Pohled Lauren
„Mně se tam nechce. Jakože fakt ne" říká mi Camila dvě hodiny před schůzkou s manažery. „Zlatíčko, vždyť víš, že to musíme udělat" pokouším se ji donutit, aby tam šla. „Kašlem na to a zůstaneme v posteli, co ty na to?" „Hmmm ... to zní dost lákavě, ale opravdu se tomu nemůžeme vyhnout." Stálo mě to nervy ji uklidnit. Někdy je dost tvrdohlavá, ale to na ní miluju.
Vcházíme, teď už ruku v ruce, hlavními dveřmi velké kongresové budovy. Už jsou tam všichni a baví se o termínech zkoušení předtím, než zase najedeme na režim „tour". „Hrdličky dorazily" křičí Mani, když nás zahlédne. „Haha, moc vtipný" odsekává Mila sarkasticky.
Probrali jsme všechna důležitá i nedůležitá a nudná témata, a jako poslední přišla obvyklá otázka našeho hlavního manažera, Mikea „A co vy, dámy, dotazy, nápady nebo cokoliv jiného?" „Jak to vypadá s tím přidáním dalšího autobusu, Mikeu?" ptá se Dinah. „Není to potřeba, nic nebude" směje se jí do tváře. Dinah jen „uraženě" sedí na své židli a poslouchá. „No a co s naším dotazem na zvýšení ochranky, to taky padlo?" přidává se Ally. „To je v procesu. Bude to všechno?" „Ještě my bychom chtěly něco říct," usmívám se na svou přítelkyni, „je to pár dnů,co jsme spolu začly chodit, takže odteď jsme oficiálně pár. Žádné změny asi nenastanou, ale přišlo nám správné vám to alespoň oznámit, protože byste na to stejně časem přišli."
„Dobře, svoje city si můžete nechat na doma, ale na veřejnosti jste stále jen kamarádky a kolegyně, souhlasíte?"„Jak to myslíš, Mikeu?" ptám se podezřívavě. „Nemůžeme si tohle dovolit. Je to drama, které by fanoušky buď odradilo nebo odvádělo od hudby a mohlo by to vést k poklesu zájmu o Fifth Harmony." „To si dnad děláš prdel!" podívám se na Milu, která teď naprosto zrudla. „Fanoušci tu už od vzniku skupiny stále prosazují „Camren" a vy si myslíte, že bychom je tím odradily?" Holky nás bránily a vznikla z toho jedna velká hádka, při které nešlo vůbec slyšet, kdo co říká. „Nemá cenu se tu bouřit, děvčata. Máte to ve smlouvě. Nesmíte vědomě způsobit drama, které by mohlo snížit zájem o kapelu. No, a vlastně tu máme ještě další bod! Nesmíte se zaplést s jinou zpěvačkou kapely, ve které působíte. Je to tu černý na bílým. Oba body samozřejmě penalizovány" shrnul to s úsměvem. Na to Camila vyběhla z místnosti někam pryč. Snažila jsem se ji najít a málem se mi to nepodařilo.
Pohled Camily
Sedím v koutě na chodbě a brečím. Nedokážu teď dělat nic jiného. Mám pocit, že proti tomuhle nic nezmůžu. Jsem tak slabá.
Vidím Lauren, která se za mnou celou tu dobu hnala. Když mě spatří, zastaví se, věnuje mi soucitný pohled a sedá si ke mně. Mlčí a jen mě objímá. Když dovzlykám a jsem schopná mluvit, okamžitě si začnu vylívat srdce, „Ach Lolo, jak tohle vůbec můžou udělat? Trvalo nám tak dlouho, než jsme se daly dohromady a teď nám to zatrhnou kvůli cáru papíru? To snad není možné." „Já vím, Camz, je to strašný, ale zdá se, že s tím nic neuděláme. Budeme se muset podřídit. Napadlo mě, že bychom si mohly společně pořídit byt, víš, konečně začít žít jako pár" uklidňuje mě. „Ty s tím nechceš bojovat? To ti za to nestojím?"ptám se možná až moc naštvaně. „Řekni mi jak a já budu bojovat" hrnou se jí slzy do očí. „Je tu jeden způsob." Řeknu jí svůj návrh, ale ona jej ihned zamítá. Přesvědčuju ji dlouho, protože mi stále nevěří. „A ty bys to kvůli mně udělala?" „Udělala bych to kvůli nám."
ČTEŠ
This love is real // CAMREN
FanfictionLauren Jauregui je členkou kapely Fifth Harmony společně s dalšímy čtyřmi dívkami, Ally, Normani, Dinah a Camilou. Lauren má však své tajemství. Nijak se sice netají tím, že ji přitahují spíše holky, ale to, že je zamilovaná do své kamarádky nikdo n...