"Holky honem! Nebo tam bude plno!" poslední úpravy rtěnky a oblečení a mohla jsem vyjít z pokoje.
"Už jdu!" zakřičela jsem když jsem viděla Nialla a Harryho stepovat pod schody.
"Tak vem s sebou i tu menší !" zasmál se Harry při připomínce, že je Jess výškově malá.
"Drž hubu Stylesi nebo ti ukážu jak ti malá holka dokáže nakopat prdel" všichni tři jsme se podívali na Jessicu, která teď stála vedle mě a mračila se na Harryho.
"Dneska budete taky tancovat na baru jako minule s Daniell?" Harry mě chytil za ruku a odváděl ke dveřím.
"Ona vám to poslala že ?" on se jen provokativně usmál a dál beze slova odcházel.
...........................................
Když jsme došli do jednoho baru na pláži lítaly do nás už panáky různého alkoholu a piva.
"Moc to nepřeháněj kočko" vedle mě se posadil jeden hnusák. Měl už v sobě zřejmě dost alkoholu, docela jsem se divila, že ještě nespadl ze židle na podlahu.
"Starej se o své" odbyla jsem ho a chtěla si dál povídat s Jess jenže mě zase začal otravovat.
"Nespadla jsi z nebe? Vypadáš jako anděl s krásou prořízlou pusinkou" viděla jsem, jak se sem vracel Niall a Harry. Jenže ten když viděl toho chlápka nevypadal nadšeně. Doslova byl jako lusknutím prstu rudý.
"A ty si vylezl z popelnice? Protože nehorázně smrdíš. Možná by si místo chlastu měl použít sprchu a vyčistit si zuby. Nebo si zjistit co je to pračka, protože to asi nevíš, ale tohle tričko kdysi bylo zřejmě krásně bílé a teď je zažloutlé jako tvoje zuby" vedle mě se ozval smích Jess a potom i Nialla.
"Ty jedna malá ku.."
"Zkus na ní jen šáhnout a garantuji ti, že nedopadneš dobře" Harry stál zpřímeně za ním.
"A to říká kdo?" chlápek se otočil a rychle radši zavřel hubu. "Promiňte pane Stylesi, nevěděl jsem, že je tady s vámi. Máte štěstí, že máte někoho takového" začal mu podlízat jako šprti o jedničku ve škole.
"Fajn. Teď vypadni" jen kývl a ještě se nahnul ke mě.
"Jen počkej svině" slizky se na mě podíval a odešel otravovat jinam.
"Kde jste byli tak dlouho ?" zeptala jsem se Harryho když se neuráčil ani zpět sednout nebo něco říct.
"Volal Zayn, musíme s Niallem hned odletět zpět. Omlouvám se zlato, ale vážně musíme " jen jsem kývla hlavou, že to chápu a nechala se od něj objímat. "Kluci už jsou tady. Moc to nepřežeňte"
"A ty hlavně odpočívej Harry a nebuď na kluky hnusný. Oni se snaží, jak jen můžou" usmál se na mě jak nejlépe uměl a políbil mě. Krásně a procítěně, jak to uměl jen on.
"Nialle, už musíme. Pa " poslední pusu mi dal na čelo a s Niallem odešli pryč z klubu.
"Vím jak těžké to pro vás je. Tak se trošku napijeme a užijeme si srandu. Někdy je lepší trochu zapomenout" kluci už byli v naší plné pozornosti a nalívali nám vodku.
"Bello pojď tancovat! S nima je nuda" přišel ke mě Michaell a na další čtyři písničky jsme tančili. Jenže jsem měla pořád takový divný pocit, že mě někdo sleduje. Když jsem se lépe podívala stál tam ten chlap. Pozoroval mě a fotil. Dokud mu nedošlo, že se na něj dívám.
"Hej, Isabell.Co je?"drkl do mě Calum.
"Ten chlap mě fotí" kývnu k němu. Calum si ho prohlídne než odejde za Lukem. Oba dva jdou nenápadně k němu dokud si jich nevšimne a nezačne zdrhat. Kluci běží za ním, ale zpomalý je to, že neviděli kam zahnul.
Když oba dva přišli, zaplatili útratu a řekli nám, že radši už půjdeme domů.
Jenže kdyby věděli, co se všechno stane, radši by za ním běželi dál a zabili ho.
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie - H.S. *fanfikce
Fiksi PenggemarKaždý prožívá svůj normální život. Doděláte si školu a jdete pracovat. Každý se ujme něčeho, ale někdo se od mala třeba chytne i mafie a už se jí pustit nemůže. I když Bella každý den čte různé mafiánské články v novinách, vidí reportáže, slyší...