-8-

2.6K 146 17
                                    

Bell som položila na posteľ. Tá hneď prišla k Harrymu a začalo ho búchať po chrbate, lebo nám bol otočený chrbtom.

,,No tak. Nechajte ma ešte spať chalani," povedal Harry a pretočil sa na chrbat. Mala mu vyliezla na brucho a ľahla si. Boli strašne zlatý.

,,Bella, ty ocinov maznačik ty si ho mala zobudiť," povedala som urazene. Jasné, že som to iba hrala.

,,Ale no tak, Chloe. Ja nemôžem za to, že ma mala miluje," povedal a otvoril tie jeho krásne zelené oči.

,,Ale aj mňa miluje, ale ty si proste otec a s tebou si rozumie viacej," povedala som a ľahla si.

,,Neboj sa, podľa mňa nás ma oboch rada ale ja som proste Harry Neodolatelný Styles," povedal Harry. Ja som sa začala iba smiať.

,,No dobre ty Neodolatelný vstávaj. Musíme sa ísť naraňajkovať," povedala som a postavila sa z postele.

,,Ale mne sa nechce," zamrnčal a zakryl si hlavu s paplonom.

,,No vstávaj ty spachtoš," povedala som a zobrala si na ruky Bell.

,,Idem zatiaľ dole, ty sa osprchuj a prezleč," dodala som a aj s malou ešte v pyžame som išla dole.

Bell som dala do sedačky a ja som začala chystať lievance.Malej som zatiaľ dala do fľašky vodu a podala jej to.

,,Dobre ráno ešte raz," počula som Harryho hlas. Otočila som sa a videla som ako je pri Belle.

Na stôl som položila lievance, nutellu, ovocie a šľahačku. Dole hneď pribehli chalani.

Keď sme sa naraňajkovali tak sme išli všetci do svojich izieb. Ja somozrejme do Harryho. A Harry aj s Bell išli hneď za mnou.

Harrymu som v izbe zobrala Bell a začala ju prezliekat. Dala som jej len tepláky a body s dlhým rukavom.Obula som jej tenisky a počkali sme na Harryho, ktorý niekam zmizol.

Harry o chvíľku prišiel aj z kočíkom pre malú.Kočík sme tu v Londýne moc nepoužívali. Aj keď nechápem prečo, keď ju budeme mať jeden z nás na rukách.

,,Na čo si doniesol kočík?" spýtala som sa.

"To berieme tam. Nikdy nevieš kedy sa mám bude ešte hodiť. Len predsa Bell ma ešte rok a ona nenachodi ešte toľko toho. Keď tak tak ho budeme tlačiť pred sebou," povedal a usmial sa.

"Harry a Chloe ide sa!" skríkol z dola Liam. Harry zložil kočík a zobral ho do ruky. Ja som zobrala malú a išli sme dole.

"No konečne" povedal Niall. Ja a Harry sme na neho iba zle pozreli.

Všetky kufre už bolo v autách. Išli sme aj my. Malú som dala do autosedačky a ja som si sadla do predu.S nami v aute išiel ešte Niall, ostatný išli v druhom aute.

Po pol hodine cesty v aute sme prišli na letisko. Bell stihla aj zaspať.

,,Opatrne ju vyber. A dáme ju do kočíka" povedal mi Harry. Pre kufre zatiaľ došli bodyguardy.

Bell som opatrne vybrala von a dala ju do kočíka. Harry zobral kočík a ja som išla hneď vedľa neho. Chytil ma jednou rukou za ruku.

,,Neodpovedal k otázky," povedal mi Harry. Pozrela som sa pred seba a videla som tam neskutočné veľa paparazzi.

,,Harry je to vaša dcéra alebo sestra?"

"Máte niečo s Chloe?"

"Je Bellina mama Chloe"

A mnoho ďalších otázok. Liezlo mi to na nervy. Ale za tie mesiace čo som s chalanmi som si aj zvykla. Mala začala mrnčať. Tie svine ju zobudili.

Rýchlo sme vošli do haly kdr nikto nebol. Sadli sme si na tie stoličky. Mala začala plakať. Rýchlo som sa postavila a zobrala ju na ruky.

,,Zlatíčko neboj sa. Som pri tebe," povedala som a začala som s ňou prechádzať sem a tam.

,,Tato," povedala mala a naťahovali ruky k Harrymu. Stále plakala ale menej. Harry si ju zobral a mala prestala plakať úplne.

,,Tak tatinko ti chybal," prehovoril na ňu Harry.

,,O chvíľku pôjdeme už do lietadla," teraz povedal už našim smerom.

Bell si položil hlavu na Harryho rameno a zaspavala.

Prepáčte že chyby 😅😅

Baby mohli by ste mi prosím napísať dole do komentárov čí som k Louimu niekoho dávala a keď jej tak koho.

vpred ďakujem ❤❤

Dúfam, že ste si užili časť  😁

All the love💕

 My Sister's Nurse |H.S| ✔Where stories live. Discover now