Pohľad Harryho....
Chloe zaspala a Bell tiež. A ani ja som nebol ďaleko od toho. Pozrel som sa na Bell. Sladko spala. Natiahol som pre mobil odfotil to a dal to na Instagram. Mali by vedieť už, že mám sestru.
@harrystyles: Moje malé zlatíčko.Toto je Bell a je to moja sestra.Mám ju veľmi rád ❤️❤️
Hned potom som telefón zablokoval. Bell som dal medzi mňa a Chloe. Otočil som sa na bok a začal Bell hladkať chrbát. Vždy som to tak robil. Po chvíľke som zaspal aj ja.
Keď som sa zobudil vedľa mňa nikto nebol a bol som prikrytý. Zobral som do ruky mobil a pozrel sa na hodiny. Bolo pol siedmej. Spať sme išli o pol tretej. Postavil som sa z postele a ponaťahoval sa. Rukou som si prehrabol vlasy a išiel som dole. V obývačke boli všetci. Chloe sa hrala s Bell na zemi. Chloe bola veľmi pekná baba.
,,No dobre ráno spachtoš," povedal Louis a začal sa smiať.
,,Haha, nie si vtipný Tomlinson," povedal som a sadol si na zem ku Bell a Chloe. Bell sa hneď priplazila ku mne.
,,Ahoj zlatíčko," povedal som a dal jej pusu. Ozvalo sa iba zborové 'Aw'. Usmieval som sa na môjho anjelika. Položil som ju naspäť na zem.
,,Tak čo vyspala si sa?" spýtal som sa Chloe. Iba sa začerveňala.
,,Áno. Máš vážne super posteľ. Len ma asi po hodine a pol spánku zobudila Bell. Sa čudujem, že ťa nezobudila bol si na nej nalepený," povedala. Začal som sa smiať. Keď ma nezobudila to znamená, že som po týždni konečne normálne zaspal.
,,Konečne si sa normálne vyspal Harry," povedal Liam. A aj som sa tak cítil.
,,To hej. Ďakujem, že si ma nechala spať a, že si ma prikryla," povedal som Chloe a usmial sa na nu.
,,Dobre panstvo a Chloe. Ja idem z Dan preč," postavil sa Louis z gauču a za ním hneď Dan.Odišli ku dverám.
,,Čaute," zakričali a už len buchli dvere.
,,My ideme tiež preč a Niall tiež takže ste tu sami," povedal Liam.Ty tiež odišli.
,,A zostali sme sami," povedala Chloe.
,,No, je sedem hodín.Mal by som ísť umyť malú, nakŕmiť, hrať sa s ňou ešte chvíľku a potom uspať.Kľudne môžeš ísť so mnou," povedal som a postavil sa so zeme. Postavila sa aj ona a zobrala malú na ruky.
,,Kúpeľnu mám v izby," dodal som ešte.
Ja som išiel zatiaľ pripraviť malej kašu z jabĺk a do toho piškoty. Misku som zobral do izby a položil ju na stôl. Išiel som do kúpeľne. Chloe akurát dávala Bell do vaničky. Prišiel som k nej. Spolu sme umyli malú. Ta sa stále smiala. Chloe ju chytila na ruky a ja som ju obmotal uterákom.
,,Tak princezná ideme papať," povedal som.
,,Čo dobre si jej pripravil?" spýtala sa ma Chloe.
,,Kašu z jabĺk a do toho piškóty," povedal som.Chloe si sadla na postel a o seba si oprela Bell. Začal som malú kŕmiť.
,,Letí lietadlo," hovoril som detským hlasom. Len tak z ničoho nič som dal lyžičku Chloe do pusy. Takže som raz kŕmil Chloe a raz Bell.
Keď už Bell bola v pyžamku tak sme sa hrali. Veľmi som si to užil. Sedel som na zemi a predomnou bola Bell. Začala sa stavať.Chcel som jej pomôcť ale Chloe ma okrikla.
Otočila sa na mňa a urobila krok v pred.Ona práve urobila krok. Moja mala princezná. Zachtyl som ju aby nespadla. Začala tlieskať rukami.
,,Chloe ona spravila krok," bol som celý natešený. Vstal som zo zeme a objal Chloe.
,,Čo budeš robiť keď začne hovoriť?" smiala sa a objimala ma tiež.
,,Ja neviem ale proste je to niečo dokonalé.Len škoda, že to nevideli rodičia," posmutnel som. Chloe ma objala. Vedela, že to potrebujem.
,,Videli ale nie tak ako ty. Určite sú pyšní na ňu ale aj na teba," povedala. Cítil som slzy na mojom lici. Chloe sa odomna odtiahla a zotrela mi slzy.
,,Neplač.Som tu pre teba," povedala. Ja som ju len silnejšie objal. Bella začala plakať.
,,Moja malá.Neplač už ideme spinkať," hovoril som a zobral si Bell na ruky. Hlavu si uložila na moje rameno. Začal som ju pod tričkom hladkať chrbát.
,,Už zaspala," povedala Chloe. Malú som dal do posielky.
,,Pozrieme sj dajaký film?" navrhol som. Iba prikývla. Sadli sme si v posteľ a opreli sa o čelo postele. Na nohy som si dal ntb.
,,Komedia alebo horor?" spýtal a som sa
"Komédia" povedala a usmiala sa.Takže sa bojí hororov.
,,Dovolenka za trest môže byť?" spýtal som sa. Prikývla. Pustil som to tam.
Doliehala na mňa únava.Počas filmu som si položil hlavu na Chloeine kolená. Pozrel som sa hore. Snáď jej to nevadí. Usmievala sa. Rukou sa mi hrala s vlasmi. Bolo to príjemné. Po chvíľke som zaspal.
Pohľad Chloe..
Zaspal. Vôbec mi nevadilo, že mal na mne hlavu. Práve naopak. Bolo mi to príjemné. Mala Bella začala plakať. Opatrne som položila Harryho hlavu na vankúš a išla som k postielke. Zobrala som ju na ruky.
,,Neplač.Sme pri tebe," hovorila som jej.Nič nepomahalo.
,,Skús jej rukou hladkať chrbátik," ozval sa Harry.
,,Prepáč, nechcela som aby ta zobudila" povedala som a začala Belle hladkať chrbátik. Po chvíľke zaspala. Položila som ju naspäť do postielky.
,,To je v pohode" usmial sa. Ja som sa pobrala do svojej izby.
,,Nie nechod.Prosím zostať tu so mnou," prosil ma.
,,Dobré len sa idem prezliecť," povedala som.Keď som sa v izbe prezliekla tak som išla naspäť za Harrym.
Ležal na posteli a bol na mobile. Nemôžem povedať, že som sa do neho zamilovala, však ho poznám len jeden deň. Ale je to veľmi pekný a príťažlivý chalan.
,,Ty si už tu?" spýtal sa prekvapene.
"Som si myslel, že ti to bude trvať dlhšie keďže si žena," zasmial sa.
,,Vôbec niesi vtipný Harry," povedala som vážne. Ľahla som si k nemu.
,,Chloe veľmi ti ďakujem, že si priajala moju ponuku a, že mi pomaháš s Bell," usmial sa na mňa. Bože tie jamky.
,,Rada ti pomôžem. A som rada, že si mi zavolal" usmiala som sa na neho.
,,Som unavený. Dobrú noc, Chloe," povedal a venoval mi bozk na lice.
"Dobrý noc Harry" povedala som.Otočila som sa mu chrbtom a snažila sa zaspať.Po chvíľke sa mi to podarilo.
Ahojte som tu s novou časťou ❤
prepáčte za chyby ❤
budem rada ak si pozriete príbeh od mojej luf❤ tiez je o Harrym ❤
Harold_Wife❤💕❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister's Nurse |H.S| ✔
Hayran KurguChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...