Do Camily jsem se nezamilovala na první pohled. Jistě - když jsem ji poprvé spatřila, spadla mi čelist. Je to nejkrásnější žena, jakou jsem kdy viděla. V tu dobu se mi ale líbila čistě vzhledově.
Okamžik, kdy jsem si uvědomila, že k ní cítím něco víc a že to není jen touha po sexu, si moc dobře pamatuji.
Byl 25. květen 2014 a my jsme zrovna měly pauzu. Turné po státech skončilo a čekala nás dovolená. Nejdřív jsme se ale musely zúčastnit „Wrap party", která měla celý ten dlouhý rok zakončit. Byl tam celý náš tým, zástupce managementu, mluvčí nahrávacích studií a všichni, kdo se podíleli na organizaci turné. Celkový počet lidí byl cca 150. Nechyběli samozřejmě naši přátelé a nějaké ty celebrity.
Moc velká zábava to nebyla, ale měla jsem alespoň pěkný výhled, protože Camila byla skoro neustále po mém boku. Při tanci do mě jeden neomalený mládenec vrazil a při pádu jsem si rozrazila ret. „Zvedej se, Lo. Takhle tě akorát všichni pošlapou" poznamenala se smíchem Camila. „Dojdu ti pro led na ten ret, zůstaň tu sedět". „Ne, neodcházej mi" usmívala jsem se i přes bolest. Otočila se a jemně odvětila „Neboj, seženu ti ten led a jsem zpět". Vrátila se asi po deseti minutách i s ledem v ruce. „Měly bychom-..." „Cože? Vůbec tě neslyším, Milo." Popadla mě za ruku a vyrazila do hotelu nad tanečním sálem. Když jsme došly na pokoj, odložily jsme si všechny svršky, které jsme nyní nepotřebovaly a Camila mě zašla ošetřovat. „Bolí tě kromě toho rtu ještě něco, Lauren?" zeptala se. „No, třeští mě hlava" řekla jsem až moc nahlas. Je dobře, že ji napadlo jít sem na pokoj. Stejně jsem toho už měla dost a chtěla si odpočinout. Tiskla mi led ke rtu a občas mě pohladila po tváři. „Bude to dobrý. Dáš si prášek a půjdeš si lehnout. Ráno už to ani neucítíš" chlácholila mě. „Já vím. Vždyť mě to ani tolik nebolí" odpověděla jsem s úsměvem. Potom mi dala prášek a pořádně mě přikryla peřinou. „Já se teď půjdu osprchovat a za chvíli se k tobě přidám. Dobrou noc." „Dobrou, Camilo." Byla jsem moc ráda, že u toho byla zrovna ona, když jsem spadla. Nechci říct, že kdyby mě ošetřovala Ally nebo kdokoliv jiný z holek, odmítla bych, ale zkrátka jsem šťastná, že tam byla Camila. Líbí se mi, jak o mě pečuje. Je jediná, kdo projevuje zájem. Doufám, že jí to budu moct nějak oplatit. Už jsme skoro zavírala oči, když jsem zahlédla něco velmi překvapivého. Z koupelny vyšla Camila a měla kolem těla pouze omotaný ručník. Strašně jí to slušelo. I když mám pocit, že bez ručníku by byla ještě víc sexy... „Nech toho, sakra" napomenula jsem se v duchu.
Tohle byl jeden z nejlepších večerů mého života. Sice se toho vlastně ani tolik nestalo, ale ty chvíle s ní nikdy nezapomenu. Příště si ale budu muset dávat větší pozor. Myslím, že mě párkrát nachytala, když jsem jí zrovna zamilovaně koukala na rty. Je to dost těžké, nekoukat se na ni. Celou dobu jsem si nic nepřála víc než líbat ji. A potom dělat i další věci, samozřejmě ...
ČTEŠ
This love is real // CAMREN
FanfictionLauren Jauregui je členkou kapely Fifth Harmony společně s dalšímy čtyřmi dívkami, Ally, Normani, Dinah a Camilou. Lauren má však své tajemství. Nijak se sice netají tím, že ji přitahují spíše holky, ale to, že je zamilovaná do své kamarádky nikdo n...