10.BÖLÜM: "CEHENNEM"

250 20 10
                                    

Arkadaşlar öncelikle yeni hikayeme bakarsanız sevirim. Adı "YEMİN" . Beğeneceğinizi umuyorum. Şu anda sadece tanıtımı var ve birkaç gün sonra onun da bölümü eklenecek. Bu hikayeyi nedense Azura'dan daha çok sevdim. Belki de konusundandır. İki hikayeyi de oylarsanız çok sevinirim. Yakında okuyucu olarak 1000 kişi olacağız o kişiler umarım Yemin hikayesine de başlarlar. İyi okumalar...

---------------------------------------

"İlk ben sorarım. "

"Tamam." dediğinde ne soracağımı düşündüm.

"Beni nasıl görüyorsun?"

   Cevap vermek yerine eline limon damlatıp üstüne de tuz döktü. Tuzu yalayıp shot bardağındaki tekilayı dikti. Ben de böyle mi yapacaktım? Resmen rezillik bunu bile bilmemem.  Asıl konumuz bu değildi. Bu soruyu cevaplayamamasıydı.

"Ciddi misin? Bunu bile cevaplayamıyor musun?"

"Kuralı hatırlatayım. Cevaplara karışılmaz."

"Bu oyunda kural mı olur ya?"

"Her oyunun bir kuralı vardır Azura."

"Tamam hadi ne soracaksan sor."

"Neden bugün benimle dövüşmeyi seçtin?"

   Buna cevap vermek zorunda değildim. Hem tekilanın tadı ne kadar kötü olabilirdi ki? Onun yaptığının aynısını yapıp shotu kafama diktim. Tanrım! Boğazım yanıyordu ve ne yapacağımı bilemiyordum. Dilimlenmiş limonu da ağzıma attım. Böyle da daha iyiydi. Bunun acısını çok pis çıkaracaktım.

"Bunu neden içersiniz ki?  Bir türlü anlayamıyorum."

"Sorun buysa cevap veriyorum."

"Hayatında kıskandığın biri oldu mu?"

   Tahmin ettiğim gibi tekilasını kafasına dikti. Benim gibi tepki vermiyordu.

"Eğer annen, öz annen olmasa ne yapardın?"

   Bu soruya cevap vermek istemiyordum fakat tekilayı da içmek istemiyordum.

"Muhtemelen kafayı yerdim. Ya da güçlü olmaya çalışırdım. Evden ayrılıp tek başıma kalırdım. Üvey annemden de nefret ederdim. Ayrıca bana bunu söyleyen kişiyle de aramı açardım."

   Tekila içmediğime şaşırmıştı. Cevap vereceğimi tahmin etmiyordu. Sorumu sormadan önce garson yeni bardakları getirdi.

"Neden Fransa'ya geldin?"

"Biri için."

   Bu kadar kısa cevap mı olurmuş? Ama bu sefer sorgulamayacaktım.

"Francois'te ne buluyorsun?"

"Tüm yakışıklı erkeklerden tek farkı sıcakkanlı olması. Ben onu bu yüzden kendime yakın buluyorum. "

"Kim için geldin?"

   Tekilasını kafasına dikti.

AZURAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin