Keď ma jeho mocné ruky objali, nachvíľu som ostala prekvapená. Vedela som, a hlavne cítila, že ku mne niečo cíti ale nikdy sa to neodvážil dokázať fyzicky. Vždy my stačili jeho vrúcne pohľady plné lásky. A teraz ma objal. Muselo sa niečo stať. Opásala som mu ruky okolo tela a položila si hlavu na jeho hruď. Počúvala som jemný tlkot jeho srdca, dýchala som vôňu muža, ktorého milujem. A mala som pocit, že to je poslednýkrát v mojom živote, keď sa ho môžem dotýkať. Hlavu zaboril do mojich vlasov a počula som ako sa zhlboka nadýchol.
„Ester. Chcú mi ťa zobrať." Šepol do mojich vlasov. Môj stisk jeho tela zosilnel ale on si to určite ani nevšimol. Zomkla som pery a zažmurkala som niekoľkokrát očami, aby som sa nerozplakala. Vedela som to. Je KONIEC! A práve teraz, keď to všetko začínalo byť krásne. Musím byť ale silná. Zhlboka som sa nadýchla.
„Nikdy na vás nezabudnem, Franz." To bolo prvýkrát, čo som vyslovila jeho krstné meno. No musela som. V mojej hlave už som to toľkokrát vyslovila, no na živo nikdy. Takmer by som zabudla ako jeho meno krásne znie.
„Nebojíš sa zomrieť, Ester?" spýtal sa prekvapene a ja som sa mierne odklonila, tak, aby som mu videla do tváre, aby som mohla vidieť tie jeho krásne zelené oči, ktoré sa trblietali ako smaragdy a vyžarovali toľko pocitov. Presne tak ako to bolo v prvý deň. Tentoraz tu však bola aj láska. Cit, ktorý bol venovaný len a len mne.
„Nie. Budem slobodná a počkám si na vás v nebi, tam potom budeme môcť byť konečne spolu." povedala som sladko a nežne sa na neho usmiala. Zdvihol ruku a jemne ma pohladil po tvári. Potom sa pomaly nahol k mojej tvári a ja som zatvorila oči. Čakala som, kedy konečne pocítim jeho pery. A keď sa jeho pery dotkli tých mojich, prešla mnou elektrina a známa túžba. Skôr akoby sme si to mohli obaja zhoršiť a ublížiť si ešte viac, pretože keby som pokračovala, nedokázala by som sa odtrhnúť od tých opojných, mäsitých pier. Musela som odísť. Musela som odísť s pocitom, že strácam moju lásku.
V deň mojej smrti som stála v prvom rade medzi stovkami ďalších Židov. Bola som prekvapená. Necítila som strach. Vedela som, že dnes nech sa stane čokoľvek a ja zomriem, budem opäť s mojou rodinou v nebi a tam nám už nikto neublíži. A raz sa tam stretnem aj s Franzom a budeme spolu žiť v šťastí a láske.
Pred tým ako nám prikázali sa pohnúť, vyhľadala som Franza a venovala mu ten najkrajší úsmev, ktorým som neobdarila ešte nikoho. Perami som mu naznačovala ako ho veľmi milujem a očami vysielala všetky moje city k nemu. Potom ma strčili a ja som kráčala preč.
Desiatky ľudí natlačili do malých priestorov, kde sa konala poprava plynom. Natlačili ma do miestnosti ako poslednú takže som mala výhľad cez malé okienko, čo sa dialo v tábore. Bol tam hrozný rozruch. Všade pobehovali Židia a Nemci za nimi strielali. Židia padali jeden po druhom. Nemohla som nato už viac pozerať. Otočila som sa tomu divadlu chrbtom. Aj keď to bolo obtiažné, no musela som.
Pocítila som ako pomaly účinok cyklónu B začína pôsobiť. Tí najmenší a najslabší už strácali vedomie. Keď ľudia uvideli ako jeden po druhom začínajú odpadávať, začali stresovať. Niektorí kričali, druhí plakali. Bolo to strašné. Začínala som mať strach.
„Ester!" započula som Franza. Otočila som sa a tam som ho zbadala. Opieral sa o dvere a hľadel na mňa. Moje oči sa rozšírili strachom keď som zbadala za ním Nemca s puškou namierenou na neho. Zdvihla som ruku a ukázala za neho. A v tom ho postrelil. Skríkla som. Chytil sa dverí a zahľadel sa mi do očí. Tie jeho boli plné bolesti. Slzy mi už vyrazili z očí. Zrazu sa vschopil, postavil sa a zabil Nemca.
Cyklón B mi pomaly prenikal do tela. Točila sa mi hlava a cítila som, že sa blíži môj koniec. Franz sa pozrel na mňa a v tom vyštartoval k dverám. Počula som ako cvakla kľúčka a dvere sa otvorili. Franz klesol na kolená a odpadol. Z posledných síl som dokorán otvorila dvere a Židia, ktorý ešte žili utekali von. Ja som sa doplazila k Franzovi, ktorý ležal na zemi a dotkla sa jeho hrude. Dýchal. Sklonila som sa k jeho tvári a jemne ho pobozkala. A potom som klesla na jeho telo.
..........
Ahojte. Tak toto bolo finále a tzv. ukončenie série. A teraz bude nasledovať pokračovanie ich života. (KONEČNE)
Takže dúfam, že mi vyjadrite svoj názor a napíšete mi ako sa Vám to páčilo. :)))
A či vás to naďalej zaujíma. :)
YOU ARE READING
Moja drahá Ester
Historical FictionPríbeh sa odohráva v období 2. svetovej vojny z prostredia koncentračných táborov. V poviedke si môžete prečítať vzťah medzi nacistom a Židovkou, ktorý musia prejsť mnohými nástrahami. Prajem príjemné čítanie. The best ranking:...