*Michael szemszöge*
Haza út fele sehogy se birtam kiverni a fejemből azt a csókot. Amikor az ajkaink összeértek egy forró érzés keltett hatalmába. Ez az érzés nagyon is tetszett.
A gondolatoktol mosolygós arccal veszem elő a kulcsot a zsebemből, hogy ki nyissam az ajtót. A kulcsot be helyezem a lyukba, s el fordítom. Egy kattanás jelezte, hogy nyitva van ezt követően ki is vettem a kulcsot és benyitottam. A házban csend telepedett a lépteim hangja zengte be a teret. A konyhapultra dobtam a lakás kulcsot, majd a szobámba ballagtam.
Nagy sóhaj kíséretében dőltem le az ágyamra. Boldog voltam. Úgy érzem, hogy szerelmes lettem. Habár nem is nagyon ismerem, de mégis mély érzéseket táplálok felé. Vajon ő is így érez?
Sophiára irányuló gondolatmenetemet a telefonom csörgése zavarta meg. Gyorsan kikaptam a zsebemből a készüléket és meg sem nézve, hogy ki hív szóltam bele.
-Halló!-ültem fel az ágyra.
-Csá Michael! Én vagyok az Calum. Nincs kedved egy kicsit velünk lógni? - így bele gondolva már rég nem jártam semerre. Ideje lenne egy kicsit kimozdulnom, mert a végén csak a szobámba ücsörögnék és csak a suliig mennék el, aztán újra a szobám zártságába lennék. Igen semmit kétség, ki kell mozdulnom.-Benne vagyok! -vágtam rá.
-Akkor érted megyünk csá! -s ezzel ki is nyomta a telefont.Nem kellett sokat várni a srácokra. Épp hogy leraktuk a telefont pár perc múlva már a csengőn lógtak.
-Megyek már! -kiabáltam a sokadik csengetés után. Gyorsan felkaptam magamra a cipőm, majd ki is nyitottam az ajtót.
-Itt vagyok már! -kezeltem le a fiúkkal.
-Nem csak egy csajt kellett rejtegetned? -nevetett fel Ashton.
-Féltékeny vagy, hogy neki akadnak neked meg nem? - veregette meg Luke a haveja vállát, aki vesztesként került ki ebben a témában. A többiek hangos nevetésbe tört ki, még én is.
-Nem vicces! -dünnyögött Ash.
Mindannyian be szálltunk az autóba, majd útnak eredtünk.
-Amúgy hova megyünk? -kérdeztem a többieket, mert szerintem itt én vagyok az egyetlen aki nem tudja hova tartunk.
-Mivel péntek van ezért bulizni megyünk! -mondta Ash. Köszönöm szépen a választ.
-Ilyenkor? Még csak hét óra van, és ha szóltatok volna normális göncöt is fel vettem volna. -mutattam magamra, hogy még át se vagyok öltözve.
-Remélem lesznek jó csajok! -mondta Luke csillogó szemekkel.
-Még szép hogy lesz, hisz ide szoktak járni a jó csajok! -mondta Calum vigyorogva.
-Neked nem barátnőd van? -kérdeztem. Kicsit nem vágom őket.
-Nyugi ő is ott lesz, sose csalnám meg.-erre a többiek fújolni kezdtek.
-Ne ennyi nyálát nem bírok! -fintorgott Ash.
Én csak nevettem rajtuk. Elég idióták.
Ashton leparkolt egy épületnél, ahonnan már szólt a hangos zene. Kiszálltunk a kocsiból.
-Remélem ma mindenki becsajozik! -karolta át a vállamat Luke. -Na menjünk bulizni!-szinte ugrándozva ment a bejárat felé. Mi csak nevettünk a lányos ugrásain, majd mi is elindultunk a bejárat felé. Végre egy kis szórakozás. Már hiányzott.Meghoztam az új részt 😊 Jó olvasást Csukapónik 😀
YOU ARE READING
Damnit, Clifford
Fanfiction5SOS Michael Clifford fanfiction "-És mi van ha pont egy ilyen emberbe leszel szerelmes? -kérdezte, s közelebb hajolt."