Ahojte. Kapitolu pridávam rýchlejšie a preto je aj krátšia. Ale dúfam, že to prežijete a nebudete sa na mňa hnevať.
Dúfam, že ste s príbehom spokojný ale keby sa Vám náhodou niečo neľubi, vyjadrite sa. Ja Vás neuhryznem. 😁😁😁Ďalej by som Vám chcela povedať, že príbeh sa umiestnil na 1.mieste v historical fiction ❤ jupiiii 🎉🎉🎉🎉 Takže naozaj ďakujem za vašu podporu, komentáre a vote. Som nadšená a šťastná a to mi dodáva sily písať ďalej :) 😘
A poďalšie. Posledné. Táto druha séria je len z pohľadu Ester ale chcela som Vám troška týmto priblížiť aj ako sa cíti a vníma to Franz. 😊
Prajem príjemné čítanie teda. :)
"Ester moja. Ani si nevieš predstaviť aký som šťastný. Keď som obdržal tvoj list, srdce mi išlo skoro vyskočiť z hrude. Zároveň som aj zarmútený. Ale všetko ti dopodrobna a postupne vysvetlím.
Ešte nikdy som ti o mne nič nepovedal. Chcem, aby si pochopila kto som. Narodil som sa 27.novembra 1916 v nemeckom mestečku Hamm. Moja matka zomrela pri pôrode a vychovával ma len môj otec, ktorý mi dával za vinu jej smrť. Od malička ma mlátil a vychovával veľmi tvrdo.
Ktovie či bol taký aj pred matkinou smrťou.
A preto som si dal sľub, že ja takým otcom nikdy nebudem.
Bol generálom v 1.svetovej vojne a v druhej sa vypracoval na veľmi vysoké miesto v ríšskej rade priamo pri Hitlerovi. A vďaka otcovi som sa stal veliteľom tábora Majdanek. Musíš mi veriť, že nič z toho, čo som dostal, som nechcel. Chcel som byť len obyčajným chlapcom, mužom a robiť si čo chcem ja a nie môj otec. Musel som prihliadať na tú krutosť, čo sa tam páchala. Ver mi, že ja by som nebol schopný nikomu ublížiť. Nikdy som sa nikoho z tých úbohých ľudí nedotkol. Áno, bol som hrubý ale to som musel. Musel som mať nejaký rešpekt.Keď si prišla do tábora ty, ihneď som si ťa všimol. Zaujala si ma tak ako nikto. Ihneď som vedel, že ťa musím ochrániť aj keby to malo stáť môj život. Nechápal som seba ani moje pocity. A pomaly ako sme trávili spolu stále viac a viac času som začal k tebe niečo cítiť. A potom, keď som spoznal to úžasne, smelé, hrdé, láskyplné a milujúce dievča akým si ty, zamiloval som sa do teba. Už som si nevedel predstaviť život bez teba.
Keď sme sa ocitli v Osvienčime, všetko sa mi začalo rúcať. Nechcel som ťa strašiť ale vedel som už poriadne dlho, že ťa majú zabiť. Nevedel som zniesť myšlienku, že už nikdy sa nepozriem do tvojich krásnych čokoládových očí.
A potom prišiel ten deň a mne sa podarilo ťa zachrániť. Pamätám si potom už len na to, keď som sa zobudil vo väzení v Norimbergu. Nemyslel som na seba, na to, že ma možno odsúdia na smrť alebo doživotie. Myslel som len a len na teba. Čo je s tebou, či si v poriadku. A potom som ťa našťastie zbadal. Keď si vošla do súdnej sieni, nedokázal som z teba spustiť oči. Bola si prekrásna a snažila si sa vyzerať silná ale ja som ťa prekukol. Videl som ako trpíš a tým som trpel aj ja. Potom ma odsúdili. Päť rokov. Sám som bol prekvapený.
A potom nastala hodina, ktorú sme mohli stráviť spolu. V tú noc som sa do teba opäť zamiloval. Nikdy som krajšiu bytosť ako teba nevidel. Chcel som, aby tá chvíľa trvala večne. Keď si mi napísala v liste, že práve vtedy sme splodili bábätko, vedel som, že to možem brať ako najkrajší moment v mojom živote.
Láska moja, dávajte si pozor a počúvaj ma. Poznám Tea. Počas vojny sa vyzdvihol na vyššie posty a bojoval proti nám. Je nebezpečný. Tak ako sme boli aj my nacisti. Ale myslím si, že nemá moc zmeniť rozhodnutie súdu. Bol to nemecký súd a je nemenný. On dokáže iné veci takže sa nemusíš báť, že by ma tu nechali dlhšie alebo mi niečo spravili. Takže mu never prosím ťa. Je známy tým, že klame a vydiera ľudí, aby dostal čo chce. A práve preto sa dostal na vyššie miesto. Nedaj sa ním obalamutiť. Buď silná a vyčkaj. Ja sa vrátim a ochránim ťa. Pomôžem ti so všetkými tvojimi trápeniami. Vynahradím ti každú sekundu bezo mňa.
Ester. Prosím. Opatruj dieťa i seba. Buď naďalej taká múdra a prekukni každú lesť. Nedovoľ, aby ťa ovládali a ubližovali. Buď taká silná aká si bola aj v ten deň, keď sme sa prvýkrát stretli a ani sa nenazdáš a ja budem pri tebe.
Keby sa čokoľvek stalo. Informuj ma prosím ťa. Viem, že si môžeme vymeniť listy len raz za tri mesiace ale napísať a posielať listy môžeš hocikedy. Ja ich dostanem.
Ester. Milujem ťa neskutočne moc. Vydrž. A ja čoskoro nebudem len predstavou."
YOU ARE READING
Moja drahá Ester
Historical FictionPríbeh sa odohráva v období 2. svetovej vojny z prostredia koncentračných táborov. V poviedke si môžete prečítať vzťah medzi nacistom a Židovkou, ktorý musia prejsť mnohými nástrahami. Prajem príjemné čítanie. The best ranking:...