2.BÖLÜM: '' YARIŞ ''
--------------------------------
Arada Jocelyn'a bakmaktan kendimi alamıyordum. O kadar güzeldi ki... Onun sevgilisi olsam kıskançlıktan ölürdüm herhalde. Peşini kızlar hiç bırakmazdı herhalde. Başımı sol tarafımdaki cama yasladım.
Biraz dışarıyı seyrettikten sonra kimsenin konuşmayacağını anladığım anda cebimden kulaklığımı çıkarıp telefonuma taktım. Jocelyn'ın sert bir çekiciliği olmasına rağmen çok sessizdi. Evelyn'e mesaj attım.
''Çok sıkıcı bu Jocelyn ya! ''
''Ama yakışıklı?''
''Daha beter.''
Göz ucuyla Jocelyn'a baktığımda biriyle mesajlaşıyordu. Müziğin sesini biraz daha açtım. Dinlediğim şarkı da Rihanna'nın en sevdiğim şarkılarından 'Pour It Up'dı. Camdan dışarıyı seyrederek şarkıyı sessizce mırıldanıyordum. Kendimi şarkıya kaptırdığım an telefonuma mesaj geldi.
''Çocuk sana sesin güzelmiş derse hiç şaşırma. ''
''O kadar çok mu sesim çıkıyor?''
''Evet . Hatta az önce '' Set Fire To The Rain'' şarkısını mırıldanmaya başladın mesaj atarken. ''
Mesajını okurken mırıldanmayı kestim. Kulaklığımı çıkarıp cebime koydum ve arabanın radyosunu açmak için öne uzandım. Jocelyn da radyoyu açmak için uzanmış olacaktı ki kafa kafaya çarpıştık. Onun çekileceğini sandığımdan radyoyu açmaya çalıştım fakat o geri çekilmedi. Ben de inadımdan çekilmedim.
''Çekilmeyi düşünüyor musun?'' diye ilk kez benimle konuştu Jocelyn. Sesi bile çok güzeldi.
''Çekilmem mi gerekiyor?''
''Hep böyle misindir? ''
''Genelde.''
''Seni alan bir güne geri bırakır. ''
''Sanane. Başkası alacak nasıl olsa. ''
Bu lafım ona biraz koymuş olacak ki geri çekildi. O sırada Evelyn radyoyu açmıştı. Ben de geri çekilmek zorunda kaldım.
''Lan gerizekalı, ne yapmaya çalışıyorsun? Bu laf ona baya koydu. ''
''Elimde olan bir şey değil, ne yapabilirim ki ? ''
''Seni sevecekse de sevmez. ''
''Sevmezse sevmesin. Ben onu çok seviyorum sanki. ''
Bu mesajın yanlış olduğunu bildiğimden hüzünle Jocelyn'ın ne yaptığına baktığımda, onun telefonuma bakmaya çalıştığını gördüm. Neye bakıyorsun dercesine kafamı salladım. Jet hızıyla telefonumu elimden aldı ve mesajlarımı okumaya başladı, kendi ile ilgili olan kısımları. Elinden telefonu almaya çalışsam da o kadar güçlüydü ki - bu gücü kaslarından alıyor - bir türlü elinden alamıyordum. Mesajları okuyup rehbere kendi telefon numarasını kaydedip bana verdi. Telefonun ekranına baktığımda kendi ismini ''Yakışıklım'' olarak kaydetmişti. Onunla konuşmak istemediğimden dolayı mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZURA
ChickLitHayat her zaman normal temposuyla ilerlemiyordu. İnişler ve çıkışlar hiç beklemediğiniz bir anda hiç beklemediğiniz mekanlarda gerçekleşiyordu.Her zaman hayata basit bakan insanlardan olmuştum.Doğup,büyüyüp,ölecektik. En azından hayatımın belirli bi...