6.BÖLÜM: ''DİLEK''

325 26 6
                                    

6.BÖLÜM: "DİLEK"

-------------------------

''Azura, sen dinlenebilirsin biraz. İyi iş çıkardın. ''

''Teşekkürler. '' diyerek minderime oturdum.

 Minderi sahiplendim artık burda otura otura. Hoca bana yaptırdıklarının aynısını Daelan'a yaptırıyordu. Benden daha iyi yapıyordu. Çünkü o erkekti, güçlüydü. Muhtemelen bu onun bildiği hareketlerdi. 

 ''Azura, Daelan kum torbasında çalışırken sen de rakibinin çenesine yumruk atacak şekilde çalış biraz. ''

 Anlamadığımı ifade eden mimiklerimden dolayı yumruk yaptığı elini çenemin altına yerleştirdi. Ellerini geri çekerek aynısını ona yapmamı gösteren bir işaret yaptı. Ben de aynı hareketi hocanın üstünde denedim. 

''Çok iyi, şimdi de mankenin üzerinde aynısını yap.'' diyerek odanın diğer ucuna götürdü.

 Odanın her ucundan bir şey çıkıyordu. Karşımda robot bir manken vardı ama hoca onun açma kapama düğmesine basmadan yumruklamamı istemişti. Hani böyle filmlerde olur ya silahşörler hareket çalışmak için hareketli bir robot mankene ihtiyaç duyar, bu da onun gibiydi. Daha acemi olduğumdan çalıştırmadan yumruklamamı istemişti. Ben de mankenin çenesinin altına yumruk attım. Sonra bir daha. Bir daha. Zevkliydi birini dövmek. İnsan içindeki siniri atıyordu. 

''Bu konuda iyi olduğuna göre seninle başlayalım Azura. Gel buraya. ''

 Hocanın yanına gittiğimde Daelan da mankene gitmek için yanımdan geçmişti. 

''Şimdi bacağımla sana vuracağım sen de bacağımı çevirerek o hamleyi yapmamı engelleyeceksin. ''

''Peki.'' diyerek hızlı bir şekilde uzattığı bacağını çevirdiğimden dönmek zorunda kalmıştı.

''Bravo. '' dediğinde çevirdiğim bacağını serbest bıraktım. 

''Benim yaptığım hareketi şimdi sen yap. ''

 Hocaya vurmaya çalıştım. Bacağımı tuttuğu gibi anında çevirdi. Ben de dönmek zorundaydım yoksa bacağım kırılırdı. Boşta olan elimi yumruk yaparak hocanon karın kasına geçirdim. O da mecbur olarak bacağımı bırakmak zorunda kalmıştı. 

''Sen hiç bu sporla ilgilenmediğine emin misin? ''

''Evet hocam neden ki? ''

''Bir kıza az önceki hareketi yapsam senin verdiğin tepkiyi vermezdi. ''

 Bu söz üzerine kaşlarımı çattım. Ne demek istiyordu bu adam? 

''Ne tepki verirdi peki? ''

''İşte bunu diyorum Azura. Bir tepki vermezdi. Benim hoca olduğumu bildiği için olduğu gibi kalırdı. Kurs dışında da öyle, sen daha pek bir şey öğrenmedin. Sıradan bir kız gibisin. Ama o kızlar dışarıda bu durumda olsalar asla yumrukla arkasındaki kişinin karın kasına vurmazlardı. ''

 Daelan'a baktığımda mankeni dövmeyi bırakmış beni büyük bir hayretle izliyordu. Gerçek ben buydum! Güçlü olan! O sıra ne yaptığımı bilmesem de yapmıştım ve güçlü olduğumu ispatlamıştım. 

''Tamam, bugünlük bu kadar. Zaten temel hareketleri bugün öğrendiniz. Yarın ve haftasonu bunların üzerinden ilerleyerek yeni hareketler öğreneceksiniz. Yarın aynı saatte geliyorsunuz. Daelan yarın da geç kalma. Şimdi gidebilirsiniz. ''

AZURAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin