6. Umrzeć za życia

361 8 0
                                    

Nurbanu

Tym razem na pewno będzie syn. Kocham moje 3 córki ale tylko syn daje władze taka jest prawda.nagle dostałam skurczy.

-Canfada ja rodzę-jęknełam

służka szybko wezwała  akuszerki. po męczoncym porodzie usłyszałam upragniony płacz.

-To piękny chłopiec pani-radośnie powiedziała medyczka. zostałąm sułtanką a mójyn nazywa się Halil 

Mihrimah

Dziś mam noc henny niedługo poślubie Rustema a moje życie zmieni się w koszmar. ubierano mnie w piękną czerwona suknie. Nie płakałam sułtanka nie może okazać słabości. szłam do haremu

-Destur! Mihrimah sułtan hazatele!-krzyknoł Sumbul aga a nałożnice się ukłoniły 

odprawiono obrzędy.Dziękowałam za to ,że mam czerwony welon. Nie musiałam kryć łez.

Bali Bey

byłem załamany. Moja ukochana MIhrimh bierze ślub z Rustemem. ja chciałem pojąć mIhrimah sułtan za żone. idę do tawerny najlepiej się upić

Mihrimah

dzień ślubu. Dzień w którym umrę za życia.Służące ubierały mnie w piękną błękitną suknie.Mój całun pogrzebowy.Nie płakałam w końcu jestem sułtanką.Szłam do matki.

-Mihrimah moja piękna córko oby to małżeństwo przyniosło ci szczęście-rzekła moja rudowłosa matka i nałożyła mi welon

-Dziękuje ci Validem-odparłam i ucałowałam jej dłoń

poszłam na spotkanie z Moim przeznaczeniem.Mój orszak ma ruszyć do pałacu męża.Posłąłam matce ostatnie spojrzenie

  Ja Mihrimah, członkini rodziny padyszacha sułtana Sulejmana Chana

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Ja Mihrimah, członkini rodziny padyszacha sułtana Sulejmana Chana. Zrodzona z sułtanki Hurrem. Czerpiąc szlachetność i siłę z ojcowskiej krwi, a odwagę i inteligencję wyssaną z mleka mej matki. Słońce i Księżyc - sułtanka Mihrimah. Ja Mihrimah, urodzona w 1522 roku. Tego dnia nie przyniosłam szczęścia do tego pałacu, nie uszczęśliwiłam matki sułtanki Hurrem, ponieważ nie urodziłam się księciem. Zasady w haremie są jednoznaczne, nie urodzisz księcia nie liczysz się, nikt nie będzie się z tobą liczył, przekwitniesz w haremowych ścianach. Ale gdy urodzisz księcia, w dodatku więcej niż Twoje konkurentki nie musisz się o nic martwić, siła i moc będą podążać razem z Tobą. Dlatego, nigdy nie miałam za złe tego matce. Rozumiałam ją...tak jak teraz rozumiem. Ja Mihrimah, mająca wszystko czego sobie życzy, me każde słowo zostaje spełnione. Najsilniejsza z sułtanek - Sułtanka Mihrimah. Ja Mihrimah, ten cudowny ślub stał się dla mnie ceremonią pogrzebową. Moja wspaniała suknia, poozdabiana perłami i drogocennymi kamieniami, stała się dla mnie pogrzebowym całunem. W wieku 17 lat wydana za Rustema Paszę. Matka powiedziała, że muszę to zrobić dla przyszłości mych braci - książąt. Co za przewrotność losu... Jeszcze niedawno byłam smutna tym, że nie urodziłam się jako książę. A teraz moim zadaniem jest ochrona książąt. Jestem Mihrimah, jedyna córka sułtana Sulejmana Chana i sułtanki Hurrem, która utraciła w młodym wieku miłość i niewinność. Mój jeden dzień to jak tysiąc lat.. Jestem Mihrimah, od teraz żaden ogień nie może mnie poparzyć, ponieważ sama stałam się ogniem."  

Dynastia Osmanów:Haseki Hurrem SułtanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz