-4-

3.6K 170 19
                                    

Zobudila som sa na to ako malá plače. Posadila som sa a pozrela sa na postielku. Videla som pri nej Harryho ako sa ju snaží zase uspať.

,,Kľudne ju dones do postele," povedala som mu. Harry sa na mňa otočil a usmial sa. Zobral mala a položil ju ku mne.

,,Nechcel som aby ťa zobudila," povedal a ľahol si k nám. Mala ležala na bruchu a pomaly zaspávala.

,,Že ty ju mávaš v posteli?" spýtala som sa so smiechom.

,,No áno, vždy sa mi lepšie zaspáva keď je vedľa mňa," povedal a dal Belle bozk na hlavu.

,,Verím, vždy si bol takýto keď si bol doma?" spýtala som sa ho. Len predsa majú pauzu od koncertou ale nahrávajú stále. Ale doma bol skoro stále.

,,Áno, preto som cez pauzu chodil stále domov. Chcel som s ňou byť čo najviac. Lebo som vedel, že sa o chvíľku začína turné, ale to som ešte nevedel, že sa stane toto," povedal a zase zosmutnel.

,,Ja viem, len som nevedela, že domov chodíš kvôli malej.Proste som si myslela, že tam chodíš za rodičmi," povedala som.

,,Ja viem, to si myslel každí. A najhoršie bolo, že v ten deň ako sa to stalo tak som išiel poobede od ných.Akurát mi asi tak na večer volali, že mi donesú malú na týždeň lebo, že chcú mať pokoj na chvíľku ale po ceste ku mne havarovali. Volali mi z nemocnice aby som si došiel pre Bellu lebo,že moji rodičia umreli.Nechcel som tomu veriť.Moja princezná bude bez rodičov," hovoril aj keď som ho neprosila. Potreboval sa vyrozprávať. Obajala som ho.

,,Harry, ty za nič nemôžeš. Síce nebude mať rodičov ale bude mať toho najlepšie brata na celom svete. A ja tu budem pre vás oboch stále," povedala som mu.

,,Ďakujem," povedal. Po chvíľke sme sa od od seba odtiahli a ľahli si.Mala už pokojne spala. My sme sa tiež pobrali spať.

Ráno som sa zobudila na to ako má niekto budí.

"Chloe, vstávaj doniesol som ti raňajky," budil ma Harry.

,,To si nemusel ale ďakujem," povedala som. Začala som jesť. Harryho som ponúkla tiež. Takže sme obaja jedli na jeho posteli.

,,Kde je Bella?" spýtala som sa ho.

,,Dole, Liam sa s ňou chcel hrať," povedal a usmial sa.

,,Dobre, čo budeme dneska robiť?" spýtala som sa.

,,Išiel by som sa prejsť s malou a chcel som sa ťa spýtať čí by si išla aj ty?" spýtal sa ma.

,,Kľudne, prezlečiem sa a môžeme ísť aj hneď," povedala som a postavila sa z postele a išla som do svojej izby.

Zo skrine som si vybrala:

Zo skrine som si vybrala:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(okrem šiltovky)

Zobrala som si to do kúpeľne kde som sa umyla namaľované a obliekal. Zobrala som si telefón a išla som dole. Dole už bol Harry aj s malou na rukách a stál pri linke. Niečo krájal.

,,Daj mi ju, ty si dorob to čo robíš," povedala som mu. Harry sa na mňa otočil. Usmial sa a podal mi malú.

Zistila som, že Harry krájal ovocie na von. Keď to mal tak som dala malú do kočíka a ja som si ešte obliekla mikinu.

Vyšli sme pred dom a išli sme rovno do blízkeho parku. Celý cestu som sa s Harrym rozprávala a a smiali sme sa. V parku sme si sadli na lavičku. Harry vytiahol Bellu z kočíka a posadil si ju na seba.

,,Bože, stále nemôžem uveriť, že mala bude mať o tri mesiace rok. Pamätám si ako sme boli na skúške a iba mi volal otec a ja som to zdvihol lebo som vede, že mama ma už čo skoro rodiť. Hneď ako som to zdvihol tak mi otec povedal, že mama rodí a potom ma zrušil. Ja som sa šťastím rozplakal. Chalani sa ma pýtali čo sa stalo tak som im to povedal a hneď ma odviezli do nemocnice za mamou. Keď som došiel za mamou na izbu a uvidel som tam Bellu tak som nemohol uveriť aká malá je. Do teraz si pamätám ako som si ju zobral na ruky ale otec ma istil aby mi nepadla len predsa ma pozná. Vtedy som tam s ňou bol až do večera. Mama bola šťastná, že som bol šťastný ja. Keď došli z nemocnice tak sme mali akurát týždennú pauzu, takže som mohol byť doma. Ten týždeň som sa a ňu staral ako keby to bola moja dcéra a nie moja sestra.Stále som bol pri nej. Toľkokrát zaspala na mne. Chýbajú mi tie časy ale teraz budú lepšie. Rozmýšľal som, že keď mi povie oco tak to nechám tak. Proste si ju privlastním. Samozrejme keď bude staršia jej poviem, že som jej brat a nie oco. Len nechcem aby vyrastala bez otca alebo mamy. Chcem aby sa moje dievčatko mala najlepšie ako by vedela," povedal mi svoj príbeh. Vedela som, že to čo chce urobiť je dobré. Aj ja by som to na jeho mieste spravila.

,,Harry, ja byť na tvojom mieste spravila by som to isté. Ale čo keď povie mne mama?" spýtala som s obavami a zobrala si malú na ruky a išla s ňou k hojdačke a posadila ju do nej.

,,Ja neviem Chloe. Pozri si u nás dva dni a ja aj chalani ťa máme rady a bol by som rád kebyže u nás ostaneš čo najdlhšie. Aj malá si už na teba zvykla. Čo sa dosť čudujem, lebo na Cheryl si zvykala celé dva týždne," povedal mi a vyberal z tašky misku s ovocím a vidličku a začal dávať Belle ovocie.
-----------------

Práve sme došli domov a nikto doma nebol. Malá vonku zaspala tak sme sa prechádzali a rozprávali sa. Je iba pol druhej. Išla som do kuchyne. Na chladničke bol lístoček.

,,Išli sme do obchodu. Neviem kedy dojdete ale pre istotu toto píšem-Liam," prečítala som nahlas lebo som vedela, že Harry došiel do kuchyne.

,,Stavím sa s tebou, že Niall bol hladný tak išli na obed. Mala spí hore takže môžem niečo uvariť," navrhol Harry.

,,Dobre ja idem zatiaľ do svojej izby, mala by som si tam upratať. Aj keď som spala u teba je tam pordel ako v tanku," povedala som so smiechom. Harry sa tiež zacal smiať.

,,Dobre utekaj, ja ťa potom zavolám," povedal mi.

Ja som išla do svojej izby kde som si upratala a ľahla si do postele. Z nočného stola som si zobrala notebook a zapla ho. Išla som na Netflix a zapla si tam svoj obľúbený seriál. Teen Wolf.

Keď som už pozrela dve časti ktoré mi chýbali tak niekto zaklopal. Bol to Harry.

,,Dole je už obed," povedal mi aj s Bell na rukách.

,,Dobre, idem dole," povedala som. Přešla som o kolo neho. Išla som dole a on hneď za mnou.

,,Čo dobrého si navaril?" spytala som sa ho.Malú dal do deckej stoličky a otočil sa na mňa.

,,Mäso s ryžou tak aby ti mohla aj mala jesť," povedal mi.

Obom nám naložil. Do malej mysky založil pre malú. Začal ju kŕmiť. Ja som zatiaľ zjedla svoj obed. Bolo to vážne výborné. Videla som, že Harry ešte stále kŕmi malú ale mala vymýšľa a robí Harrymu zle.

,,Harry daj ja ju nakrmím a ty sa zatiaľ najedz," povedala som mu.

Harry sa sa so mnou vymenil a ja som začala kŕmiť malú. U mňa nerobila žiadne blbosti akurát sa stále otáčala na Harryho. Keď mala a Harry všetko dojedli tak sa rozhodla to ísť umyť.

,,Ja idem zatiaľ prebaliť malú, potom dojdi hore do izby" povedal mi a odišiel hore do izby.

Keď som ti mala umyté tak som išla Harrymu do izby. Harry mal na rukách Bellu a chodil po izbe aby ju uspal. Po chvíľke sa mu to podarilo.

Prepáčte mi za chyby...

Prepáčte, že dlho nebola časť ale mala som toho veľa plus osobne problémy...

Dúfam, že sa vám čast páčila 💋

Časť venujem saskqaaaa
Ešte raz ďakujem

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now