Epilog

6.2K 232 31
                                    

"Je mi ctí vám jako první představit na parketu pana a paní Stylesovi s jejich novomanželským tancem!" z mého bratra se všichni naši blízcí podívali na nás. Stáli jsme uprostřed parketu a pohybovali se do rytmu muziky.

"Říkal jsem, že jednou budeš paní Stylesová. Sice kdyby mi někdo kdysi řekl, že se ožením a dobrovolně tak bych ho zabil" v tom měl Harry pravdu.

"Mě kdyby si kdysi řekl, že skončím v mafii a vezmu si bosse celého spolku, tak bych si myslela, že měl těžký úraz hlavy"

"Oba jsme byli předtím jiní. Podle mě jsme se ale nezměnili. Jen jsme ukázali to jací jsme doopravdy" lidé se už scházeli k nám na parket se svými polovičkami a užívali si tu úžasnou muziku a tanec při svitu hvězd a světýlek okolo.

"My jsme protiklady. Ty jsi se změnil ze zlého na lepší a já z lepšího na horší v tom dobrém slova smyslu. Oba dva nemáme rodiče i když mě chybí a ty je nenávidíš" dnes už po několikáté mě políbil a nejkrásnějším úsměvem. Ten muž, co stojí přede mnou je to nejlepší, co mě v nejhorší chvíli potkalo.

"Protiklady se přitahují. Proto jsem si pojistil, že jsi moje už navždy" třpyt hvězd se odrážel od jeho očí do těch mích. Bylo to něco kouzelného. On byl to světlo ve tmě co mě dokázalo probudit. On je to dobro ve zlu. 

Kolem nás se ozval křik když se ozvala střelba. Vyhrnula jsem si šaty a vytáhla zbraň. Na štěstí tady nebyl nikdo komu by to přišlo divné. Prakticky jsme s Harrym pozvali vážně jen okolí přátel. Takže Zayn a Perrie, Niall a Jess, Liam a Danniel, Louis a Eleanor a potom Luka, Caluma, Ashtona, Michaela s jejich doprovody.

"Isabell za tebou" otočila jsem se na člověka za mnou. Těsně kolem hlavy mi proletěl nůž. Odjistila jsem zbraň a vystřelila na chlápka. Kulka mu proletěla břichem. Přešla jsem k němu a střelila ho ještě dvakrát do hrudi. Všude kolem nás teď byli nějací lidi. Zřejmě další kterým se nelíbí naše chování k ostatním mafiánům. Po tom  všem se totiž Harry rozhodl odříznout všechny naše obchodní smlouvy s jinými spolky. Kromě Lukova spolku. Tím jsme odřízli všechny mafiánské spolky od dodávek zbraní a ostatních věcí, jelikož všechno do Anglie je dováženo na Harryho jméno.

Ale zřejmě jsou vážně tak tupý a nedokážou si najít vlastní dodavatele a radši jdou s menšinou zbraní a nábojů proti nám. Tak jak se dalo čekat nechali jsme je vystřílet všechny náboje co měli a potom jsme šli proti nim. Na co se namáhat. Zanedlouho leželi všechny jejich těla na zemi. Nikdo od nás nebyl zraněný .

"Vážně nám musely zkazit svatbu!" zařval Harry. Věděla jsem, že mu na tom dnešku záleží a chtěl být aspoň jeden den jako normální člověk a užít si ten den. "Lásko je mi to líto. Tvoje šaty " podívala jsem se na před chvíli krásné bílé šaty. Teď byli postříkané krví.

"Nemá ti co být líto. Mě se takhle líbí možná i víc" zatočila jsem se dokola a usmála se na mého manžela. Usmál se na mě zpět než se vydal ke mě. Vzal mě do náruče a políbil. 

"Miluju tě. Ty bláznivá osobo " viděla jsem, jak se na nás ostatní dívají. Usmívali se tak jako my dva. Byli šťastní i přes to, co se děje. A to nám nikdo vzít nemohl.

"Taky tě miluju Harry" 

"Mrzí mě že ti nikdy nebudu moct dát normální život. Že nám i v tom nejkrásnějším momentu jde o život" 

"Ale já normální život nechci Harry. Chci tenhle život. Ten v kterém jsme my dva spolu. A ten v kterém máme ty nejúžasnější přátelé na světě. A to je věc, kterou nám nikdo nevezme Harry"

"To čumíte jakou mám manželku co!" zasmál se Harry a pohledem na kluky. "A teď všichni sbalit. Jede se na svatební cestu" pro bezpečí jedou s námi všichni, ale mi jedeme a druhou stranu ostrova abysme byli sami, ale pořád v bezpečí. I když v Karibiku nikdy nevíte.

.............................................

KONEC! Snad se vám knížka líbila a užili jste si čtení. 

Děkuju všem za úžasné ohlasy na všechny kapitoli a pokud budu psát další knížku snad se bude líbit tak jako tahle. ;)

Zajatkyně Mafie - H.S. *fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat