Baby, ak je sú tu nejaké baby čo majú rady BTS tak by som bola rada ak by si išli pozrieť môj nový príbeh s Jeonom Jungkookom :))
Pohľad Harryho.....
Vôbec ma nezaujíma nejaká Bella. Viem je to moja sestra, ale ja som ju nechcel mať na starosti. Viem, že nemôžem za to, že rodičia umreli ale kľudne ju mohli dať do decáku. Ani viem čo som hovoril pred pár mesiacmi ale teraz mi len zavádza. Nič nemôžem robiť. Ani do klubom chodiť nemôžem ani nič. Od kedy som s Kendall tak som v klube stále. Kendall ľúbim. Som rád, že sme zase spolu a na nejakú Chloe a Bellu sa môžem vysrať.
Práve sedím v bare a hneď pri mne Kendall a hádžeme do seba jedného panáka za druhým. Zrazu ma Kendall chytí za ruku a ťahá ma na záchody. Od kedy som s ňou zajebem si stále a je nám jedno kde. Naposledy to bolo keď sme išli k jej rodičom tak v aute na zadných sedadlách. Bol to výborný sex.
Keď sme boli na hajzloch som ju začal bozkávať. Milujem keď si oblieka mini šaty. Aspoň jej nemusím dávať dole gate a len jej stiahnem nohavičky.
Kendall mi začne rozopínať zips na nohaviciach a keď povolia tak mi ich stiahne aj s boxerkami. Hneď na to ju otočím a vyhrniem jej šaty hore a stiahnem jej nohavičky. Jebem na kondóm a hneď do jej vniknem. Ten pocit keď som v nej je neuveriteľný. Začal som pomaly prirážať no po chvíľke som pridal. Naše vzdychy boli počuť snáď na celé hajzle. Obaja sme sa spravili naraz. Pomaly som z nej vyšiel a natiahol si boxerky a nohavice. Kendall si natiahla nohavičky. Keď sme boli hotový tak som si ju pritiahol k sebe a pobozkal ju.
,,Milujem ťa," povedal som jej do bozku.
,,Aj ja teba," povedala keď sa odtiahla.
Vyšli sme z hajzlov a rozhodli sa, že pôjdeme už domov lebo sme boli unavení. A ja sa nám ani nečudujem.
Po 20 minútach sme boli Doma. Všetci už spolu tak sme po tichu išli do izby kde sme si zopakovali to čo v bare a potom sme zaspali.
Ráno so sa zobudil na plač. Kurva hlava ma boli jak koňa. Keď sa plač neutíšil som sa postavil z postele a išiel na chodbu.
,,Kurva utíšte to decko lebo ma neuveriteľne boli hlava," zavrešťal som nech ma niekto počuje.
,,Keby si nebol tak jebnutý, tak by ti asi došlo, že sa o to snažím. Len to nejde a som aj ja z toho na nervy," zakričala Chloe z Bellinej izby.
,,Tak sa o to kurva snaž viac lebo neručím za seba, plus ťa za to platím," povedal som a zašiel som naspäť do izby a nezabudol som tresknúť dverami na čo sa zobudila Kendall.
,,Zlato prepáč, že som ťa zobudil len ma nasralo to decko sprosté," povedal som jej keď som si ľahol do postele.
,,To je v pohode zlato. Len nemal by si byť na Bellu zlý. Je to tvoja sestra a berie ťa ako otca," povedala mi a ľahla si mi na hruď.
,,To je mi jedno," povedal som jej.
Ďalej sme už o tom nerozprávali. Boli sme unavený tak sme ešte zaspali.
Tak a je tu zase ďalšia časť 😀😀
Budem sa snažiť dávať každý deň a keď n ie každý tak aspoň každý tretí 😀😀
Bola by som rada ak by ste napísali svoj názor na príbeh 😀😀
A vy ste neuveriteľný #57 vo ff 💕💕All you need is love 💕💕
YOU ARE READING
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanfictionChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...