-41-

1.4K 107 6
                                    

Chloe p.o.v

,,Uniklo mi niečo?" spýtal sa Louis.

,, Nie len sme sa objímali v parku ako kamaráti nič viac nič menej, " povedal Harry. Toto ma za bolelo. Potrebujem ísť odtiaľto preč.

,, Potrebujem byť chvíľku sama, " povedala som a postavila som sa od stola. Išla som na záhradu.

Na záhrade som si sadla na hojdačku, ktorá tu bola už roky. Pustili sa mi slzy. Už teraz viem, že ho zase ľúbim. Ale on mňa nie. A to je na tom to najhoršie. Keď niekoho milujete ale on vás nie.

Sedela som tam asi hodinu a potom som sa vybrala dnu. Všetci boli v obývačke a pozerali telku.

,,V pohode?" spýtal sa hneď Harry

,, Jasné. Len mi došlo zle, " zaklamala som. Viem, že sa klamať nesmie ale nemožem mu povedať:,, Nie som v pohode lebo ťa milujem, ale ty mňa nie, " to je totálna blbosť.

,, A už ti je lepšie?" spýtal sa hneď Louis.

,, Už hej. Potrebovala som čerstvý vzduch a nakoniec som sa tam trošku zdržala, " povedala som a na potvrdenie som sa usmiala.

,,,To som rád, " povedal Harry. Ukázal aby som si k nemu sadla. Po chvíľkovom rozmýšlani som sa nakoniec rozhodla, že si sadnem.

,, Ujo Niall pôjdeme sa hrať?" spýtala sa Bella Nialla.

,, Jasné, " usmial sa na ňu a už ju bral na ruky a išli asi do jej izby.

,, Viete o tom, že ma Niall zajtra narodeniny, že?" spýtal sa Harry.

,,Jasné, že vieme, " povedal Liam. Oops. Ja som zabudla. Nevadí.

,,Mám plán. Chloe ty povieš zajtra ráno, že chceš ísť nakupovať. Nikto z nás nebude môcť ísť. Nakoniec sa spýtaš Nialla a ten na 100% pôjde. My to tu nakoniec pripravíme, " povedal Harry svoj plán. My sme nakoniec všetci súhlasili.

Z hora sa ozval plač malého Lukáša. Liam a Cheryl išli hore so slovami, že si rovno pôjdu aj ľahnúť.

,, A čo budeme robiť my? " spýtal sa Louis.

,, Pozrieme sk film?" spýtala som sa.

,, Kludne vyberte niečo, " povedal Harry. Postavil sa z gauča a išel do kuchyne.

Výber filmu som nechala na Louisovi.

Po chvíľke došiel Harry z dvoma miskami pukancov. Jeden dal Louisovi sa jeden dal mne. Sadol si na jeho pôvodne miesto. Pozrela som na telku kde veľkým bolo napísane IT. Neee. On dal vázne horor. Ja ho zabijem. Ale aspoň sa môžem túliť k Hazzovi.

,, Zase sa budem k tebe túliť" pošepkala som Harrymu.

,, Mne to nebude vadiť" zasmial sa a jednou rukou ma objal.

Oprela som sa o jeho hruď a zapozerala sa do filmu. Nenávidim klaunov a ten horor je o klaunovi.

Celý film sa schovávala Harrymu do hrude. Bolo to tak príjemne. Najviac keď ma Harry hľadkal po chrbte aby som sa upokojila. Som mu tam zaspala aj keď bolo len jedenásť hodín.

Dnes zase kratša ale tak nevadí 😅😅

Dúfam, že sa vám časť páčila 😉😉😉

Baby budem robiť venovanie častí.Ak by ste chceli tak mi napíšte do chatu alebo dole do komentára...

Keď toto píšem tam pomaly pri tom už spím takže chyby si nevšímajte.

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now