Pohled Camily
Vzhledem k tomu, že našim domovem bude zase na chvíli New York, Lauren objednala hotelový pokoj. Bydlíme na Manhattanu. Sice nás tam většinou poznává hodně fanoušků, ale je to v centru všeho, takže moc nemusíme cestovat, když máme cvičit nebo tak.
„Dala bych si sprchu" říká Lauren unaveně. „No, mohla bych se přidat, pokud by ti to nevadilo" odpovídám svůdně. „Tohle mi nikdy vadit nebude" usmívá se krásně.
Následuji svou přítelkyni do koupelny, kde mě pomalu začíná svlékat a já se jí poddávám. Jsem jako zamilovaná školačka. Po chvilce už mám jen kalhotky, a tak se rozhodnu, že je třeba taky svléknout Lolo. Její svršky brzy leží na zemi vedle těch mých. Přesto že jsem ji vídala nahou prakticky celý minulý týden, nezvykla jsem si na to. Je tak nádherná. Její bradavky chutnají po jahodách. Tohohle se nikdy nechci vzdát. Zvedá se a táhne mě do sprchy, kde si mě majetnicky přitiskla ke zdi. Hladila mě na vnitřní straně stehen a roztáhle mi nohy. Věnovala mi jeden poslední polibek na rty, a pak už jsem její jazyk cítila na svém nejcitlivějším místě. Nikdy předtím jsem nezažila tak silný orgasmus. Když jsme to dělaly poprvé, myslela jsem si, že se jí to prostě jednou hodně povedlo, ale uběhl týden a ona je pořád tak skvělá. Holt má asi nějaké nadání.
Když jsme si dohrály, musely jsme se rychle obléknout – jako obvykle jsme nestíhaly. Máme domluvený oběd s kapelou v nějaké restauraci v Jersey, takže cesta zabere dlouhou dobu.
Vzaly jsme si taxík, ale stejně máme deset minut zpoždění. Vcházíme dovnitř a zastavujeme se hned na začátku. „No tak to je skvělý Dinah!" řve přes celou místnost naše Mani. „Já jsem byla taky s rodinou" přidává se Ally. „Přijde mi, že ten týden hrozně rychle uběhl" Lauren se usmívá, ale přestane, když vidí můj obličej. „Neboj lásko, to zvládneme. Bude to všechno v pořádku" uklidňuje mě. Bere mě za ruku a líbá mi ji. Ještě naposledy se usměje a potom už vyráží vstříc hlasitému stolu.
Pohled Lauren
Usadily jsme se, objednaly si a teď už čekáme na jídlo. Holky si sdělují zážitky z dovolené, ale já musím pořád myslet na Camilu, jejíž ruku tisknu pod stolem. Uvědomila jsem si, že u ní to bude poprvé. Mně to už ani nepřijde jako nic zvláštního. Tolikrát jsem lidem musela říct, že jsem na holky, že se mi to zevšednilo.
„A kde jste vlastně byly vy, holky?" ptá se Ally. A je to tady. Camila na mě upírá prosebný pohled. Okay, je to na mě. Začal se mi trošičku třást hlas. „My jsme vlastně byly spolu. Na Bali" začínám. „To jste nás taky mohly vzít s sebou!" rozkřikuje se Mani. „Ne, byly jsme tam spolu, protože tak nějak .... jsme spolu." „Jo, a my jsme s vámi kapela. Co to s tebou je, Lolo, dala sis něco?" říká pořád nechápavě. „Ne, my totiž –" „Lauren se snaží říct, že spolu chodíme. Jsme teď pár" skáče mi do řeči Mila.
Nastala jedna z nejdelších sekund mého života. Holky na nás vyjeveně koukaly, ale první reakce předčily očekávání. „No konečně!" „To jako fakt?" „Skvělý"
Celý oběd jsme jim to vysvětlovaly a ony kladly otázky. Samozřejmě Dinah si to nemohla odpustit „Takže... jste spolu spaly?" ptá se se zadrženým smíchem. „Vlastně je to ten důvod, proč jsme dnes přišly pozdě" říkám si v duchu. „Na tohle nebudeme odpovídat" snažím se mít vážnou tvář. Camila na ni jen mrkla, což mě rozesmálo.
Cestou zpět na hotel jsme to ještě rozebíraly. „Jsem fakt ráda, že to vzaly takhle dobře" „Ano, já taky. Teď už jen management."
Manažerům to oznámíme za dva dny na meetingu ohledně nového alba. To by neměl být žádný problém. Moc nepočítám s tím, že se to bude nějak extra řešit. Je to spíš abychom je informovaly.
ČTEŠ
This love is real // CAMREN
FanfictionLauren Jauregui je členkou kapely Fifth Harmony společně s dalšímy čtyřmi dívkami, Ally, Normani, Dinah a Camilou. Lauren má však své tajemství. Nijak se sice netají tím, že ji přitahují spíše holky, ale to, že je zamilovaná do své kamarádky nikdo n...