-9-

2.4K 132 2
                                    

Nastúpili sme do súkromného lietadla chalanov. Ja a Harry sme si sadli vedľa seba. Harry mal stále na rukách Bell. Bell aj tak dlho nebude spať. Už ju na toľko poznám. Ona nikdy poobede dlho nespí. Ale som rada, že v noci spí tak ako by mala. Malo kedy sa stane, že nás zobudí.

,,No čo tešíš sa?" spýtal sa ma Harry.

,,Jasné, že áno," povedala som a usmiala sa.

Lietadlo sa začalo pomaly pohybovať. Vždy som sa bála lietania.

,,Chloe si v pohode?" spýtal sa ma Harry.

,,Áno, len vždy som mala z lietania rešpekt," povedala som mu na rovinu. Načo mu budem klamať.

Čakala som hoci jakú reakciu ale takúto nie. Chytil ma za ruku. Áno už to spravil niekoľkokrát za tu dobu čo som u nich, ale teraz to bolo také iné. Lepšie.

,,Neboj som pri tebe keby niečo," povedal a usmial sa.

,,Ďakujem ti," povedala som a čakala kedy zlietneme.

----------------------------------------------------------

,,Chloe vstávaj už sme tu," musela som pravdepodobne zaspať keď ma teraz niekto budil. Otvorila som oči a pozrela sa do tých jeho zelených, nádherných oči.

,,Už som hore!" povedala som a zasmiala sa.

,,Vidím," povedal Harry a zasmial sa. Všimla som si, že sme už na zemi.

,,No poď všetci nás čakajú už vonku," povedal mi. Postavila som, len sa mi zatočia hlava a tak som si sadla naspäť na sedačku.

,,Si v poriadku?" spýtal sa ma Harry.

,,Hej som len sa mi zatočila hlava," povedala so a teraz sa už vážne postavila. Aj keď sa mi hlava už netočila tak ma Harry po ceste von z lietadla pridržiaval.

---------------------------------------

Už sme na hoteli. Mám izbu s Harrym jak inak, že? Ležím v posteli lebo mi vôbec nieje dobre. Dúfam, že nebudem chorá. Teraz keď som na dovolenke s úžasnými ľuďmi.  

,,Už je ti lepšie?" spýtal sa ma Harry.

,,Ani nie," povedala som smutne.

,,Ach jaj, dúfam, že na teba nič nelezie," povedal tiež smutne.

,,To dúfam aj ja, nechcela by som týždeň ležať v posteli a nič nerobiť. A ani s Bell by som byť nemohla a ani s tebou," povedala som. Harry si sadol ku mne.

,,Neboj. Zajtra už bude dobre. Bell je teraz u Liama a Cheryl," povedal a postavil sa a prešiel ku naši kufrom.

Harry z jeho kufru vytiahol dve tričká. Jedno obyčajné biele mi hodil a on sám odišiel do kúpelne s tričkom v ruke. Ja so sa prezliekla do jeho trička a ostala som len v nohavičkách a v to tričku. Je večer takže ideme už spať.

Harry došiel do izby iba v tričku a boxerkach. Už som zvyknutá, že takto spáva. Už som si na neho celkovo zvykla. Stali sa z nas vážne najlepší kamarát.

,,Dobrú noc Chloe," povedal Harry.

,,Dobrú noc," povedala som. Väčšinou mu dáma ešte pusu na líce, ale nechcem aby niečo odo mňa chytil.

-----------------------------------
Pohľad Harryho.....

Ráno keď som sa zobudil hneď som sa pozrel na Chloe. Ležala v posteli a sladko spala. Dúfam, že jej dneska bude už lepšie. Včera som sa o ňu strašne bál.

Chvíľku som na ňu pozeral ale potom už otvirila oči.

,,Nemusíš na mňa pozerať ako na svätý obrázok," zasmiala sa. Ako vidím už jej je lepšie.

,,Som rád, že ti je už lepšie," povedal som.

,,Tak to aj ja. Neviem čo mi mohlo byť včera," povedala mi.

,,To ani ja. Ale tak je hlavne, že teraz ti je už lepšie"  povedal som a usmial sa.

,,To hej a niečo ti dlžím," povedala a náhla sa ku mne a dala mi pusu na lice. Jak už chapem. Včera večer mi ju nedala.

,,Nemusela si," povedal som.

Prepáčte  za chyby 😊

v poslednej dobe mi nieje nejak dobre takže preto niesu ani moc časti 😕😕

Ďakujem za skvelých 600  prečítaní ❤

Ste super , vôbec som nečakala, že tento príbeh bude niekto vôbec čítať 😁❤

All the love 💕💕





 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now