Zayn

7.5K 198 3
                                    

Pohled třetí osoby

"Ne Rose. Nikdo ti už neublíží. Když jsem s tebou nikdo ti neublíží" mumlala mladá dívka, která ležela vedle Harryho.

Najednou se posadila a dala nohy na podlahu. Stoupla si a tím probudila i psa. Ten se ale uvelebil zpět a zavřel oči. Isabell se rozešla ke dveřím a otevřela je se silným zabouchnutím odešla z pokoje. Ozvala se velká rána a tím probudila každého v domě včetně Harryho. Stoupl si do pozoru a díval se do pokoje pohlceného tmou. Rozsvítil světlo a uviděl že Isabell nikde není. 

Harry pov

"Sakra kde je?" zatahal jsem se za vlasy. Sebral jsem kalhoty a natáhl je na sebe. rychle jsem odešel z pokoje na chodbě stáli kluci a rozhlíželi se.

"Neviděli jste Isabell?" stoupl jsem si k nim.

"Támhle" ukázal Louis dolů.

Stála tam v tom v čem šla spát a opírala se o baseballovou pálku.

"Isabell" šel za ní dolů Niall. "Hej!" mával jí rukou před očima. "Vždyť spí" díval se na nás.

Ozval se takový ten zkažený smích jako z horroru. I Niall se lekl. Sešel jsem dolů blíž k nim. Smála se ona. Smála se jako blázen.

"Konečně. Už jí nebudeš ubližovat!" dál se smála jako blázen.

"Asi je náměsíčná" vytrhl jsem jí z ruky pálku.

"To jsi neměl dělat" otočil jsem se na ní zpět, ale to už jsem nezaregistroval, jak se nohou napřáhla a kopla mě do břicha.

"Nialle! Chyť jí!" zaskuhral jsem. Jak holka může mít takovou sílu. Niall jí chytil ruce, ale ona se mu vytrhla a přehodila ho přes ní na zem.

"Ještě něco?!" stoupla si zpět tak jak stála.

Postavil jsem se k ní. To už z každé strany stál Louis a Liam. "Budeme si hrát. Tak jak jste ublížili jí" zase se rozesmála.

"Páni příjde mi jako kdyby byla psychopat" zkonzultoval Liam.

"Musíte jí chytit z obou stran" zašeptal jsem.

"Ne, ne , ne" zašeptala Bell.

Najednou jsme všichni tři leželi na zemi."Mi jsme tady zabijáci, ale ona má reflexy, jako kdyby viděla budoucnost" zavrčel Louis. 

"Fajn musíme jí chytit"

...................................................

Po půl hodině

"Kašlu na to. Já končím nebo mě zabije"všichni jsme leželi na zemi a Niall to už vzdával.

"Necháme jí ať se probere" vydýchával jsem se.

"Ona je Ninja " zasmál se Niall.

"Ještě že si jí vzal tu pálku" zasmál se Liam a všichni s ním. Bolelo by víc kdyby mě s ní zase praštila.

"Super už je šest ráno. No to je super. Za chvíli by měl přijít Zayn" sedl jsem si a zadíval se na Isabell. Jen tam stála se zavřenýma očima  a úšklebkem na rtech.

Jak někdo ze spaní dokáže takové věci? To prostě nechápu a to sám zabíjím lidi den co den.

"Počkat? Jak jako příjde Zayn?!" vystartoval na mě Niall.

"Normálně příjde. Co ti je?" nechápal jsem o co mu jde. Vždyť je to náš kámoš.

"No víš možná by si měl vědět že Isab.."

"Proč tu sedíte na zemi? Zase jste se prali o poslední koblihu" otočil jsem se na Zayna, který zrovna musel přijít.

"Ha ha ha. Ne a radši to říkat nebudu je to trapný, že nás porazila holka" Zayn se začal smát než si všiml Isabell.

"Bello?" najednou zbledl. Od kud jí zná? Měli něco spolu? Jestli jo tak asi bouchnu vzteky.

Všichni mlčeli. Isabelliny oči se začaly otevírat, než se ale dostala z transu omdlela na zem.

"Stylesi!!" zařval Zayn. Stoupl jsem si s nechápavím výrazem . "Co jsi kurva udělal mojí sestře!!!?!"

"Sestře? Jak jako sestře?" podíval jsem se na kluky, ale ti jen pitomě přikyvovali.

 Oni to věděli!

.......................................

Isabell pov

Probudila jsem se u sebe v pokoji. Byla jsem zmatená. Kde jsem se tu vzala, vždyť jsem byla u Harryho. Radši jsem se převlíkla a pořádně protáhla. Dole byli slyšet hlasy. Pomalu jsem se tam teda vydala, ale to jsem netušila, že budu mít infarkt z toho člověka, co tam byl. Najednou bylo ticho když jsem tam přišla. Byl tam on. Za ty roky se musel ukázat zrovna tady. Proto se mi nikdy neozval. Protože si hrál na pana mafiána. Zhnuseně jsem se na něj podívala.

 Zhnuseně jsem se na něj podívala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Isabell. Nechtěl jsem abys to věděla"

"Děláš si srandu. Po těch letech, co si mě nechal samotnou a odešel si, máš takovou debilní výmluvu? Jestli sis myslel že blbíma dárkama si to u mě udržíš tak ses spletl"

"Nelíbily se ti?"

"Možná by se mi líbili kdybych je otevřela. Stačilo když jsem viděla, že je na krabici, že to je od tebe tak jsem to rovnou vyhodila. Tak ses mi zhnusil když si mě tam nechal a já byla zase sama. Nikoho jsem neměla kromě Jess. I oni mi jsou víc rodina než jsi teď ty" ukázala jsem směrem ke klukům.

"I když mě unesli tak se pořád chovali líp než ty. Lituju toho že jsem radši nechcípla s rodičema. Lituju toho že mi v žilách koluje stejná krev jako tobě. Je mi z tebe špatně. Hnusíš se mi!" zakřičela jsem.

Radši jen mlčel a díval se na mě. Měl stejný výraz jako když nám zemřeli rodiče.

"Nemáš ani koule na to se mi postavit. Nikdy ses mě pořádně nezastal. Vždycky jsem byla pro tebe jen holka, která ti zůstala na krku a ty ses o mě musel starat. Radši jsi mě měl nechat hned na začátku, když naši umřeli samotnou" pomalu jsem radši vycouvala směrem ke dveřím zahrady a šla tam. Sedla jsem si pod jeden ze stromů a litovala sama sebe.







Zajatkyně Mafie - H.S. *fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat