-7-

2.9K 151 3
                                    

Ráno som sa zobudil skôr ako Chloe a Bell. Obe spali tak sladko až som ich nechcem budiť. Postavil som sa z postele a išiel som dole spraviť raňajky. Na raňajky som spravil lievance s ovocím.

Zo zadu ma niekto objal.

,,Dobre ránko," počul som Chloe.

,,Dobre aj tebe.Bell ešte spí?" spýtal som sa.

,,Už nie, len som ju poslala k Niallovi do izby," šibalsky sa usmiala.

,,Dobre, poď sa najesť," povedal som jej a dal hej pusu do vlasov. Jak som jej povedal tak aj spravila. Po 3 minútach sme počuli Niallov krik.

,,Chloe!!!!Ja ťa zabijem," zakričal. Nikdy nemal rád keď ho Bell zobudí.Ja malú rozhodne nedávam Niallovi do izby. To vždy Chloe.

Chloe sa začala iba smiať a utekala hore pre malú. Asi.

Po chvíľke prišli. Len čo ma Bell uvidela tak ku mne naťahovala ružičky.

,,No dobre ráno, princezná," povedal som jej a posadil ju do detskej stoličky.

Z chladničky som vytiahol jogurt. Zobral som ešte lyžičku. Sadol som si na stoličku k malej a začal ju kŕmiť.

Keď sme boli všetci najedený tak sme isli do obývačky. Musel som im niečo povedať.

,,No tak keď sme tu všetci tak vám oznamujem, že zajtra ideme všetci do Karibiku. Na dobu neurčitú," povedal som.

,,To je super," povedala Chloe.

,,To kedy si stihol zariadiť?" spýtal sa ma Liam.

,,Asi pred dvoma týždňami keď som tu nebol celý deň," usmial som.

,,Tak preto si bol preč," čudoval sa Louis.

,,Nemusím vám všetko hovoriť. A ešte chalani samozrejme si môžete zobrať frajerky a ty Chloe ideš s nami," povedal som a usmial sa na ňu. Sedela hneď vedľa mňa a na rukách mala Bellu.

,,Jasne.Už sa neviem dočkať," povedala a usmiala sa.

,,Dobre to je všetko. Chloe mohl by som s tebou nachvíľku rozprávať?" spýtal som sa jej. Nechápavo na mňa pozrela.

,,Jasne, poďme do kuchyne," povedala mi. Postavila sa a išla do kuchyne. Išiel som hned za ňou.

,,Harry ak ma chce vyhodiť z domu tak...," nenechal som ju dohovoriť a dal hej ruku na ústa.

,,Preboha nechcem ťa vyhodiť," povedal a usmiala sa. Vydel som ako si oddychla.

,,Chcel som sa len spýtať, či by som so mnou nešla von," poškrabkal som sa na zátylku.

,,Jasne. Rada pôjdem," povedala a usmiala sa.

,,Ďakujem. Už som si myslel, že ma odmietneš," povedal som a usmial sa na ňu.

,,Teba by som nikdy neodmietla. A Harry?" povedala moje meno.

,,Ano?" odpovedal som jej.

,,Je to rande?" spýtala sa ma. Keď bude chcieť tak to môže byť rande.

,,Keď budeš chcieť," povedal som.

,,Tak dobré. Bude to rande. A pôjdeme dnes alebo až v Kribiku?" spytala sa ma.

,,Asi až v Karibiku. Teraz by som to už nestihol pripraviť a zajtra ráno odlietame. A chcem aby si na to nikdy nezabudla," povedal som.

,,Jasne. Tak jeden večer sme len spolu. Mali snáď pstražia chalani," povedala a usmiala sa.

Tiež som sa usmial a objal ju. Objatie mi opetovala.

-----------------------
Pohľad Chloe...

Je ráno. Vstávam pomerne skoro kvôli malej ktorá je už hore o kolo pol siedmej. Dneska odlietame do Karibiku. Odlietame o kolo 11.

Včerajšok sme prežili úplne super. Poobede sme išli do parku a potom sme doma pozerali rozprávky a keď mala zaspala tak tam chalani pustili horor takže ja som bola nalepena na Harrym.

Postavila som sa z postele a išla do kúpeľne. Osprchovala som sa a len v uteráku o kolo pása som vošla do izby. Bežne tak chodím po izbe, aj keď tu je Harry. A on tak isto.

Došla som do izby a išla som rovno ku skrini kde som chala niejake tie veci ešte. Najprv som si dala spodné pradlo.

 Najprv som si dala spodné pradlo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(to biele)

Potom som si vytiahla rifle, biely crop top a na to som dala ešte koženú bundu ale tu som si zatiaľ nedala.

Potom som si vytiahla rifle, biely crop top a na to som dala ešte koženú bundu ale tu som si zatiaľ nedala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Počula som mrnčanie. Najprv Belline a potom Harryho. Oni sú vážne súrodenci. Prešla som k postielke a pozrela sa na malú. Pozerala na mňa s tými jej veľkými zelenými očami. Má ich také isté ako Harry. Zobrala som ju na ruky a pozrela sa na Harryho.

,,Čo by si povedala kebyže zobudíme ocina?" spýtala som sa. Mala iba zatlieslala rukami.

Prepáčte mi za chybu ale je 11:57 keď som to dopísala😀😀

Vážne mi prepáčte, že dlho nebola časť ale škola mi je momentálne prednejšia😅😅

Dúfam, že sa vám časť páčila 😊

Bola by som rada ak by ste napísali svoj názor na tento príbeh 😀😀

Dobrú noc 😍

All the love 💕💋

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now