Už prešli dva mesiace. S Chloe si volávam, každý deň. Chloe a Bella zaspávajú tak, že im zaspievam. Spievam im aj keď dôjdem neskoro večer z koncertu a som unavený.
Zazvonil mi telefón. Chloe.
,,Ahoj," povedal som hneď ako som zdvihol.
,,Ahoj. Čo ako sa máš?" spýtala sa ma.
,,Unavený som. Práve som došiel na hotel. A vy?" spýtal som sa ich a usmieval som sa od ucha k uchu.
,,Máme sa fajn. Dneska sme sa bláznili v bazéne. Na to, že Bella bude mať o mesiac 2 roky tak je veľmi šikovná," povedala a usmiala sa. Cítil som to.
,,To áno. Som na ňu nehorázne pyšný," povedal som.
"To aj ja. Inač mám pre teba novinu," povedala.
,,Počúvam," zasmial som sa.
,,Dnes tu bol Jake a Kendall. Sťahujú sa spolu do Austrálie. Kendall si prišla ešte po nejaké veci," povedala mi. Keď spomenula jeho meno ostala smutná.
,,Nebuď smutná. Aspoň budú ďaleko od nás. Stále ma to po tých troch mesiacoch neprešlo ale už je to o dosť lepšie ako na začiatku. Vtedy som mal jednu osobu a teraz mám dve. Teba a Bellu," povedal som a usmieval sa ako slniečko.
,,Ja som sa s tým už zmierila. Len keď som ho videla s Kendall ako k nám napochodovali ruka v ruke a Bella sa za nimi rozbehla a Jake ju len obišiel a išli do vašej izby a Bella potom plakala, tak som plakala aj ja," povedala a po potiahla. Plakala aj teraz.
,,Neplač. Už len dva mesiace a som pri vás a budem tam už stále," povedal som jej.
,,Ďakujem," po potiahla.
,,Nie ste unavené?" spýtal som sa jej. Vedel som, že Bella jej leží buď na hrudy alebo ma jej hlavičku položenú na stehnách.
,,Bella už spí. Chcela počkať na teba len zaspala hneď čo sa navečerala. To bolo tým bazénom podľa mňa," zasmiala sa.
,,Nevadí. Tak ty si ľahni ja ti zaspievam," povedal som. Bolo počuť nejaký šum. Ľahla si.
,,Už ležím," povedala.
Začal som spievať Oliviu. Keď som dospieval počul som pravidelné oddychovanie. Zaspala. Vypol som hovor a tiež sa pobral spať lebo zajtra máme rozhovor.
-----------------------------------------------------
Ráno keď som vstal bolo iba 6 hodín ráno. To dokonca nie je ešte ani Liam hore a to vstáva dosť skoro. Išiel som do obývačky kde nikto nebol. Prekvapivo. Chalani keď chcú tak spia aj do dvanástej. Až na Liama teda.
,,Čo ty tak skoro hore?" spýtal sa ma Liam, ktorý vyšiel zo svojej izby.
,,Vieš, že ani neviem. Nemohol som už spať. Včera som volal s Chloe," povedal som a usmial sa pri spomienke na ňu.
,,Povieš mi skôr kedy ste vy dvaja nevolali spolu?" spýtal sa so smiechom.
,,Keď som doma," povedal som a tiež som sa zasmial.
,,A čo ti hovorila," spýtal sa už s kľudom.
,,Iba, že včera došiel k nám Jake s Kendall ruka v ruke a keď sa Bella za ním rozutekala tak ju obišiel a išiel s Kendall do mojej izby pre jej veci a, že sa sťahujú do Austrálie," povedal som a ostal som trochu aj smutný.
,,Kámo však to je dobre. Konečne môžeš začať bojovať o Chloe. Vidím na tebe, že ju máš viac ako len rád," povedal s poťapkal ma po pleci a odišiel.
Nie k Chloe necítim nič viac ako priateľstvo. Je to moja najlepšia kamarátka a pomáha mi s Bellou. Ale zase Bella je na ňu strašne naviazaná. Ale mám ju len strašne rád.
Taak a je tu nová časť :D
ESTÁS LEYENDO
My Sister's Nurse |H.S| ✔
FanficChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...