Pohľad Louisa....
To čo chcem chalanom a babám povedať je, že som sa rozišiel s Dan.
Išiel do obývačky v našom apartmáne v LA.
,,No poď Louis. Baby už volajú," povedal Liam. Sadol som si na gauč a Liam prial hovor. Harry tu ako inak nebol.
,,Ahojteee," povedal som. Chloe mala na kolenách Bella a zo zadu ju objímal Jake. Boli spolu veľmi zlatí. Cheryl sedela a hladkala si bruško.
,,Ahojte. Moc nám chýbate," povedala Chloe a usmiala.
,,Ahojte," pozdravili aj ostatní.
,,Takže....rozišiel som sa s Danielle," povzdychol som si.
,,Prečo?" spýtal sa hneď Niall.
,,Budete ma mať za totálneho kokota ale....pred rokom aj niečo som spal s jednou babou Brianou a ona so mnou ostala tehotná.... ani ja som som nevedel, že je tehotná, ale ostal som s ňou v kontakte ale jedného dňa mi napísala, že mám syna. Neveril som jej, tak som navrhol testy otcovstva a vážne som jeho otec. Keď sa to Dan dozvedela rozišli sme sa," dokončil som svoj monológ.
,,Spravil si síce chybu to áno, ale verím, že nikto s chalanov nebude na teba naštvaný. Máš syna buď rád," povedala Chkoe a usmiala sa do kamery.
,,Presne Louis. Je na tebe v poslednej dobe vidieť, že si šťastnejší. Usmievaš sa," povedal Liam.
,,Pravda. Posledné dva dni som a ním stále ale aj s Brianou a rozumieme si," povedal som a usmial sa. Zazvonil mi telefón.
,,Hneď som tu," povedal som a odbehol som.
,,Ahoj Louis. Potrebujem aby si mal Freddieho na noc. Ja potrebujem ísť do nemocnice kvôli jednej veci, takže ti ho donesiem na hotelovú izbu za 10minút dobre?" spýtala sa ma.
,,Jasné aspoň ho ukážem chalanom," povedal som a usmial sa aj keď to ona nemohla vydieť. Rozlúčili sme sa a ja som zložil.
,,Taak o chvíľku mi Bri donesie Freddieho," povedal som a usmial sa.
,,Super," povedali všetci naraz. Všimol som si, že Chloe s Bell tu nie sú.
,,Kam išla Chloe?" spýtal som sa.
,,Išla uspať Bellu, lebo je už veľa hodín," povedala Cheryl.
Po chvíľke prišla Bri s malým. Zobral som si ho a išiel som s ním do obývačky. Chloe už bola naspäť a objímala Jakea.
,,Tak ľudia toto je môj syn," povedal som a ukázal im ho. Freddie mal iba 4 mesiace.
,,Ten je zlatý," hneď povedal Niall.
,,Je ti podobný Louis," povedela Chloe.
,,Ďakujem," povedal som a sadol som si.
S babami sme za rozprávali ešte dlho. Potom už Chloe zaspala na Jakeovom ramene a tak sme sa rozlúčili.
,,Idem do izby," povedal som a postavil som sa. Freddie mi zaspal na rukách.
V izbe som si ľahol do svojej postele a Freddieho som si dal vedľa seba. Som za neho neuveriteľne rád.
,,Milujem ťa synček môj," povedal som a pobozkal som ho na čelo.
@louist91: Zoznámte sa. Toto je Freddie 😀😀 môj syn 😁😁
Áno viem, že to je len jeho a moja ruka ale aj tak. Postavil som sa z postele a dal dole so seba rifle. Len v tričku a v boxerkách som si ľahol k Freddiemu. Otočil som sa na bok a začal ho hladkať po brušku. Začal mrnčať.
,,Neboj zlatko som pri tebe," hovoril som mu. Po chvíľke prestal. Asi sa mi len niečo zlé zdalo.
Bol by som neuveriteľne rád keby som ho mohol vídavať každý deň ale viem, že to bude nemožné. Najbližšie ho uvidím asi až keď budem doma v Londýne. A to bude mať už rok. Ale ja to nejak vydržím. Toto je moja prvá noc s Freddiem. Milujem ho najviac na svete.
Taak a je tu nová časť 😁😁
Dúfam, že sa vám páčila 😀😇
Buden rada ak mi napíšete svoj názor 😁😈😇
Milujem vás 😏😍
KAMU SEDANG MEMBACA
My Sister's Nurse |H.S| ✔
Fiksi PenggemarChloe: opatrovateľka malých deti Harry: spevák so skupiny 1D, ktorý ma sestru ale niekto s fanúšikov o nej nevie. Harrymu umrú rodičia a jemu na krku ostane jeho 8 mesačná sestrička. Prestane to zvládať a preto poprosí o pomoc Chloe. Bude medzi tými...