"Ni!? Nemůžu se hýbat"zasýpala jsem když jsem se nemohla v posteli pohnout. Drtili mě jeho ruce, zatím co spal.
"Hmmm" oči jsem neotevřela, takže jsem jen cítila, že mě pustil a převalil se na druhou stranu. Zhluboka jsem se nadechla a zase pohodlně uložila a spala.
............
"Bože kdo odtáhl ty závěsy" oči mě při pohledu do paprsků slunce začaly bolet. Niall už vedle mě neležel, podle hmatu byla matrace už studená. Oči jsem pomalu otevřela a zjistila, že jsem u sebe v pokoji.
"Jak jsem se tady dostala? Náměsíčná zatím nejsem, asi" řešit se mi to nechtělo tak jsem se sebrala a šla se trošku opláchnout. Vlasy jsem si učesala a obličej si utřela od zbytku vody.
Jen ve spodním prádle jsem šla ke skříni a podívala se co bych si vzala na sebe.No co, dneska stejně jako pokaždé nic moc dělat nebudu takže se nějak fintit ani nemusím. Přeci jen proč když jenom sedím v pokoji nebo venku na zahradě tak se nějak ukazovat nepotřebuju. No, ale dneska je vážně pěkně a na zahradě se krásně odráží hladina bazénu. Tomu nejde odolat. Vzala jsem plavky a převlékla se do nich. Teprve teď jsem si všimla, že na stolku naproti postele stojí krásná křišťálová váza a v ní jsou světle růžové lilie. Vzala jsem ručník z koupelny a šla ke stolku s květinami. Přivoněla jsem si k nim, voněly jako ranní procházka po záhonech květin, voněli jako svoboda.
Vedle vázy jsem si všimla nějakého papíru. Chtěla jsem ho vyhodit dokud jsem si nevšimla, že je tam něco napsané.
Promiň co jsem včera řekl, nemyslel jsem to tak. Jsi pro mě důležitější než si myslíš - H
"Aspoň že něco" možná bych měla být naštvaná nebo podobně, ale když jsem Harryho poznala tak vím, že pro něj je projevovat svoje city, jako pro stydlivého člověka, jít mluvit před miliony lidí.
Lísteček jsem vložila pod vázu a odešla na zahradu.
Harry pov
"Šéfe! Kam ty kytky?" lístek s vysvětlením pro Bell jsem složil a dal do kapsy.
"Polož je tady" položil je na kuchyňský stůl.
"Na co kytky? To je pro tu Zaynovu sestru co? Už jí chceš do postele" otočil jsem se na něj. Šklebil se na mě jako dement.
"Ne ty kytky jsou na tvůj pohřeb pokud nevypadneš!" můj hlas se zvýšil . Radši se omluvil a odešel. Nevěděl jsem, co má ráda za květiny tak snad se jí lilie líbí. Odnesl jsem je potichu k ní do pokoje a nechal tam i lístek. I když jsem nechtěl odešel jsem a šel vyřizovat převozy nových zbraní ze zahraničí k nám.
.....................
" Kurva je mi jedno že to nemůžete převézt. Chci to tady mít dokonce měsíce !!" křičel jsem do telefonu a chodil po kanceláři.
"Pane Stylesi, potřebovali bychom více času" ten chlap si ze mě asi dělá prdel.
"Už to tady mělo být před týdnem!! Pokud to tady neuvidím do konce měsíce tak poslední co uvidíte vy pude hlaveň pistole!" hovor jsem ukončil a praštil s telefonem na gauč. Musím se uklidnit, bože jak mě ti lidi dokážou nasrat. Radši jsem si šel pro něco k jídlu. V domě bylo ticho, pro mě až moc známé ticho, ale ne od doby co tady je Bell. Většinou tady hrají písničky nebo filmy, ale dneska tady je podezřelí klid.
Chuť na jídlo mě přešla tak jsem šel na terasu, že se trošku projdu po zahradě a uklidním se. Jenže potom jsem ji uviděl. Tu holku, co stihla mé pocity zmást a změnit. Tu jedinou osobu, které jsem dokázal upřímně vše říct a poslouchat co mi vypráví.
Opírala se o strom a měla zavřené oči. Vypadala tak dokonale. Křivky jejího těla byly dokonale viditelné díky perfektně padnoucím plavkám na jejím těle.bTeď právě se dívám na anděla, ale zároveň ďábla. Je oheň i voda v jednom. Tak čistá a zároveň zkažená.
Potichu jsem našlapoval na trávu abych jí nevyrušil. Větší část mě chtěla aby nebyla naštvaná, ale druhá část mě byla přesvědčena že mě nenávidí a snaží se se mnou jen vycházet.
"Ahoj Harry" lekl jsem se když se její rty rozhýbaly do věty, ale její oči se ani neotevřeli.
"Ahoj. Líbily se ti květiny?" proč jsem u ní tak nervozní ? A když někoho zabíjím tak to je jako rutina, že ani necítím vinnu?
"Jo líbí a moc. A neboj nejsem na tebe naštvaná. I když bych asi měla" její oči se otevřeli. Vřele mě sledovaly." No nevím jak ty, ale já jdu zpět do vody" usmála se a šla k vodě.
Sundal jsem ze sebe oblečení až na trenky a skočil za ní do vody. "Dneska tě budu učit střílet tak si zatím uží volna zlato " mrkl jsem na ní až trošku zčervenala. Bože od kdy jsem se snažil tak moc o pozornost jedné holky. Co to se mnou je? Netuším a řešit to nebudu.
"Už se nemůžu dočkat" došla ke mě a svůdně mě pohladila po břiše . Její ruka mi sjížděla k trenkám a otírala se o můj penis.
"Bell" zatnul jsem zuby. Moje erekce nebyla zvyklá být tak dlouho bez sexu. Stačí mi jí jen vidět ležet v posteli a už ho mám tvrdého. Dneska jsem se sotva s tou erekcí dostal z postele. Já už nejsem zvyklý, že si ho sám vyhoním, potřebuju prostě nějakou kundičku. Nevím jak se teď před Bell udržím.
Bože moje nervy
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie - H.S. *fanfikce
FanficKaždý prožívá svůj normální život. Doděláte si školu a jdete pracovat. Každý se ujme něčeho, ale někdo se od mala třeba chytne i mafie a už se jí pustit nemůže. I když Bella každý den čte různé mafiánské články v novinách, vidí reportáže, slyší...