Práve sa chystám na večeru s Harryn. Na jednej strane sa bojím ale na ten druhej som strašne šťastná. Bell zostnane s Louisom a Niallom lebo Liam s rodinou išli ku Cheryl rodičom.
Už som osprchovaná a práve si vyberám čo si oblečiem. S Harrym sme sa dohodli, že ma počká dole o 18:00 a teraz je presne pol šiestej.
Nakoniec som si vybrala červené šaty.
Obliekla som sa a išla som s namalovať. Dala som si len make-up, špirálu a červený rúž. Vlasy som si len vyžehlila a len tak nechala spadnuté na ramenách. Išla som pomaly dole. Mala som obuté lodičky na 7 cm opätku. Harry stál pod schodmi.
,,Waw!" počula som povedať Harryho.
,,Si vážne nádherná," povedal a usmial sa na mňa.
,,Ani ty nie si na zahodenie," zasmiala som sa.
,,Som rád, že si to priala," usmial sa zase. Ach tie jeho jamky v líciach.
,,Aj ja som rada," tiež som sa na neho usmiala.
,,No poďme lebo na pol siedmu máme rezerváciu." povedal a nastavil mi jeho ruku. S úsmevom som ju chytila.
Kráčali sme k autu. Harry mi otvoril dvere na strane spolujazdca. Nasadli sme do auta a vyrazili sme. Po pol hodine sme boli pred reštauráciou. Vystúpili sme z auta a Harry ma hneď chytil za ruku.
,,Rezervácia na meno Styles," povedal Harry čašníkovi.
Ten nás zaviedol na naše miesta. Bolo tu úplne vzadu. Čašník odišiel a my sme si sadli.
,,Prečo tak drahá reštaurácia?" spýtala som sa ho.
,,Chcel som aby si na tento deň nikdy nezabudla," povedal a usmial sa na mňa. Zase. Milujem jeho úsmev.
",,Nezabudnem," povedala som a aj ja som sa na neho usmiala.
Po asi 15 minútach sme si objedali. Obaja sme si objednali lososa so zemiakmi. Dokým nám to doniesli tak sme sa rozprávali o tom ako bolo na turné alebo naopak ako bolo u nás doma. Zaujímal sa o Bellu aj keď sme spolu volávali každý boží deň. A teraz ho mám pri sebe. Konečne.
Po chvíľke nám doniesli jedlo.
,,Dobrú chuť," povedala som s Harrym narovnako. Zasmiali sme sa.
Bolo to vážne výborne. Ten losos bol vážne dobre spravený. Keď nám odniesli taniere tak Harry zaplatil. Nechcel mi ukázať koľko platil.
,,Nepôjdeme sa ešte prejsť?" spýtal sa ma.
,,Kludne," povedala som. Chytil ma za ruku a tak sme sa išli prejsť do parku.
V parku sme už asi hodinu. Za celý večer reč vôbec nestála. Stále sme sa mali o čom rozprávať. Je možno pol deviatej a už sa aj celkom ochladilo. Striaslo ma zimou.
,,Nie je ti zima?" spýtal sa ma Harry.
,,Nie," zaklamala som.
,,Neklam. Vidím ako sa trasieš od zimy. Tu máš moje sako," povedal a dal si dole sako ktoré mal celý večer na sebe.
,,Ďakujem," usmiala som.
Z ničoho nič ma objal. Objatie som mu opätovala. Hlavu som si položila na jeho hruď a počúvala ako mu bije srdce.
,,Chloe musím ti povedať, že......"
Trošku napínavo to skončilo :D
Prepáčte za chyby. :D
YOU ARE READING
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanfictionChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...