"No tak jste se už seznámili " vtrhl mezi nás Harry a odtáhl mě on Benjiho.
"Jess pro tebe bude lepší zůstat teď tady. Nevíme jestli si někdo nevšiml toho, že jsme s tebou byli"Jess na to Niallovi jen kývla a pousmála se. Mám pocit že v Niallovi našla něco přitažlivého.
"Tak tohle bude ten tvůj brácha, co tě nechal samotnou na pospas osudu bez jediné známky toho, že se o tebe jen zajímá!" ukázala prstem na Zayna .
"Jo to je Zayn. Zayne tohle je Jess. Tvoje noční můra" usmála jsem se. Liam se začal smát.
"Isabell. Benji tady je aby tě naučil boj z blízka. Je jeden z nejlepších a předtím si nám pěkně nakopala prdel takže by si mohla být hodně prospěšná" nakrčila jsem obočí a podívala se na kluky.
"Počkat? Kdy jsem vám nakopala prdel? Já si to nepamatuju"
"Protože jsi spala. Byla jsi náměsíčná, bylo to v ten den co tady přišel Zayn" ujasnili mi situaci dost dopodrobna.
"Já jsem nakopala prdel čtyřem mafiánům a ani o tom nevím. To je škoda"
"Tak proto jste byli tak zadýchaní a leželi na zemi. Moje malá sestřička vám nakopala prdel" Zayn se začal smát a oni se tvářili naštvaně.
"Dobře jestli jsem to pochopil dobře. Stylesovi nakopala prdel holka " Federico a Benji se snažili nesmát, ale moc jim to nešlo podle toho jak byli rudí v tvářích.
"Počkejte až jí naštvete. Nedala se zastavit, takhle bojovat holku jsem ještě neviděl. No neviděl jsem ještě žádnou holku, co by se proti mě postavila až na Bell" přitáhl si mě k sobě."Máš jí na starosti. Jestli se jí něco stane, tak za to ponesete následky vy dva" oba dali ruce nahoru ve znaku, že to bude dobrý.
"Dobře běž se převléct do něčeho na cvičení a začneme" kývla jsem a vyprostila se z Harryho rukou. Poslední dobou se ho nemůžu zbavit. Přišlo mi, že nejen mě se změnil rychle život.
...................................................................
"Dobře, to bylo dost slušný. Běž k tomu boxovacímu pytli a dělej to co ti řeknu a dej do toho sílu" vydýchala jsem se a přešla k boxovacímu pytli.
"Na vem si tyhle rukavice. Budou ti chránit hlavně klouby, tak snad si nic neuděláš a mě Styles neuřízne koule. Už dlouho jsem ho neviděl se takhle starat o holku. NO vlastně nikdy jsem ho takhle neviděl. Starat se o kohokoli, kromě sebe" nasadila jsem si rukavice podobným těm na kolo. Měl pravdu, Harry se měnil a nevím jestli k lepšímu.
"Já to posoudit nemůžu zas tak dlouho ho neznám"
"Neboj, za chvilku se ti asi ukáže ve své pravé barvě. Dobře začneme. Přikrč se. Výkop pravou. Pravý hák. Leví hák. Výkop pravou. Podkopnutí nohou. Loktem do středu. K zemi. Koleno. Výkop. Deset ran pěstí. Výkop levou. Pravý hák. Skrč se. Konec" pomalu jsem vydýchávala. Vzala jsem si svou vodu a napila se. Byla to dřina, ale potrebovala jsem to.
"Páni, dokonalý výkon. Tak přesné rány a reakce jsem ještě u nikoho jiného neviděl. V tobě něco bude" mrkl na mě.
"Nemůžeme zkusit normální boj proti sobě? Tohle mě nebaví"
"Jenže když ti něco udělám tak mě Styles zabije"
"Nezabije, nedovolím mu to . Vezmu to na sebe. Prosím!!No tak nebuď srab Benji" poraženě se na mě podíval a přikývl.
"Dobře" Sundala jsem si rukavice. A došla na dostatečně velkou plochu na boj.
Benji se postavil přede mě. Kývl na mě, že může a já na něj taky. Šli jsme proti sobě. Chtěla jsem mu dát ránu, ale byl rychlejší a já to schytala do čelisti.Chtěla jsem mu to vrátit, ale dostala jsem výkopem do břicha a sletěla na zem.
"Můžeme přestat Bell" tohle jsem vždycky slyšela, když jsem se snažila na sále někomu pomoci, ale už se to nedalo. Když jsem chtěla zachránit Rose, a nemohla jsem.
"Co se to tu děje!?" postavila jsem se a dala mu rychle pěstí do nosu. Vykopla jsem nohu proti jeho břichu.
"Ne nemůžeme přestat!" podkopla jsem mu nohy a on spadl na zem.
"Fajn" zase se postavil . Chtěl mi dát pěstí, ale já uhnula a kopla ho do pravé strany břicha. Zase byl rychlejší on a dal mi ránu do ránu ze spod do čelisti.Nevzdávala jsem se a dala mu pravý hák a hned leví. Benji nebyl pozadu a dal mi dalších pár ran, ale byla jsme lepší. Byla jsem naštvaná na všechny kolem mě, že jsem ani nevěděla co dělám. Chytila jsem jeho ruku a otočila se mu zády. Přehodila jsem ho přes sebe a dívala se na něj. Jak jsem to udělala? Netuším.
"Jak? Cože?" Benji se na mě ze země díval.
"Radši se neptej" zašeptala jsem a setřela si z koutku rtů krev.
"Co to do prdele bylo?! Kurva říkal jsem ti ať se jí nic nestane a ty jí tady mlátíš?!" Harry se přiřítil jako jedna velká pohroma a vytáhl Benjiho na nohy za tílko. Přirazil ho ke stěně.
"Harry přestaň! Byl to můj nápad. Jedině takhle se něco naučím!" postavila jsem se vedle něj.
"Nech ho být. Já ho vyprovokovala " nedíval se na mě. Jen ho držel pod krkem a byl naštvaný.
"Harry přestaň!!" zařvala jsem. Teprve teď se na mě podíval. Pustil ho na zem a otočil se ke mě.
"Ty jsi tak nezodpovědná. Vůbec mě neposloucháš, děláš přesný opak toho co ti řeknu!" postavila jsem se proti němu.
"Ty mi taky nedáváš jinou šanci !"
"Běž pryč!" zakřičel na Benjiho a ten radši odešel.
"Nechápeš že nechci aby se ti něco stalo!!"
"No a co? Nemůžeš mě pořád chránit. Dokážu to sama tak už to pochop Harry"
"Ne ty to kurva pochop že nechci aby ti někdo ublížil!" chytil mě za tvář a začal mě líbat.
Nevěděla jsem, co dělat. Byla jsem z toho v šoku. Když se ale pomalu odtahoval přitáhla jsem si ho zpět ke rtům a spolupracovala s ním. Z jeho tváří jsem ruce dala zezadu na jeho hlavu a projela mu rukou přes vlasy. Měl je tak hebké, jako hedvábí. Ale jeho rty byli lepší. Na první moment vypadaly tvrdě a dráždivě, ale teď byli hladké a chutnali jako mentolové žvíkačky.
Odtáhla jsem se pomalu od něj a dívala se do země. Nevěděla jsem, co mám teď dělat.
"Tohle jsem chtěl už dlouho" zašeptal mi u ucha jeho jemně chraplavý hlas.
"Snad sis to neplánoval" zasmála jsem se a podívala se na něj.
"Možná. Od té chvíle, co tě znám jsem ani s nikým nespal" pousmál se dráždivě a zkousl si spodní ret. Byl tak přitažlivý.
"Na to zapomeň Stylesi. Neskočím ti hned do postele" rozešla jsem se ke dveřím.
"Pojď sem" chytil mě za pas.
"Harry nech mě. Potřebuju se osprchovat" šli jsme po schodech a on mě nepouštěl.
"Vždyť můžeme jít" zastavila jsem se.
"Ne. Já půjdu sama. Ty si dneska nějak moc přítulný" možná jsem ho neměla líbat, v hlavě mi proletělo, co řekl Benji. Poznáš jeho pravou tvář. Co když to ale nemyslel zle, a myslel jeho lepší tvář.
"Protože se mi konečně splnilo, co jsem chtěl. Ani nevíš po jak dlouhé době se zase cítím vážně dobře, protože mám někoho jako ty " po dlouhé době zněl tak upřímně a já mu propadala.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie - H.S. *fanfikce
FanficKaždý prožívá svůj normální život. Doděláte si školu a jdete pracovat. Každý se ujme něčeho, ale někdo se od mala třeba chytne i mafie a už se jí pustit nemůže. I když Bella každý den čte různé mafiánské články v novinách, vidí reportáže, slyší...