-5-

3.4K 149 5
                                    

,,Daj ja ju uložím," povedala som mu. Otočil sa na mňa a usmial sa.

,,Dobre, ja idem zatiaľ do sprchy," povedal mi.

Zobrala som si malú. Rozhodla som sa, že ju nechám s Harrym v posteli. Ľahla som si na posteľ a malú som položila vedľa seba. Ľahla som si na bok a rukou hladká Bellu po chrbte.

Do izby vošiel Harry iba v uteráku o kolo pása. Prešiel ku skrini a vytiahol si boxerky ktoré si následne obliekol. Ešte si obliekol tričko a ľahol si k nám.

,,Pozrieme si niečo keď mala spí?" spýtal sa.

,,Môžeme," povedala som. Harry zobral notebook a dal si ho na nohy. Bell zobral na ruky a dal si ju na hrudník a prisunul sa bližšie ku mne.

,,Čo tam pustím?" spýtal sa.

,,Je to na tebe, len nie žiadny horor. Už kvôli malej ale aj mne," povedala som.

,,Neboj sa, ani som to v pláne nemal. Čo tak Tajný Život Maznáčikov?" usmial sa na mňa.

,,Kľudne," tiež som sa usmiala.

Keď film skončil tak malá sa začala mrviť.Pohladkala som ju po hlavičke aby vedela, že sme tu pri nej. No Bella skôr začala plakať.

,,Pšššt zlatíčko, sme pri tebe," hovoril jej Harry. No mala neprestala plakať.

,,Asi ju budem musieť prebaliť a nakŕmiť," dodal keď mala ešte stále plakala.

,,Ja jej idem dole spraviť jesť potom dôjdi," povedala som.

Išla som dole. V kuchyni bol Liam. Nič sa ma nepýtal. Ja som prešla ku skrinke a zobrala od tiaľ detskú kašu. Zaliala som ju mliekom a dala zohriať (vôbec netuším ako sa taka kaša robí). Dala som do nej ešte piškóty. Počula som plač. Harry ide dole. Keď došiel do kuchyne Bellu dal hneď do stoličky. Ja som prešla k nej a začala ju kŕmiť no začala ešte viac plakať. A potom som si niečo všimla.

,,Už viem prečo plače," povedala som. Harry sa na mňa nechápavo pozrel.

,,Poď sem," ukázala som mu. Malej som opatrne otvorila ústa a ukázala Harrymu príčinu jej plaču.

,,Aha.To kvôli tomuto plače ako keby som jej robil neviem čo?" spýtal sa ma.Malej totiž rástli zúbky.Iba som prikývla.

,,Moja princezná," povedal a dal jej pusu na líčko.Nakoniec sme malú spoločnými silami nakŕmili. Bolo pol šiestej.

,,Čo budeme robiť?" spýtala som sa chalanov v obývačke.

Belu som mala na rukách a Harry sedel vedľa mňa ruku mal prehodenú o koľko mojich ramien. Vyzerali sme ako pár. Možno raz v budúcnosti áno, ale teraz v blízkej dobe určite nie.

,,Čo keby sme sa išli prejsť? Nechcem byť doma zavretí" povedal Niall. Nakoniec sme sa rozhodli, že pôjdeme do parku a potom sa pôjdeme niekam najesť.

------------------------
Malú som v kočíku tlačila ja. Odfotila som malej nožičky a ruku ako ju tlačím a hodila to na ig.

 Odfotila som malej nožičky a ruku ako ju tlačím a hodila to na ig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S drobčekom na prechádzke ❤ @Harry_Styles

A chalanmi sme si sadli na lavičku. Mala Bella začala mrnčať. Harry si ju zobral na ruky a začal a ňou chodiť aby sa ukludnila. Z neho bude dobrý otec. Už teraz berie Bellu ako svoju vlastnú dcéru a nie ako sestru.

,,Asi je hladná," povedala Cheryl.

Z tašky na kočár som vytiahla termosku z horucov vodou a sunar.Zarobila som to.Podala som to Harrymu a ten ju hneď začal kŕmiť.Keď juvnakŕmil tak sme išli domov.Ale ešte sme sa zastavili na pizzi.Bella zaspala v kočíku.

,,Daj Chloe, pôjdem ju uložiť a pôjdem si ľahnúť.Keď chceš môžeš kľudne prísť," povedal a zobral si odo mňa Bellu.

Išla som do svojej izby sa prezliecť do pyžama. Už som si zvykla spávať v posteli s Harrym. Jednu noc som sa snažila zaspať sama a nešlo to, nakoniec som aj tak skončila pri Harrym.

Jemné som zaklopala na tvere.Po tichom ďalej som vstúpila.Harry ležal s Bell na posteli a Harry hej spieval.

,,Tak som prišla," povedala som a pohla sa k posteli.

Hneď jak ma Bella uvidela sa mi ťahala na ruky. Ako ja ju mám moc rada. A aj Harryho.

Konečne nová časť. 😂

Áno ja viem 😂😂

Dúfam, že sa vám bude páčiť 😁😁

Prepáčte za chyby 😂😂

All the love💕

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now