ňou stále Chloe?" spýtal som sa ho.
,,A čo ja viem. Kurva ja teraz chodím s Kendall a nemám čas na nejaké decko," povedal a chcel odísť hore len som ho chytil za ruku.
,,Kurva Harold uvedom si, že to je tvoja sestra a ne nejaké decko. Mal by si sa o ňu starať a nie na ňu jebať. Namiesto toho si s Kendall a robíte boh vie čo, aj tak to je kurva a je s tebou kvôli peniazom," povedal som. Harry sa na mňa nenávistne pozrel a jednu mi vrazil.
,,Takto nebudeš hovoriť o mojej priateľke, tam sa radšej staraj o Bellu a Chloe," povedal a odišiel preč.
Kretén jeden. Môžem ho jebať. Ja mu chcem dobre a ešte si to odpykám ja. Do kuchyne pribehla hneď Chloe.
,,Pre boha, však ti z nosa tečie krv," povedala a zdvihla mi hlavu aby sa na to mohla pozrieť.
Išla k linke odkiaľ vybrala lekárničku a vybrala odtiaľ tampón (ten na odličovanie) a pomaly mi utierala krv.
,,Čo sa vlastne stalo?" spýtala sa ma keď mi do utierala krv.
,,Povedal o Belle, že je decko tak som mu povedal nech sa uvedomí a nech nieje stále s Kendalla, že to je kurva tak mi vrazil so slovami, že sa nemám tak hovoriť o jeho priateľke a, že sa mám radšej starať o teba a Bellu," povedal som jej. Videl som na nej, že bude plakať. Stále ho miluje. Rozplakala sa a objala ma.
,,Liam nemal si mu to hovoriť. Všimla som, že vedľa vás predávajú dom tak sa odsťahujem a keď to bude možne tak si zoberiem aj Bellu," povedala a smrkla.
,,Nie to nedovolím. Nechcem aby ste odišli. Znamenáš pre nás veľa. Aj keď to je hneď vedľa tak nedovolím aby ste odtiaľto odišli," povedal som jej a silnejšie ju objal.
,,Liam ja už dlhšie nevydržím sa pozerať na to ako ma Harry ignoruje. A podľa mňa by bol aj rád kebyže odídem," povedala a odtiahla sa odo mňa.
,,Chloe, Liam ma pravdu neodchádzaj. Už sme na teba zvykli. Na Harolda jeb. Pozri máš svoju izbu, Bella ma svoju izbu a Harry je viac prečo ako doma," povedal Louis medzi dverami.
,,Tak fajn," povzdychla si Chloe. Všimol som si Bellu medzi Louiho nohami.
,,Bella zlato poď sem," povedal som jej. Pomaly prišla k nám a hneď som ju zobral na ruky.
,,Bella zlato moje malé," povedala Chloe a dala Belle pusu do vlasov.
Tak a máme tu ďalšiu časť :D
Dúfam, že sa vám bude páčiť :D
V poslednej dobe sú časti kratšie ale častejšie :D :P
All you need is love <3
Baby, ak je sú tu nejaké baby čo majú rady BTS tak by som bola rada ak by si išli pozrieť môj nový príbeh s Jeonom Jungkookom :))
YOU ARE READING
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanfictionChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...